ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 174
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 147
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,030
  • بازديد ماه : 472
  • بازديد سال : 10,397
  • بازديد کلي : 57,426
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.14.80.45
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در این مقاله خرید ملک در آلمان و شرایط اخذ اقامت از این طریق و اطلاعات کلی را در خصوص هزینه خرید و فروش املاک در این کشور خدمتتان ارائه داده ایم. بسیاری از مردم علاقه مند به گرفتن مجوز اقامت در کشور آلمان هستند، چرا که آلمان از بهترین کشورهای دنیا محسوب می شود. هم چنین بسیاری از مردم علاقه به گرفتن مجوز اقامت از طریق خرید ملک در اروپا هستند.

در ادامه می خواهیم به شرایط و هزینه های خرید ملک در آلمان بپردازیم. کشور آلمان مورد توجه بسیاری از کسانی که به دنبال مهاجرت برای زندگی بهتر و ساختن آینده زندگیشان می باشند قرار گرفته است. در کشور آلمان هزینه تحصیل برای فرزندتان و حتی خودتان (درصورت داشتن شرایط تحصیل) رایگان می باشد. آلمان یکی از کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی و رفاه اجتماعی درسطح بالایی می باشد. در کشور آلمان شما با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید از شغل و درآمد حرفه ای برخوردار شوید. همچنین هزینه درمان در آلمان رایگان می باشد. کشور آلمان قطب اقتصادی اروپا می باشد.

با گرفتن مجوز اقامت آلمان شما شهروند درجه دوم آلمان محسوب شده که تنها فرق شما با شهروند درجه یک آلمان این است که حق شرکت در انتخابات رسمی پارلمان و دولتی را ندارید.

درباره کشور آلمان

پایتخت کشور آلمان برلین و این کشور جز 32 کشور اتحادیه اروپا می باشد. اقتصاد آلمان بیشتر در شهرهای هامبورگ، مونیخ، فرانکفورت و برلین متمرکز شده است. کشور آلمان از لحاظ موقعیت زیست محیطی و اقتصادی بسیار مناسب است. این کشور از شمال با دانمارک، ازغرب با فرانسه، هلند، لوکزامبورگ و بلژیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک و از جنوب با اتریش و سويیس هم مرز است که شما می توانید به راحتی به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. زمانی که شما مجوز اقامت دائم و تابعیت را دریافت می نمائید، می توانید در کل اتحادیه اروپا اقدام به تحصیل و زندگی نمائید.

آلمان دارای 16 ایالت است که بزرگترین آن بایرن یا باواریا و کوچکترین آن برمن است. رتبه 6 نرخ توسعه را داراست و در سال 2013 شاخص توسعه در آلمان 911/0 بوده است. بیشتر ایرانیان در شهرهای بادن، برلین، وورتمبرگ و هامبورگ ساکن هستند. کشور آلمان دارای آب و هوای معتدل و قاره ای می باشد که معمولا بادها از سمت غرب در این کشور می وزند.

خرید ملک در آلمان

اگر قصد خرید ملک در این کشور را دارید قبل از اقدام به خرید پیشنهاد می شود که نکات زیر را رعایت فرمائید.

استفاده از یک نماینده قانونی: استفاده از یک وکیل به شما کمک می نماید سرمایه خود را از دست ندهید زیرا شما کاملا از قوانین آلمان اطلاع ندارید هرچند اجباری برای این کار در آلمان نیست ولی امری ضروری می باشد.

بررسی بازار: درست انتخاب کردن منطقه و ویژگی هایش و قیمت ارز و غیره در آینده شما مهم است هرچند چرخه جهانی نوسانات قیمت ملک در یک محدوده یا کشور نیست.

پرداخت وام مسکن و صرفه جویی در پول: در آلمان 60% هزینه ملک از طریق تسهیلات پرداخت می شود، لذا باید دقت لازم را در نحوه تبدیل ارز و پرداخت به موقع داشته باشید چون باید وام خود را به یورو پرداخت نمائید.

کمک از یک فرد حرفه ای در خرید: داشتن علم و اطلاعات قبل از خرید هر محصول و بدست آوردن محصول از راههای معقول، کمک بزرگی می نماید و بهتر است، برای خرید ملک در آلمان از مشاوران حرفه ای کمک بگیرید.

ترجمه مدارک مهم: ترجمه حرفه ای تمام اسناد و مدارک به زبان خود، چرا که پس از امضا موارد مندرج مجبور به تسلیم و اجرای آنها خواهید شد.

در کشور آلمان نرخ تورم پایین بوده و در بخش مسکن تغییرات ناچیز است به طوری که بین سالهای 2008 تا 2013 در قسمت خرید 23% و در قسمت اجاره 15% افزایش قیمت بوده است. در کشور آلمان برای خرید ملک محدودیت وجود ندارد، هزینه خرید ملک در آلمان برای هرمترمربع بین 1500 تا 2500 یورو می باشد. آلمان کشوری قدرتمند در زمینه اقتصاد است و افرادی که حتی مجوز اقامت در اروپا را ندارند می توانند آلمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

مراحل خرید ملک در آلمان

در مرحله اول شما باید پیش قراردادی که شامل جزئیات اولیه معامله باشد، تهیه نمائید. شرایط و نحوه پرداخت، ارزش ملک، شرایط قرارداد و میزان سپرده اولیه که این سپرده 10% کل قرارداد یا ارزش ملک می باشد و به حساب بانکی محضر واریز می شود، را در پیش قرارداد آماده نمائید.

انجام کلیه امور، مسئولیت استعلام از ثبت شدن اموال غیرمنقول، دریافت تائیدیه های ثبت راضی و وضعیت بانکی توسط یکی از محضرهای آلمان و پرداخت همزمان مالیات املاک و مستغلات را در مرحله دوم باید انجام دهید. انعقاد قرارداد بین خریدار و مالک که خریدار موظف به امضا مدارک خرید و مرتبط با آن می باشد، بهتر است انجام قرارداد برای حفظ منافع خود و طرف قرارداد در اداره ثبت صورت گیرد ولی الزامی نیست.

برای انجام این 3 مرحله 41 روز زمان نیاز دارید همچنین برای پرداخت مالیات املاک و مستغلات 28 روز یا 4 هفته زمان دارید. نکته حائز اهمیت این است که شما با خرید ملک در این کشور اقامت کشور را دریافت نمی نمائید و اگر به دنبال اخذ اقامت در کشور آلمان می باشید باید از راه های دیگری همچون اخذ ویزای جست و کار آلمان و یا اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل اقدام نمائید.

 

خرید ملک در آلمانقیمت خانه در آلمان

بازه قیمت ملک در آلمان در هر متر مربع چیزی حدود 1500 تا 2500 یورو است. این قیمت نسبت به سایر مناطق اروپای مرکزی کمتر می باشد. شهر مونیخ گرانترین شهر آلمان می باشد. به طور مثال قیمت یک ملک به متراژ 30 متر مربع چیزی حدود 60 هزار یورو می باشد و در متراژ 100 متر مربع چیزی حدود 250 هزار یورو می باشد.

قیمت ملک در آلمان در سالهای اخیر روندی صعودی داشته به طوری که بین سالهای 2008 تا 2013 در بحث اجاره 15 درصد و در بحث فروش 23 درصد افزایش قیمت داشته است. پس از سال 2008 و در پی بحرانهای مالی نشانه هایی از رونق ملک در آلمان دیده می شود. به طور مثال در سال 2016 در منطقه ای در شهر برلین ملکی با قیمت 19،018 برای هر مترمربع به فروش رسید که گرانترین ملک فروخته شده در سال 2016 بود.

با توجه به این که با خرید ملک در آلمان نمی توان اقامت کشور را دریافت نمود، برای مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت کشور راه های مناسبی وجود دارد که در مقاله مهاجرت به آلمان از طرق مختلف می توانید کلیه مسیرها را بررسی نمائید. بهترین و کم هزینه ترین مسیر مهاجرت به آلمان ویزای کار و اریابی و اخذ بلوکارت آلمان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به سالها تجربه در زمینه اخذ ویزا و اقامت می تواند شما را در تمام مسیر راهنمائی نماید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#خرید_ملک_در_آلمان

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده