ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 288
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 70
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 642
  • بازديد ماه : 1,564
  • بازديد سال : 11,489
  • بازديد کلي : 58,518
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.203.149
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

قطعا افرادی که به دنبال مهاجرت کم هزینه هستند در درجه اول به ویزای کاری فرانسه می اندیشند زیرا که اخذ این ویزا بدون نیاز به به پرداخت هزینه بالا می باشد. فقط کافی هست فرد هزینه چند ماه زندگی در کشور مربوطه را به همراه خود داشته باشد اما این نکته مهم است که قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای کاری فرانسه، فرد شرایط اولیه را بداند تا بدون هیچ ریسکی این ویزا را اخذ نماید، بر این اساس به شما عزیزان پیشنهاد می شود برای انتحاب مسیر مطمئن با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و همراه باشید.

کشور فرانسه در اروپای غربی واقع شده است، پایتخت کشور فرانسه شهر پاریس می باشد، در قاره اروپا کشور فرانسه سومین کشور پهناور محسوب می شود، این کشور یکی از کشورهای توسعه یافته با قدرت اقتصادی بالا در سرتاسر جهان به شمار میرود، از جهت اقتصاد کشور فرانسه به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ در جهان خوانده می شود، کشور فرانسه از کشورهای پیشگام در تأسیس اتحادیه اروپا است و در نهادها و سازمانهای متعددی مثل ناتو، گروه هفت و یا سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه جهانی نیز عضویت رسمی دارد.

کشور فرانسه به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورها در سرتاسر جهان فرصت های شغلی نادری را برای متخصصین فراهم می آورد، نرخ بیکاری در کشور فرانسه حدوداً ۹٫۲ درصد است و همین امر نشان از نظام اشتغال زایی با کفایت این کشور می باشد. این موضوع باعث می شود سالانه توجه بسیاری از متخصصین و متقاضبان کار را به خود جلب کند، برای اخذ ویزای کار در کشور فرانسه روش های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به بررسی این روش ها به طور مختصر می پردازیم.

انواع ویزای کار در فرانسه

در ادامه به انواع ویزاهای کار فرانسه می پردازیم تا هر متقاضی بر اساس شرایط اولیه اقدام به اخذ آن نماید.

ویزای کاری فرانسه از طریق دریافت دعوت نامه کاری

در این روش فرد دعوت نامه کاری از یک شرکت  مشغول به فعالیت در کشور فرانسه دریافت می نماید، شرکت مذکور برای شما دعوت نامه ارسال کرده و شما با ارائه دعوت نامه قادر به اخذ ویزای کاری کشور فرانسه خواهید بود توجه داشته باشید که شرکت باید شرکتی صاحب نام باشد.

از آنجایی که اکثر کشورها قانون حمایت از نیروی کار داخلی را دارند و پیدا کردن پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای اروپایی بسیار سخت خواهد بود، در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال راهی برای ورود با ویزای کار بدون نیاز به کارفرما هستند که افراد با اخذ ویزای کار آلمان و ویزای کار اتریش میتوانند بدون نیاز به قرارداد کار از سوی کارفرما تحت عنوان ویزای جست و جوی کار، ویزای کار دریافت نمایند.

اخذ ویزای کاری فرانسه از طریق آگهی

روش دیگر برای پذیرفته شدن ویزای کار شما این است که در آگهی پذیرفته شوید:

  • اگهی کار ابتدا سه ماه در داخل کشور و سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود و اگر فرد مد نظر یافت نشد از متخصصین سایر کشورها استفاده می شود.
  • اگر شخصی در اگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام کند.
  • کار فرما پس از ابلاغ آگهی باید حقوقی را لحاظ نماید که کل هزینه های شخص و خانواده شخص را شامل شود
  • برای محاسبه این حقوق باید مالیات کسر شود تا فرد بداند آیا این حقوق برای مهاجرت کاری به فرانسه کافی است یا خیر.

توجه داشته باشید که در حوزه حقوق بین الملل اخذ ویزای کاری این کشور امری تخصصی می باشد و پیشنهاد می کنیم بدون مشورت با کارشناس حقوقی برای اخذ این نوع ویزا اقدام نکنید، مراحل اخذ این ویزا از طریق کارشناسان مجرب سفیران سروش سعادت بین 2 تا 9 ماه به طول می انجامد.

اخذ ویزای کاری فرانسه با توجه به مهارت

یکی دیگر از روش های اقدام برای ویزای کاری فرانسه اقدام از طریق مهارت است. این نوع ویزا بسیار زمان بر است و در حال حاضر دانمارک بهترین کشور برای اخذ ویزا این نوع ویزا می باشد، اخذ این نوع ویزا در کشور دانمارک به ویزا گرین کارت دانمارک شهرت یافته است. در این روش پذیرش افراد صرفا به علت مهارت های آن ها می باشد و متقاضی نیاز به مدارک و اسناد کافی برای اثبات مهارت های خود دارد.

اما به دلیل اینکه اخذ گرین کارت دانمارک این روزها برای ایرانی ها کنسل شده است پیشنهاد می شود راهی آسان مثل مهاجرت تحصیلی به دانمارک  را انتخاب نمایید زیرا که با تحصیل در دوره های یک ساله کارآموزی به آسانی میتوانید به ویزای کار و سپس اقامت دائم در دانمارک دست پیدا کنید.

اخذ ویزای کاری از طریق تحصیل در فرانسه

شانس دیگر برای اخذ ویزای فرانسه توسط دانشجویانی است که با ویزای تحصیلی وارد این کشور می شوند و به کار پاره وقت مشغول می شوند، سپس بعد از اعلام و آگهی کار فرما برای کار مورد نظر در خواست می دهند، به عبارتی با ویزای تحصیل در فرانسه و  شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه می توان برای یافتن شغل مورد علاقه و مرتبط با مهارت در کشور فرانسه زمان خرید.

اخذ ویزا کاری فرانسه از طریق ثبت شرکت

متقاضیان کار در کشور فرانسه می توانند با ثبت شرکت در این کشور علاوه بر توسعه فعالیت های تجاری درکشور فرانسه از امتیازاتی همچون اقامت خود و خانواده خود در این کشور بهره مند شوند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با همکاری کارشناسان خبره در زمینه توسعه تجاری و ثبت شرکت و دریافت اقامت در اروپا فعالیت دارد و با داشتن تجاربی ارزنده حاصل از همکاری مستمر با سازمان ها و شرکت های اروپایی جهت راه اندزی کسب و کار و انجام امور مرتبط، برای متقاضیان, فعالیت می نماید.

ویزای کاری فرانسه

اخذ ویزای کار فرانسه از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های ورود به کشورهای دیگر سرمایه گذاری در آن کشورها می باشد، کشور فرانسه همچون سایر کشورهایی که علاقه مند به جذب سرمایه گذار خارجی هستند این امکان را برای علاقه مندان کار در کشور فرانسه فراهم آورده است که با خرید یک شغل و یا یک واحد صنفی اقامت خود و خانواده خود را در این کشور تضمین نمایند.

فرد متقاضی ابتدا باید یک واحد صنفی را خریداری کرده به طور مثال یک مغازه را خریداری کند، پس از آن برای شخص ویزای یک ساله صادر می گردد که امکان تمدید دارد، اگر فرد توانایی اداره کردن شغل خود را داشته باشد امکان اخذ اجازه اقامت دائم کشور فرانسه صادر می شود، سرمایه گذاری قوانین خاصی دارد که شما برای سرمایه گذاری درست در کشورهای اروپایی به یک وکیل و کارشناس مجرب نیاز دارید.

مشاغل و کار در کشور فرانسه

در مورد مشاغل و کارهای پر طرفدار در فرانسه می توان گفت در انواع صنایع مثل هوافضا، ماشین سازی، تولید محصولات آرایشی – بهداشتی و دارو در جهان پیشرو است و کشورهای صاحب نام بسیاری از جمله پژو و رنو در صنعت خودرو سازی و یا شرکت لوریال درصنعت تولید لوازم بهداشتی و دارو در این کشور قرار دارند. این امر می تواند زمینه ساز شرایط مناسب برای دعوت از متخصصین مجرب از سراسر جهان باشد.

اگر تمایل به کار در کشور فرانسه دارید بهتر است برای یادگیری زبان فرانسه نیز اقدام کنید تسلط به این زبان که در کالج زبان در فرانسه تحقق می یابد در رزومه شما می تواند برای کارفرما بسیار اثر گذار باشد، علاوه بر این نیاز که دارید مدارک خود را به زبان فرانسه به طور دقیق ترجمه نمایید و برای کارفرما ارسال نمایید. در مقاله فوق سعی شد به طور مختصر روش های اخذ ویزای کار فرانسه بررسی شود، در صورت وجود هرگونه سوال و پرسشی می توانید با مشاوران ما در سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_کاری_فرانسه

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده