ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 122
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 105
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 978
  • بازديد ماه : 420
  • بازديد سال : 10,345
  • بازديد کلي : 57,374
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.227.194
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

چگونه بورسیه در روسیه بگیریم؟ این سوال اکثر اشخاص متقاضی در خصوص پوشش هزینه ها در این کشور پهناور می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد. روند تحصیل در روسیه، اخذ اقامت روسیه، چگونگی بورسیه در روسیه از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص تحصیل در این کشور می باشد که در مقاله فوق به این موارد نیز پرداخته می شود. موسسه سفیران سروش سعادت با نگارش مقاله فوق مفتخر به راهنمایی افراد در همین باب می باشد و توصیه می گردد که افراد قبل از هر گونه اقدامی در باب مهاجرت شرایط کشور مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

معرفی کشور روسیه

کشور روسیه پهناور ترین کشور جهان می باشد که از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال منطقه اوراسیا قرار دارد. از نظر موقعیت در قسمت شمالی قاره آسیا و همچنین اروپای خاوری قرار دارد و با اقیانوس های آرام شمالی و همچنین اقیانوس منجمد شمالی و نیز با دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد و لازم به ذکر است که کشور روسیه 14 کشور مرز مشترک زمینی دارد و همچنین ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که کشور روسیه با توجه به داشتن جمعیتی در حدود 143 میلیون نفر نهمین کشور دنیا از نظر تراکم جمعیت می باشد.

روسیه یکی از متنوع ترین کشور ها از نظر تنوع اقوامی می باشد که در حال حاضر 160 گروه از اقوام مختلف از جمله اقوام اوکراینی ها، باشقیری ها و ارمنی ها در آن زندگی می کنند. روسیه یکی از پیچیده ترین کشور ها از نظر تقسیمات کشوری می باشد و این کشور شامل 83 فدرال و همچنین 21 جمهوری است. در سال 2013 کشور روسیه با تولید 218.000.000.000$  دلار تولید ناخالص داخلی هشتمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می آید که در ادامه شرایط تحصیل و همچنین شرایط اخذ بورسیه در روسیه را توضیح خواهیم داد.

تحصیل در روسیه

کشور روسیه با توجه به داشتن شرایط بسیار عالی از نظر تحصیلی و همچنین نزدیک بودن به ایران یکی از بهترین کشورها از نظر تحصیل می باشد. با توجه به درخواست بالا برای تحصیل در این کشور چگونی اخذ بورسیه در روسیه از موارد حائز اهمیت می باشد. اشخاصی که تمایل به تحصیلات نسبتا رایگان را دارند به هر دلیل در اخذ بورسیه تحصیلی در سایر کشورها موفقیتی را کسب نکرده اند، نیز می توانند برای اخذ بورسیه تحصیلی در کشور روسیه اقدام کنند. روسیه یکی از بهترین کشورهای دنیا جهت پذیرش پزشکی برای اشخاص متقاضی می باشد. چرا که تعداد دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت این کشور کم نیست و معمولا هم به زبان روسی و هم به زبان انگلیسی تدریس می گردد.

افراد متقاضی معمولا باید دوره یک ساله پادفک را گذرانده تا بتوانند پس از آزمون به دانشگاه های روسیه ورود کنند. روسیه به هیچ عنوان برای پذیرش نیاز به مدرک زبان ندارد و معمولا اشخاص می توانند حتی کلاس های زبان را با هزینه ای معقول در این کشور گذراند. کشور روسیه با توجه به نزدیکی به ایران و همچنین با دارا بودن نزدیک به 160 دانشگاه که مدارک آن مورد تایید دانشگاه های ایران هم می باشد، شرایط خوبی را برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند را فراهم کرده است. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی بسیار مناسبی که در کشور روسیه وجود دارد بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان می باشد و همچنین شرایط مناسبی را برای اخذ اقامت به وجود آورده است.

چگونه بورسیه در روسیه بگیریم؟

اخذ بورسیه در روسیه برای افرادی که از سایر کشورهای جهان با مشکل و سختی نیز مواجه شده اند، گزینه ای ایده آل می باشد. چگونه بورسیه در روسیه بگیریم از جمله سوالات دانشجویان در خصوص تحصیل در این کشور می باشد. لازم به ذکر است که معولا اخذ بورسیه تحصیلی در کشور روسیه به 2 دسته تقسیم می شود:

  • دسته اول دانشجویانی هستند که از همان ابتدا می توانند این بورسیه را دریافت کنند، ولی خوب شایان ذکر است که مقاطع و رشته های این نوع از بورسیه محدود است و شامل تمامی رشته ها و مقاطع نمی شود.
  • دسته دوم دانشجویانی هستند که حداقل دو ترم را در دانشگاه های روسیه سپری می کنند و پس از گذراندن تعدادی از واحدها با توجه به بالا بودن معدل نیز می توانند از این بورس ها استفاده کنند. این بورسیه برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس می باشد و افرادی که موفق می شوند پذیرش در مقطع دکترا را کسب کنند معمولا این بورسیه بهآن ها تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال: یکی از برترین دانشگاه های روسیه دانشگاه پلی تکنیک سن پطرز بورگ است که برای دانشجویانی که معدل لیسانس آن ها بالای 16 باشد این امکان به وجود می آید که برای اخذ بورسیه اقدام کنند. روسیه با وسعتی بزرگ دارای شهرهای متنوع و دانشگاه های بسیار زیادی است که با توجه به اینکه ارتباط سیاسی خوبی بین این کشور وجود میتوان امیدوار بود که اتفاقات خوبی برای دانشجویان ایرانی در این کشور رخ می دهد.

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در روسیه از جمله علایق دانشجویان در خصوص تحصیل در این کشور پهناور می باشد که از امتیازات مختص به خود برخودار می باشد. تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در روسیه بدون مدرک زبان از جمله موارد حائز اهمیت در این کشور می باشد که میزان قابل توجهی افراد در خصوص تحصیل و اخذ بورسیه نیز قرار گرفته است. همان طور که در این مقاله مطالعه فرمودید اخذ بورسیه تحصیلی روسیه روندی می باشد که از شرایط دشوار و سختی برخودار می باشد. دانشجویان نیز می توانند با تحصیل در روسیه در مقطع پادفک آغاز روند مهاجرت خود را به این کشور رقم زنند و در سال های بعد نسبت به امر بورسیه اقدام کنند.

چگونه بورسیه در روسیه بگیریم؟ یکی از سوالات مهم افراد در خصوص مهاجرت به این کشور می باشد که در ذهن دانشجویان نیز ایجاد می شود و پیشنهاد می گردد متقاضیان علاقه مند به اخذ بورسیه و شرایط تحصیل با موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند و شرایط مهاجرت به روسیه و اقصی نقاط دنیا را مورد بررسی قرار دهند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com
 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#چگونه_بورسیه_در_روسیه_بگیریم_؟
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده