ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 22
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 3
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 842
  • بازديد ماه : 1,764
  • بازديد سال : 11,689
  • بازديد کلي : 58,718
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.128.198.60
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

بورسیه تحصیلی مجارستان درصد زیادی از هزینه ها و مخارج تحصیلی یک دانشجو را کاهش می دهد.

در مقاله ای که پیش روی شما عزیزان قرار دارد، موضوع بورسیه تحصیلی مجارستان توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی قرار گرفته است و امید است مطالعه آن مفید واقع شود.

تحصیل در مجارستان

درس خواندن در کشور مجارستان مزایای فوق العاده ای دارد و یکی از آنها اقامت در در مجارستان بعد از تحصیل می باشد.

در صورتی که کمک هرینه ها و بورسیه تحصیلی مجارستان به شما تعلق گیرد، شما می توانید به راحتی مشغول به تحصیل در این کشور شوید. البته با توجه به دشواری گرفتن بورسیه، نگران نباشید زیرا مخارج درس خواندن و سکونت دانشجویی در کشور پیشرفته مجارستان بسیار پایین تر و کم تر از سایر کشور های اروپایی می باشد. برای مثال یک فرد برای زندگی دانشجویی در لندن حداقل باید هر ماه حداقل هزار پوند پرداخت کند؛ در صورتی که دانشجویان بین المللی برای سکونت و زندگی در مجارستان ماهیانه بین 400 تا 700 یورو نیزا دارند. دانشجویان کشور مجارستان همچنین مانند دانشجویان اکثر کشور های جهان می توانند در زمان تحصیل، مشغول به  کار شوند. زمان کار قانونی دانشجویان در مجارستان محدود است و معمولا هفته ای بیست تا سی ساعت می باشد.

محدود بودن ساعات کاری دانشجویان دانشگاه های مختلف در اکثر کشور های جهان به این دلیل می باشد که دانشجویان از لحاظ درسی آسیب نبینند.

بورسیه تحصیلی مجارستان می تواند بیش از هشتاد درصد هزینه های تحصیلی دانشجویان را کاور کند و این امر باعث می شود تا دانشجویان به جای کار، بر روی مسائل درسی و تحصیلی تمرکز کنند. اما در نظر داشته باشید که مشغول به کار شدن در کنار تحصیل می تواند کل هزینه های درسی دانشجویان را کاور کند چرا که هزینه تحصیل و زندگی در مجارستان بسیار پایین است. در واقع بر خلاف همسایه مجارستان، کشور اتریش، که ماهیانه بین 1000 تا 1200 یورو هزینه در بر دارد، هزینه زندگی در کشور مجارستان نهایتا ماهی 400 تا 700 یورو می شود که رقم پایینی در بین کشورهای اروپایی به شمار می رود.

انواع کمک هزینه های تحصیلی

بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی در دانشگاه های کشور مجارستان به افراد خاصی تعلق می یابد. مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل با توجه به این که مجارستان از سال 2007 عضو شنگن شده است، ضامن آینده فرد خواهد بود. در این بخش به کمک هزینه هایی که در مجارستان به دانشجو ها ارائه می شود، اشاره می کنیم.

کمک هزینه های بین المللی ( دولتی )

کمک هزینه بین المللی به دانشجویان خارجی ارائه می شود که از لحاظ درسی سطح بسیار بالایی دارند و به دانشجویان خارجی کمک می کند تا از بیمه درمانی و سلامت برخوردار شوند. با کسب این کمک هزینه دانشجو می تواند شهریه و همچنین هزینه سکونت خود را پرداخت کند. بورسیه تحصیلی بین المللی برای جذب کردن متقاضیان خارجی که نخبه محسوب می شوند و همچنین
از لحاظ هوشی از سایر متقاضیان بالاتر می باشند، ارائه می شود.

متقاضی باید توجه داشته باشد که دریافت این کمک هزینه نیاز به تایید شدن متقاضی از طرف وزارت علوم کشور مبدا دارد و این بورسیه در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قابل اخذ می باشد.

کمک هزینه تحصیلی اراسموس ماندوس

کمک هزینه تحصیلی اراسموس ماندوس برای شهروندان اروپایی ایجاد شده است و به محصلان و ورزشکاران حرفه ای ارائه می شود. این کمک هزینه توسط اتحادیه اروپا ارائه می شود و در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قابل اخذ می باشد.

شایان ذکر است که این کمک هزینه هم به استاد ها و هم دانشجو ها ارائه می شود و در حال حاضر حداقل سه و نیم میلیون نفر از این بورسیه برخوردار می باشند.

کمک هزینه تحصیلی سیپوس

کشور های آلبانی، استونی، اتریش، بوسنی ‌هرزگوین، کرواسی، جمهوری چک، مولداوی، مقدونیه، لهستان، مونتنگرو، رومانی، صربستان، اسلوانی در این کمک هزینه شریک می باشند ویکی از مهم ترین دلایل ارائه این بورسیه، درست کردن کانال ارتباطی در میان کشور های ذکر شده می باشد.

این بورسیه در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قابل اخذ می باشد و شایان ذکر است که این کمک هزینه نیز هم به استاد ها و هم دانشجو ها ارائه می شود.

کمک هزینه تحصیلی سازمان فائو و کشور مجارستان

کمک هزینه تحصیلی سازمان فائو و کشور مجارستان در سال هزار و سیصد و هشتاد و شش ایجاد شد. این بورسیه حاصل قرارداد سازمان کشاورزی ملل متحد و دولت کشور مجارستان می باشد. کمک هزینه تحصیلی سازمان فائو و کشور مجارستان برای دانشجویان کشور های قاره آسیا و همچنین آفریقا مانند تاجیکستان، افعانستان، نیجریه، سومالی، میانمار، ترکمنستان و غیره مناسب می باشد.

کمک هزینه تحصیلی سازمان فائو و کشور مجارستان شامل خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوب و بیمه درمانی می شود. همچنین با دریافت این بورسیه دانشجویان می توانند تمامی مخارج و هزینه های سکونت و دانشگاهی خود را پرداخت کنند و این بورسیه در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا قابل اخذ می باشد.

بورسیه تحصیلی مجارستان انواع مختلفی دارد اما در نظر داشته باشید که بیشتر کمک هزینه های این کشور در تمامی دوره های به دانشجویان نخبه و افرادی که شرایط لازم را دارند ارائه می شوند. اگر دانشجویان و متقاضیان محترم ایران شرایط لازم را داشته باشند تا بورسیه تحصیلی مجارستان را کسب کنند، موسسه سفیران سروش سعادت تمامی امور مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل آن ها را به عهده خواهد گرفت. بورسیه تحصیلی مجارستان بخش بزرگی از مخارج متقاضیان را کاور می کنند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


  آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#بورسیه_تحصیلی_مجارستان

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده