ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 275
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 69
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 629
  • بازديد ماه : 1,551
  • بازديد سال : 11,476
  • بازديد کلي : 58,505
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.105.128
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ادامه تحصیل در کره جنوبی، اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی را برای دانشجویان این کشور امکان پذیر مینماید. کره جنوبی با نام رسمی جمهوری کره شناخته شده است. کشورهای کره شمالی، چین و ژاپن در همسایگی کره جنوبی قرار داشته و مردمان این کشور به زبان کره ای با لهجه های مختلف صحبت می کنند. تحصیل در کره جنوبی الزام به دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی دارد. البته ویزاهای تحصیلی متنوعی برای تحصیل در کره جنوبی وجود دارد که معروف ترین آنها ویزای تحصیلی 90 روزه (3 ماهه) می باشد. شرایط و قوانین مختلفی برای تحصیل و اقامت در این کشور وجود که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یک موسسه مهاجرتی معتبر و با تجربه، اطلاعات لازم را در قالب مقاله ای تحت همین عنوان آورده است که پیشنهاد می گردد آن را مطالعه بفرمایید.

شرایط تحصیل و اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی

در بررسی موضوع اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی لازم است آگاهی داشته باشید که طبق قوانین مهاجرتی کره جنوبی، دانشجویانی که موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته های علوم طبیعی و مهندسی شده اند و آن دسته از دانشجویان فارغ التحصیل که توانسته اند مدرک فوق لیسانس خود را در رشته علوم انسانی و در یکی از دانشگاه های کره اخذ کنند، بدون نیاز به دریافت مجوز ورود مجدد به کشور کره، می توانند در این کشور اقامت داشته باشند و به فعالیت شغلی بپردازند. به طور کلی دریافت تابعیت و پاسپورت کره جنوبی چندان ساده به نظر نمی آید. اما راحت ترین و ساده ترین روشی که در این میان وجود دارد، ازدواج با یکی از اتباع کره جنوبی است. البته دریافت تابعیت کره جنوبی از طریق تولد نیز امکان پذیر است. مشروط بر این که یکی از والدین (پدر یا مادر) جزو شهروندان کره باشند.

زندگی در کره جنوبی

فرهنگ بسیار غنی همراه با تکنولوژی های بسیار پیشرفته و مدرن در کشور کره جنوبی وجود دارد. به همین دلیل از سوی دانشجویان در نقاط مختلف جهان استقبال ویژه ای صورت گرفته است. سیستم حمل و نقل کره جنوبی به گونه ای است که به سهولت می توان از تمامی جاذبه های گردشگری و توریستی این کشور مانند ساحل های آتشفشانی جزیره ججو بازدید کرد. بالاترین سرعت اینترنت در دنیا، متعلق به کره جنوبی است. بنابراین خود به تنهایی می تواند یکی از دلایل استقبال دانشجویان و علاقمندان به اقامت کره جنوبی محسوب گردد. شهر سئول از جمله شهرهایی است که جاذبه فراوانی را در خود جای داده است.

اگرچه کره جنوبی یک کشور پیشرفته به شمار می رود، اما مردمان این کشور آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده و به آن احترام می گذارند. به همین دلیل انواع فستیوال های فرهنگی در کره جنوبی برگزار می گردد فلذا جذابیت های بسیار زیادی را برای گردشگران به همراه دارد. مرکزیت ورزش های رزمی مانند تکواندو در کره جنوبی است. کره جنوبی در ورزش فوتبال نیز رقابت های بین المللی و درخشنده ای داشته است.

بازار اشتغال و اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی

این سوال در ذهن بسیاری از دانشجویان وجود دارد که چگونه می‌ توان پس از پایان تحصیلات در کره‌جنوبی، اقدام به جست و جوی کار نموده و به منظور اخذ اقامت این کشور، ویزای تحصیلی را به ویزای کاری مبدل نمود. رشد اقتصادی کره‌ جنوبی در سطح بالایی قرار دارد، لذا نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین می‌باشد. شرایط خاصی برای اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی وجود دارد. برای مثال افرادی که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند، مشاغل مختلفی وجود دارد. همچنین کسانی که آشنایی لازم و کافی با زبان کره ای دارند، می توانند از فرصت‌های شغلی بیشتری بهره مند گردند. چراکه زبان مادری و رسمی مردمان کره جنوبی، زبان کره ای است.

آزمون زبان کره ای، موسوم به TOPIK) test of proficiency in Korean) می باشد که سطح تخصص و مهارت فرد در زبان کره ای را مشخص می نماید. در واقع چنانچه فرد دانشجو تاپیک 2 را دارا باشد، می تواند به کار حین تحصیل بپردازند. چرا که وی در برقراری ارتباط با شهروندان کره ای، مشکلی ندارد. اگر شغل مورد نظر به زبان کره ای بوده و لازمه آن آشنایی به زبان کره ای باشد، فرد بایستی دارای مدرک تاپیک 3 یا تاپیک 4 باشد.

اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی

اهمیت زبان کره‌ ای در اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی

همان طور که گفته شد اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی در شرایط خاصی حاصل می گردد. زبان رسمی مردمان این کشور، زبان کره ای بوده و الفبان آن با نام هانگیول معروف است. اگرچه کاربرد زبان انگلیسی در کره جنوبی در امور مربوط به تجارت و حکومتی می باشد، اما در خارج از شهرهای بزرگ کره جنوبی رواج کمتری دارد. بنابراین شایسته است برای اقامت در کره جنوبی دوره های یادگیری زبان کره ای را پشت سر بگذارید تا به آمادگی کامل دست یابید. در این صورت شانس بیشتری برای اشتغال و اقامت دائم در کره جنوبی خواهید داشت. دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های کره جنوبی را دارند بایستی مدرک زبان ارائه نمایند:

مدرک زبان TOFEL مدرک زبان IELTS مدرک C1 پیشرفته یا C2 مهارت

اما دانشجویان علاقمند به تحصیل در کره جنوبی و به زبان کره ای بایستی مدرک زبان کره ای به شرح زیر را در دست داشته باشند:

مدرک KLAT مدرک KLPT مدرک TOPIK

مدارک‌ لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی کره‌ جنوبی

افرادی که قصد اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی را دارند، بایستی با دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی، تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های این کشور به پایان برسانند. این ویزا از سوی سفارت کره جنوبی در کشور مبدا اعطا می گردد. مشروط بر این که مدارک زیر را تسلیم سفارت نمایید:

  • پاسپورت فرد متقاضی
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا
  • پرداخت هزینه ویزا (مبلغ 50 $ برای ویزای یک بار ورود و مبلغ 80 $ برای ویزای چند بار ورود)
  • ارائه گواهی تمکن و توانایی مالی  تا مبلغ 10.000 $

بزرگترین صنایع کره جنوبی

بزرگترین صنایع کشور کره جنوبی به صنعت اتومبیل، الکترونیک، موبایل و پتروشیمی تعلق دارد. دانشجویانی که قصد اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی را دارند، باید با اشتغال در این کشور، اقامت خود را تمدید نمایند. چه بسا اشتغال در زمینه های شغلی فوق، شانس وی را برای دریافت اقامت افزایش می دهد. البته راه های دیگری مانند ازدواج نیز می تواند منجر به دریافت اقامت و تابعیت این کشور شود. برای آگاهی از سایر روش های مهاجرت به کره جنوبی یا کشورهای اروپایی و غیر اروپایی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و در زمینه های مختلف مهاجرت کسب مشاوره نمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اقامت_بعد_از_تحصیل_در_کره_جنوبی
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده