ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 413
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 81
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 767
  • بازديد ماه : 1,689
  • بازديد سال : 11,614
  • بازديد کلي : 58,643
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.17.152.183
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اخذ ویزای کاری نیوزلند از جمله ویزاهایی می باشد که در این کشور پهناور مورد استقبال درصد بالایی از افراد در خصوص مهاجرت از طریق کار قرار گرفته است.

نیوزلند به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته دنیا بازار کار بسیار خوب و فرصت های شغلی متنوع و مختلفی دارد.

  • آیا شما نیز به دنبال کار در کشور نیوزلند هستید و از شرایط اخذ ویزای کاری نیوزلند بی اطلاعید؟
  • آیا از فرصت های شغلی موجود در این کشور اطلاع دارید؟

اینها تنها بخشی از سوالاتی است که هر فرد متقاضی مهاجرت به نیوزلند ممکن است با آن مواجه شود. ما در این مقاله به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای تمام سوالات شما در زمینه مهاجرت کاری و اخذ ویزای کار نیوزلند هستیم. لذا پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نیوزلند یا زلاندنو، کشوری در همسایگی استرالیا، با دو زبان انگلیسی و مائوری که انگلیسی زبان اول آن است، پر جنب و جوش با مردمی خونگرم و دوست داشتنی، کشوری با سطح رفاه استاندارد و موقعیت های شغلی فراوان و نرخ بیکاری پایین تر از میانگین جهانی است.

هرچند جزو آخرین سرزمین های کشف شده توسط بشر بوده ولی سریع تر از حد انتظار، خود را با عصر تکنولوژی تطبیق داد به طوری که ضریب امنیت اجتماعی فوق العاده همراه با جرم و جنایت بسیار اندک این کشور، سالانه تعداد بی شماری را از سراسر جهان به خود جذب می کند و افراد زیادی خواهان مهاجرت به نیوزلند هستند. مهاجرت از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری از جمله راه های اخذ اقامت و تابعیت می باشد که مورد توجه افراد قرار گرفته است. توصیه وکلا و کارشناسان خبره موسسه سفیران سروش سعادت تماس با ما و بررسی شرایط مهاجرت می باشد.

درخواست ویزای کار نیوزلند

ویزای کار نیوزلند یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین نوع ویزاهای موجود است که ساختار و فرآیندی مشابه ویزای کار استرالیا دارد. همواره ویزای نیروی کار ماهر هر کشوری فارغ از پیچیدگی ها و تنوعی که دارد در صورت عدم فراهم آوردن پارامترها و امتیازات اضافی در این پروسه شانس دریافت ویزای کار این کشور را از دست خواهید داد. لذا بهتر این است که در ابتدا امتیازات خود را در ویزای نیروی کار ماهر نیوزلند بررسی نمایید تا در مرحله اول بدانید به حداقل امتیاز مورد نظر خواهد رسید یا خیر. لذا بهتر است در ابتدا با مشاورین زبده ما در این موسسه مشاوره نمایید تا از شانس موجود برای مهاجرت به این کشور مطلع شوید. در ادامه نیز به بررسی بررسی ویزای کار نیوزلند و امتیازات مربوط به نیروی کار ماهر خواهیم پرداخت.

ویزای کار نیوزلند 2019

دولت نیوزلند جهت جذب نیروی متخصص از سراسر جهان و رفع نیاز خود به نیروی انسانی، به دو شیوه عمل می کند: در شیوه نخست، افرادی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند و ایضا دارای پیشنهادی کاری از جانب کارفرمائی در نیوزلند باشند، قادر به ورود به این کشور با ویزای کاری نیوزلند هستند. آنها در همان بدو ورود از اقامت نیوزلند برخوردار بوده و پس از ۳ سال می توانند جهت کسب اقامت دائم اقدام کنند. متقاضیانی که از پیشنهاد کاری نیوزلند بی بهره هستند وارد سیستم امتیازبندی می شوند. افراد بالای ۱۴۰ امتیاز مستقیما جذب می شوند و متقاضیانی که امتیازشان بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ باشد در صف انتظار برای بررسی پرونده ها و کسب پیشنهاد شغلی جای می گیرند. در این بین متقاضیانی که موفق به اخذ حداقل امتیاز ۱۰۰ نشده اند از سیستم حذف می شوند. در ادامه به تشریح این سیستم پذیرش می پردازیم.

اخذ ویزای کار نیوزلند

در رابطه با ویزای کار نیوزلند اگر شخصی تمایل به اخذ ویزای کار این کشور داشته باشد در ابتدا نیاز است بداند که بیش از 80 نوع ویزا وجود دارد که می توان برای آنها اقدام نمود اما در وهله اول نیاز است تا متقاضیان مهاجرت کاری به نیوزلند آگاه باشند که برای کدام یک از این ویزاها می توانند اقدام نمایند. در رابطه با جذب نیروی کار ماهر این کشور خوب است بدانید که در سال های اخیر اخذ آن بسیار دشوار است

و عملا افرادی می توانند آن را بدست آورند که امتیازی در حدود 160 امتیاز را کسب می نمایند که کسب این امتیاز کاری بس دشوار و غیر متعارف است. البته نباید شانس اخذ ویزای نیروی کار ماهر این کشور را غیر ممکن دانست. اما چیزی که واضح و مبرهن است این است که اشخاص متقاضی این ویزا مطلع باشند با توجه به شدت رقابتی که وجود دارد امکان عدم جذب در این پروسه مسئله غیر قابل قبول و دور از ذهنی نخواهد بود.

جذب نیروی کار ماهر نیوزلند 

نیوزلند سالانه لیستی از مشاغل پردرخواست را در سایت خود ارائه می دهد. اگر رشته و تخصص فرد متقاضی، در این لیست وجود داشت، امتیاز زیادی را برای وی به همراه دارد و همچنین در این مورد دیگر لازم نیست که کارفرما، ضرورت استخدام او به عنوان نیروی کاری خارجی را به دولت اثبات نماید چون دولت در لیست منتشر شده این مجوز را از قبل صادر نموده است. چنانچه شغل و تخصص متقاضی در لیست منتشر شده، وجود نداشته باشد، باز هم فرد می تواند با همان رشته و تخصص خود جهت اخذ ویزا اقدام نماید. با این تفاوت که در این مورد کارفرما موظف به اثبات عدم وجود نیروی کار متخصص و واجد شرایط به دولت است. در این مورد، متقاضی پس از ۲ سال کار در کشور نیوزلند قادر به درخواست اقامت دائم از دولت این کشور خواهد بود.

وجه افتراق سیستم جذب نیروی نیوزلند با استرالیا و کانادا نیز در همین مورد است که رشته ها و تخصص های خاصی مد نظر نیست. هر دو نوع ویزای کاری نیوزلند مانند کشور استرالیا در یک سیستم امتیازبندی تعریف شده اند. البته تفاوت هایی نیز با هم دارند. در این سیستم کمترین امتیاز جهت واجد شرایط شدن امتیاز ۱۰۰ می باشد. و اگر امتیاز های متقاضی به عدد ۱۴۰ برسد به راحتی در مدت کوتاهی و با اولویت نسبت به دیگران می تواند موفق به اخذ ویزای کاری نیوزلند(در شرایطی مشابه با ویزای کاری اتریش در اروپا) شود.

سیستم امتیازبندی در نیوزلند بر اساس سن، سابقه کار،مدرک تحصیلی و سایر امتیازات جانبی می باشد که در ادامه مقاله به امتیازبندی ها خواهیم پرداخت.

سن، سابقه کار و مدرک تحصیلی متقاضی کار نیوزلند

متقاضی باید در سن ۲۰ الی ۵۵ سالگی باشد. سقف امتیازی که به سن تعلق می گیرد ۳۰ امتیاز خواهد بود. متقاضیانی که سنین ۲۰ الی ۲۹ سالگی قرار دارند بیشترین امتیاز را از سن خود کسب می کنند. از سنین ۳۰ الی ۳۹ سالگی امتیاز ۲۵ را به دست می آورند. متقاضیان در رده های سنی ۴۰ الی ۴۴ سالگی ۲۰ امتیاز، ۴۵ الی ۴۹ سال ۱۰ امتیاز و سنین ۵۰ تا ۵۵ نیز ۵ امتیاز از این فاکتور کسب خواهند کرد.

متقاضیانی که ۱۰ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود داشته باشند سقف امتیاز  که ۳۰ امتیاز است را از سابقه کار دریافت می کنند. به ترتیب افراد دارای ۸ سال سابقه ۲۵ امتیاز؛ متقاضیان دارای ۶ سال سابقه کار ۲۰ امتیاز، افراد با ۴ سال سابقه ۱۵ امتیاز و آنهایی که ۲ سال سابقه کار مرتبط با رشته خود داشته اند ۱۰ امتیاز بدست خواهند آورد. افرادی که کمتر از ۲ سال سابقه کار مرتبط، در پرونده داشته باشند هیچ امتیازی را از قسمت سابقه کار دریافت نخواهند کرد. بالاترین امتیاز از این فاکتور را، کارشناسان ارشد کسب می کنند که امتیاز ۵۵ می باشد. کارشناسی با امتیاز ۵۰ و کاردانی با ۴۰ امتیاز در رده های بعدی قرار می گیرند.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_کاری_نیوزلند

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده