ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 106
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 94
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 962
  • بازديد ماه : 404
  • بازديد سال : 10,329
  • بازديد کلي : 57,358
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.224.149.242
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت و اخذ اقامت در دنیای امروز مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته هست. راه های بسیاری برای اخذ اقامت وجود دارد. اقامت فرانسه از طریق خرید ملک، یکی از این طرق است. اقامت فرانسه از طریق خرید ملک، یکی از راه های آسان مهاجرت می باشد، که خانواده ها بنابر شرایط خاص خود از این طریق اقدام می نمایند. کشورهای زیادی وجود دارند که شما با خرید ملک می توانید اقامت را به دست بیاورید. که ما در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی را در باب اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک از طریق سایت حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان ارائه دهیم.

خرید ملک در فرانسه

برخورداری از درآمد یا حضور اعضای خانواده که در فرانسه یا اتحادیه اروپا دارای درآمد هستند، همچنین درآمد حاصل از اجاره ملک، شانس موفقیت را برای تمدید ویزا بالا می برد. خانواده هایی که قصد خرید ملک در این کشور را دارند باید به موارد زیادی از جمله قیمت ملک در این کشور، نرخ ملیات در این کشور، شرایط اخذ اقامت کشور فرانسه از طریق خرید ملک و … را مورد توجه قرار دهند. قبل از انجام اقدامات لازم فرد باید بررسی کند که با وجود خرید ملک این کشور، آیا به او  اقامت را می دهند و با او به عنوان تبعه ای از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا همکاری های لازم را در این خصوص انجام میدهند یا خیر؟

امکان خرید ملک توسط اتباع خارجی در فرانسه

در حال حاضر هیچ محدودیتی در مورد خرید ملک برای اشخاص تبعه خارج از اتحادیه اروپا در فرانسه وجود ندارد. در این خصوص اگر فرد با یک فرد آشنا به امور املاک و مستغلات اقدام کند، این فرآیند را راحت تر و با اطمینان بیشتر می تواند انجام دهد در حالیکه اگر بخواهد به طور مستقیم از صاحب ملک خریداری کند، ممکن است قیمت ملک خود را به صورت واقعی اعلام نکند و یا حتی احتمال دارد قیمت ملک را تا دو برابر هزینه آنچه که ممکن است به یک فرد فرانسوی ارائه دهد به افراد ارائه دهد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک به طور مستقیم حاصل نمی شود ولی این کار روند اخذ پاسپورت از کشور فرانسه را سرعت می بخشد.

کشور فرانسه ویزای افراد را برای مدت طولانی تمدید نمی کند. بنابراین برای اقامت طولانی تر، اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید برای یک مجوز اقامتی درخواست دهند. این مجوزها عموما برای 1 سال اعتبار دارند و می توانند اقامت شما را سال به سال به صورت متوالی تمدید کند. به منظور تمدید هر نوع مجوز اقامتی، متقاضی باید نشان دهد که در جامعه فرانسه، پیوند خود با کار، تحصیل، مشارکت در سازمان های خیریه و باشگاه ها، پرستاری از کودکان یا مدرسه و همچنین سطح زبان فرانسوی خود که ماحصل تحصیل در کالج زبان در فرانسه است را ارتقا داده است.

قیمت ملک در فرانسه

یکی از مواردی که افراد به عنوان یک متقاضی باید آن را بررسی کنند قیمت و وضعیت املاک در کشور فرانسه است. در حال حاضر وضعیت بازار املاک فرانسه در وسط یک شیب پایدار است و در طی 2 سال گذشته نیز به همین صورت بوده است. قیمت املاک در فرانسه در مقایسه با برخی از همسایگان فرانسوی مانند اسپانیا و هلند که در مقایسه با 20% و 40% کاهش یافته است، در طول بحران اقتصادی جهانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. فرانسه یکی از هسته های اصلی بازار مسکن در اروپا است و همچنان به جذب سرمایه گذاران بین المللی با رشد سالیانه قیمت پایدار ادامه می دهد.

در واقع، در 3 ماهه آخر سال 2017، قیمت سالیانه 3.3% افزایش یافته است. با آپارتمان های قدیمی 4.5% هزینه را افزایش می دهد. بزرگترین افزایش در پاریس، جایی که اموال دست دوم در 3 ماهه آخر سال 2017 به میزان 5.1% افزایش یافت و در سال گذشته 8.6% بود. در سال 2009 و پس از آن در سال 2013، قیمت مسکن بسته به نوع و محل اقامت فرانسه از طریق خرید ملک تا 8% افزایش یافته است، بازار مسکن فرانسه به طور کلی نسبتا قوی است، چرا که کشور دارای دارایی مطلوب برای سرمایه گذاران و مسافران است.

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

مورد دیگری که باید قبل از خرید ملک به آن توجه کرد زمان خرید ملک است و باید شرایط خرید ملک و روند صعودی یا تنزلی آن را مورد توجه قرار داد تا در بهترین زمان مناسب که متحمل ضرر و زیان نشوید اقدام کنید. تا کنون در سال 2018، قیمت ها با ثبات بوده اند، هرچند میزان معامله در مقایسه با سال قبل کاهش چشمگیری داشته است. روند صعودی بازار املاک در فرانسه از سال 2015 تا حد زیادی توسط نرخ های وام مسکن کم شده است، که در فوریه 2017 بسیار پایین بود فقط 1.61% در ماه فوریه 2019 بود.

با این حال تورم پایدار با کمترین میزان در حدود 3 یا 4% وجود داشته است. در سال 2018، تورم در سطح پایینی افزایش پیدا می کند که از ابتدای سال جاری 1.3% افزایش یافته و در ماه آوریل به 1.8% می رسد. به عبارت دیگر خریداران خارجی می توانند وضعیت سرمایه گذاری جذاب ملک را برای خود بدست آورند و در مقایسه با سال های گذشته سرمایه کمتری را هزینه می کنند. بسیاری از مردم فرانسوی خانه های خود را بعد ازخریداجاره می دهند زیرا به طور معمول به قیمت خانه های عظیم افزوده میشود. در چند سال گذشته در پاریس قیمت ملک حدود 8000 € در هر متر مربع رسیده است.

هزینه ها در فرانسه

هزینه ها ممکن است شامل هزینه های مشخصی برای فروش باشد که این هزینه ها توسط دولت تعیین شده و بستگی به مقررات مالیاتی ملک دارد. مالیات در این کشور بر حسب متر مربع محاسبه می شود و با توجه به متراژ ملک برای شهروندان تبعه اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا متغیر می باشد.

پیشنهاد وکلای موسسه ما این می باشد که در صورت موجود، حتی الامکان فرد از راه های کم هزینه و آسان تری برای مهاجرت به فرانسه اقدام نماید، به عنوان مثال فرد میتواند با هزینه ای بسیار پایین تر از خرید ملک، با اخذ ویزای تحصیلی فرانسه در مقاطع مختلف دانشگاهی و یا برای خواندن زبان فرانسه در فرانسه اقدام نماید.

به صورت کلی اشخاص غیر ساکن فرانسه معمولا مالیات بر درآمد خود را با حداقل نرخ مالیات 20٪ از مالیات فرانسه پرداخت می کنند. مالیات بر دارایی در فرانسه برای افراد غیر مقیم از فروش ملک 19 % برای شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان خارج از اتحادیه اروپا 33% است، هنگام خرید یک خانه در فرانسه باید هزینه تمبر نیز پرداخت شود و مالیات بر ملک مسکونی وجود دارد: مالیات بر زمین و مالیات های محلی، که هر سال در تاریخ 1 ژانویه صورت می گیرد، بنابراین شما مبلغی را برای این مالیات باید در نظر داشته باشید.

مالیات در فرانسه

با پرداخت مالیات چه از طریق اقامت فرانسه از طریق خرید ملک و یا مهاجرت به فرانسه از طریق کارفرد قادر خواهد بود درخواست اقامت فرانسه به صورت دائم را از اداره مهاجرت این کشور نماید. در این مقاله سعی ما بر این بود که اطلاعات لازم را در خصوص مهاجرت و دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک خدمتتان ارائه دهیم اگر شما متقاضی خرید ملک و دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک هستید لازم است قبل از هر اقدامی ما مشاورین ما در این حوزه مشورت کنید و از مشاوره رایگان بهره ببرید. موسسه سفیران سروش سعادت مفتخر است شما را در این امر همراهی کند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#اقامت_فرانسه_از_طریق_خرید_ملک

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده