ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 186
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 60
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 540
  • بازديد ماه : 1,462
  • بازديد سال : 11,387
  • بازديد کلي : 58,416
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.21.122.248
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آیا تا به حال در خصوص کارت قرمز سفید قرمز اتریش شنیده اید؟ اصلا این راه واقعا یک سرمایه گذاری به شمار می آید؟ آیا قصد بالا بردن اطلاعات خود در خصوص کارت قرمز سفید قرمز اتریش را دارید؟ هزینه های جانبی این مسیر چقدر است؟ پول داخل حساب؟ آیا از هزینه های مالیات ماهانه که نزدیک به ماهی 2500 یورو میباشد آگاه هستید؟ اینکه چنانچه این مسیر در سفارت سختگیر اتریش با ردی مواجه شود به از بین رفتن سرمایه ی خود اندیشیده اید؟ اینها قسمتی از سوالاتیست که افرادی که تمایل به این روش را دارند به آن فکر میکنند و ما به صورت کامل به زوایای مختلف این راه میپردازیم و شما را با سختی و ریسک ها و هزینه های سرسام آور این مدل ویزا آشنا میکنیم.

متاسفانه دیده شده برخی افراد این راه را برای به ثمر رسیدن مهاجرت و هدف بسیاری از خانواده ها برای همسر و فرزندانشان راهی آسان و سهل الوصول معرفی میکنند و حتی از آن بدتر این روش از مهاجرت را یک راه سرمایه گذاری میخوانند. در صورتی که به هیچ عنوان این مدل سرمایه گذاری نبوده و روش سرمایه گذاری در همه کشورها قوائد خاص خود را دارد. این مدل ویزا یک ویزای کاری میباشد، فقط یک ویزای کاری. مانند ویزای بلو کارت آلمان که آن هم یک ویزای کاریست. البته پرتقاضاترین راه مهاجرت به اتریش راه ویزای تحصیلی است که برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این راه نیز به مقاله ویزای تحصیلی اتریش مراجعه کرده و در این زمینه نیز کسب اطلاعات نمایید. البته یک نکته قابل ذکر است که حتی میتوان ویزای تحصیلی در اتریش را تبدیل به ویزای قرمز سفید قرمز کشور اتریش کرد و حتی اینکه فرد در اتریش تحصیل کرده نیز امتیاز مضاعف دارد که تبدیل آن به کار را محتمل تر میکند.

نکات کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

قرمز سفید قرمز که گرفته شده از رنگ پرچم کشور اتریش میباشد یک روش برای اخذ ویزای کاریست. آن هم به این صورت که یکی از راه های اخذ ویزای کاری اتریش  متقاضی اخذ ویزای کاری برای اتریش باید نشان دهد یک دعوت نامه کاری یا اصطلاحا یک جاب آفر از اتریش دارد. که آن دسته از مشاورین طمعکار به متقاضی که آگاه از قوانین مهاجرتی نیست توضیه میکند برای این امر یک شخص حقوقی یا یک شرکت در اتریش ثبت کند مثلا به نام همسرش و حالا که با هزینه های بسیار سنگین این شرکت ثبت شد حالا میتواند به همسر خود دعوتنامه  کاری بدهد تا برای کشور اتریش اقدام به ویزای کاری کند. در حالی که متقاضی برای دریافت این جاب آفر و پیشنهاد یا دعوتنامه کاری میتواند بدون هزینه های سنگین این راه دنبال یک پیشنهاد کاری از اتریش باشد از یک شرکت یا یک شخص حقوقی و یا یک رستوران و یا … باشد.
پس به هیچ عنوان نیاز نیست برای رسیدن به این دعوتنامه کاری هزینه های فوق العاده سنگین و عجیب و غریب و در عین حال اشتباه ثبت شرکت اتریش را با شانس بسیار پایین مرتکب شوند. مخصوصا از انجایی که کشور اتریش در مرحله روادید بسیار سخت گیر بوده و شانس صدور ویزا برای ایرانیان در این کشور کم میباشد و همچنین هزینه های جانبی سفارت اتریش بسیار بالا بوده که در صورت عدم موفقیت همه این هزینه ها از بین رفته و یک ریجکتی در سابقه فرد درج شده است. هزینه هایی نظیر اجاره نامه و بیمه نامه و نوتاری و مالیات ثبت شرکت و… که همگی نشان از خطرات این راه پر سودا دارد. برای آگاهی کامل و واضح در مورد ویزای کاری اتریش به مقاله مربوطه رجوع کنید.

کلیاتی راجع به کشور اتریش

کشور اتریش یکی از پرطرفدارترین کشورهایی است که همواره مقصد مهاجرت برای متخصصین مجرب بوده است، در واقع این کشور بهترین مکان برای افرادی است که تمایل به داشتن یک زندگی مرفه با امکانات بین المللی و فرصت های شغلی بیشتر دارند. پایتخت اتریش شهر وین است و مدت های مدیدی مرکز هنر، بخصوص در زمینه موسیقی،بوده است. موتزارت، بتهوون و… از جمله کسانی بوده اند که در این شهر زندگی کرده اند.
البته میتوان گفت بهترین راه های مهاجرت به اروپا از طریق ویزای کاری در سال 2019 به بعد ویزای پرکاربرد کاری کشور آلمان است که بسیاری از متقاضیان نیز این راه را برای رسیدن مطمئن و ارزان در اروپا انتخاب میکنند و قطعا مسیر پر پیچ م خم و پر هزینه اتریش را انتخاب نمیکنند.

دلایل انتخاب اتریش جهت مهاجرت

چندی از فاکتورهای مهم اتریش عبارتند از:

  • کیفیت فوق العاده بالای زندگی
  • محیط زندگی پاکیزه و هم چنین فوق العاده امن
  • ارائه سیستم آموزشی بسیار معتبر
  • بهداشت و امکانات درمانی عالی
  • مکان های زیبا و بکر برای بازدید
  • کار متوازن و متعادل به نحوی که خدشه ای به زندگی شخصی فرد وارد نمی کند.
  • هزینه های زندگی نسبتا پایین

اجازه اقامت اتریش با کارت قرمز سفید قرمز

اتریش با مساحتی حدود 83 هزار و 871 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 8.7 میلیون نفر، یکی از ثروتمندترین و توسعه یافته ترین کشورهای دنیا است، جاذبه زیادی برای افراد از سرتاسر دنیا دارد تا به این کشور آمده و تلاش کنند اقامت دائم آنرا بدست بیاورند. با توجه به وضعیت و شرایط شخصی شما گزینه های متعددی پیش رویتان هست به این منظور که بتوانید اجازه اقامت اتریش را کسب کنید.

کارت قرمز سفید قرمز همانند ویزای کاری آلمان به نام بلو کارت است و نام گذاری آن با توجه به رنگ های پرچم اتریش است. این کارت مطابق یک سیستم امتیازبندی می باشد و امتیازاتی را برای مهاجران بر مبنای سن آنها، تحصیلات، تجربه کاری و تخصص آنها در زبان آلمانی در نظر می گیرد. با کارت قرمز سفید قرمز، کشور اتریش یک سیستم مهاجرتی کاری و سخت را ایجاد کرده است که مهاجرت بلند مدت و حتی اقامت دائم اتریش برای افراد متخصص و اعضای خانوادشان از کشورهای ثالث را امکان پذیر می نماید.

مهمترین مواردی که برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز لازم است عبارتند از:

  • صلاحیت تحصیلی
  • تجربه کاری
  • سن
  • مهارتهای زبانی
  • پیشنهاد استخدام با توجه به شرایط و حداقل حقوق و دستمزد

قوانین 2019 برای کارت قرمز سفید قرمز اتریش

مقررات جدید در تاریخ اول جولای سال 2019 لازم الاجرا شده اند، متقاضیانی که در گروه های ذیل قرار بگیرند می توانند کارت قرمز سفید قرمز را دریافت نمایند:

کارگران فوق العاده شایسته، متخصص و مجرب: این افراد می توانند با هدف جستجوی کار از طریق نمایندگی معتبر اتریش (سفارت،کنسولگری) واقع در کشور محل اقامتشان برای دریافت کارت قرمز سفید قرمز اقدام نمایند. این گروه برای درخواست ویزا نیازی به داشتن کارفرما ندارند. کارت قرمز-سفید-قرمز اگر بخش خدمات بازار کار وین تایید کند که متقاضی ویزا امتیازاتی که مورد نیاز است را دارد، به این افراد اعطا خواهد شد.

کارگرانی که شایستگی دارند: این افراد با داشتن یک ویزای جستجوی کار ممکن است بخواهند برای ویزای قرمز سفید قرمز نیز درخواست دهند. بدین صورت که می بایست در مدت زمانیکه ویزایشان معتبر است قرارداد کاری معتبری را ارسال نمایند. استخدام مذکور می بایست مطابق شرایط و صلاحیت های اعلامی متقاضی کارت قرمز-سفید-قرمز باشد و همچنین می بایست متعاقبا پرداخت های لازم انجام پذیرد. بخش سرویس خدمات اجتماعی اتریش بررسی می کند که آیا شرایط لازم موجود هست یا خیر.

کارگرانی که در زمینه مهارتهایی که کمبود آنها در اتریش احساس می شود مهارت دارند: این گروه می توانند برای دریافت کارت قرمز-سفید-قرمز از طریق نمایندگی مجاز اتریش در خارج از کشور (چه کنسولگری چه سفارت) درخواست دهند. کارفرمای احتمالی می بایست شرایط فرد متقاضی را طی بیانیه ای تایید نماید. فرد متقاضی لازم است آنرا به تقاضانامه اش منضم کند. متقاضیان کارت قرمز-سفید-قرمز که می توانند بدون ویزا و فارغ التحصیلی از دانشگاه های اتریش، وارد اتریش شوند با در دست داشتن مجوز اقامت ممکن است تقاضانامشان را مستقیما برای سفارت یا کنسولگری ارسال نمایند.

فارغ التحصیلان از دانشگاه ها و کالج های ارائه دهنده تحصیلات عالی اتریش

کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش

همراهان متقاضی ویزای اتریش

نکته دیگری که باید بدانید این است که اعضای خانواده فرد اصلی دارای کارت، می توانند وی را پس از ورود به خاک اتریش و انجام امور لازم و اقدامات شهروند که معروف به ملده شدن میباشد را انجام دهد تا بتواند فرد را در اینده همراهی کنند. اعضای خانواده عبارتند از همسر، پارتنر ثبت شده، فرزند خونی فرد یا فرزند خوانده وی

نکته حائز اهمیت این است که همسر فرد می بایست زمان اپلای حداقل 21 سال سن داشته باشد.

انواع کارت قرمز سفید قرمز

کارت قرمز سفید قرمز در دو نوع متفاوت برای افرادی که الزامات تعیین شده را دارا می باشند موجود است:

کارت قرمز سفید قرمز(RWR Card) :متقاضی می تواند در در حوزه خاص و تحت نظر کارفرمای خاصی مشغول به کار شود. کارت قرمز سفید قرمز پلاس (RWR Card plus): متقاضی می تواند در هر نقطه ای از اتریش ساکن شده و مشغول به کار شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز عبارت است از:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی تولد
  • مدرکی مبنی بر اینکه محل اقامتی برای خود پیدا کرده اید
  • بیمه درمانی

تابعیت اتریش

تابعیت اتریش را بعد از 5 سال ماندن در این کشور می توان بر مبنای اقامت دائم بدست آورد. بطور کل، از زمان ورود اولیه به اتریش، 10 سال زمان می برد تا فرد بتواند تابعیت اتریش را کسب کند. فرد متقاضی کسب تابعیت می بایست حتما اقامت دائم اتریش را داشته باشد تا بتواند درخواست تابعیت کند. متقاضی تابعیت می بایست دانش کافی از زبان اتریشی داشته باشد و علاوه بر این سابقه کیفری هم نداشته باشد.

متقاضی لازم است زمانیکه به تابعیت اتریش در می آید، تابعیت فعلی خود را ترک کند. در صورتیکه سوالات دیگری خصوص کارت قرمز سفید قرمز داشتید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید و بصورت رایگان مشاوره شوید و بهترین راه مهاجرتی را برای خود و خانواده ی خود انتخاب کنید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#کارت_قرمز_سفید_قرمز_اتریش

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده