ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 86
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 75
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 942
  • بازديد ماه : 384
  • بازديد سال : 10,309
  • بازديد کلي : 57,338
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.12.161.77
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

احتمالا به خوبی می دانید که لهستان کشوری نسبتا ارزان به حساب می آید، تحصیل ارزان در لهستان می تواند انگیزه ای برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان باشد. اگر خواهان تحصیل در لهستان و مهاجرت به لهستان هستید می توانید با موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. اگر به دنبال تحصیلات با کیفیت اروپایی با قیمت مناسب هستید، باید در لهستان تحصیل کنید. هزینه زندگی همراه با هزینه تحصیلات پایین تر از سایر کشورهای اروپایی است، در حالیکه کیفیت سیستم آموزشی با بیش از 400 موسسه عالی دولتی و خصوصی در سراسر کشور بالا است.

هزینه زندگی و تحصیل ارزان در لهستان

هزینه زندگی در لهستان در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی نسبتا کم است. دانشگاه های خصوصی دارای مکان های بیشتری برای ارائه برنامه های خود هستند و بنابراین شرایط پذیرش انسانی بیشتری دارند. در برنامه های خصوصی شما هزینه تحصیل می پردازید که می تواند از دانشگاه تا دانشگاه متفاوت باشد اما معمولا بین 9000 تا 10000 € در سال است. این هزینه تحصیل ارزان در لهستان را سبب می شود. به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا، شما حق دارید که در برنامه های عمومی لهستان که آزاد هستند ثبت نام کنید. اگر به این دانشگاه ها درخواست خود را ارسال کنید، باید با دانشجویان لهستان رقابت کنید و شرایط پذیرش آنها بسیار بالاتر است و در تمام طول تدریس، به زبان لهستانی تدریس می شود.

سیستم آموزشی در لهستان

بخش بزرگی از بازار آموزش عالی لهستان از کالج ها و دانشگاه های خصوصی تشکیل شده است. در حدود 310 دانشگاه و کالج خصوصی و 138 مدرسه عالی دولتی وجود دارد. این امر به سطح بالایی از رقابت منجر شده است که لهستان قیمت های پایین تر برای تحصیلات را نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی ارائه داده است امری که تحصیل ارزان در لهستان را سبب می شود.

سیستم آموزش عالی دارای یکی از بهترین کیفیت هاست و همه دانشگاه های پیشرو، برنامه هایی را که به زبان انگلیسی ارائه می شوند، در حوزه های آموزشی مانند پزشکی، مهندسی، علوم انسانی، کسب و کار و امور مالی ارائه می دهند. لهستان مشارکت فعال در فرآیند بولونیا انجام داده است. ECTS (سیستم انتقال اعتبار اروپایی) اجازه می دهد تا دانشجویان از لحاظ جغرافیایی منتقل شوند و تحصیلات خود در سایر کشورها را ادامه دهند.هیچ اداره مرکزی برای پذیرش وجود ندارد. در عوض، هر مؤسسه مسئول فرآیند پذیرش خود است. با این حال، هر متقاضی معمولا باید “گواهی قرضه” برای پذیرش در لهستان داشته باشد.

مطالعات پزشکی در لهستان

در بسیاری از کشورها شما نیاز به تحصیلات عالی در رشته های پزشکی دارید. اگر به مقیاس های بالا دسترسی پیدا نکنید یا اگر فقط می خواهید تجربه تحصیلی در خارج از کشور داشته باشید، بهترین گزینه ای که برای شما وجود دارد تحصیل پزشکی در لهستان. برنامه پزشکی 7.5 سال است. شما 6 سال در لهستان در دانشگاه تحصیل می کنید و پس از آن دوره پیش از ثبت نام به عنوان انترن فعالیت می کنید. شما می توانید دوره پیش ثبت نام خود را به عنوان انترن در لهستان و یا در کشور خود انتخاب کنید. بسیاری از دانشجویان بین المللی این را در کشور خودشان انتخاب می کنند.

شما مسئولیت یافتن مکان خود را برای دوره پیش ثبت نام خود را به عنوان افسر خانه. دانشگاه های پزشکی لهستان با برنامه اروپایی مشترک، مطابق با استانداردهای پذیرش اروپا برای آموزش پزشکی، سازگار هستند. در داخل اروپا آموزش در لهستان بسیار معتبر تلقی خواهد شد.اگر شما از یک کشور خارج از اروپا هستید، با موسسه سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و راه کارهای اخذ ویزای دانشجویی و اعزام دانشجو با لهستان را بپرسید.

تحصیل ارزان در لهستان

ویزای دانشجویی برای تحصیل ارزان در لهستان

دانشجویان از کشورهای اتحادیه اروپا برای تحصیل در لهستان نیازی به ویزا ندارند. دانشجویان کشورهایی خارج از اتحادیه اروپا باید قبل از ورود به لهستان درخواست ویزای دانشجویی بدهند ولی به طور کلی فرایند اخذ این ویزا به تحصیل ارزان در لهستان می ارزد. برای جزئیات کامل روش درخواست، با کنسولگری یا سفارت لهستان در کشور خود تماس بگیرید. همه دانشجویان باید برای اقامت در لهستان درخواست مجوز اقامت موقت قانونی کنند. این امر همچنین می تواند بعد از ورود به لهستان و در کوتاه ترین زمان صورت گیرد. دانشگاه ها به شما در مراحل درخواست کمک خواهند کرد. اجازه اقامت موقت به شما اجازه اقامت و کار در لهستان می دهد.

دانشگاه ها جهت تحصیل ارزان در لهستان

دانشگاه های دولتی و خصوصی دو نوع دانشگاه شناخته شده ای است که در لهستان وجود دارد. تحصیلات عالی دولتی برای دانشجویان لهستانی و دانشجویان بین المللی است که به همان ترتیب دانشجویان لهستانی اعمال می شود. موسسات خصوصی از مزایای عدم مدیریت مرکزی برخوردار هستند و می توانند به سرعت به نیازهای تقاضای آموزشی و نیازهای بازار کار پاسخ دهند. دانشجویان در هر دو نوع دانشگاه می توانند سه دوره مختلف تحصیلی را طی کنند؛ مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد و دکترا. اغلب دانشگاه ها سیستم خود را در همه زمینه های آموزش و پرورش به جز قانون، داروسازی، روانشناسی، دامپزشکی، پزشکی و دندانپزشکی، که هنوز هم بر اساس سیستم دو مرحله ای (استاد و دکتر) اعمال می شود، ارائه می دهند.

انواع تحصیلات عالی در لهستان

مدرک کارشناسی (BA): این مدرک در لهستان پس از اتمام دوره های کالج حرفه ای / فنی 3-3،5 ساله به دست می آید

مدرک کارشناسی (BSc): این مدرک در لهستان پس از تکمیل مطالعات کالج 3،5-4 ساله در علوم فنی، کشاورزی یا اقتصاد به دست می آید

کارشناسی ارشد (MA) و معادل آن: هنر و کارشناسی ارشد. مهندس (مهندس کارشناسی ارشد)، معمار ارشد، پزشک واجد شرایط، جراح دندانپزشک یا دامپزشکی که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی بین 5-6 سال اعطا می شود. پس از اتمام تحصیلات تکمیلی 2-2.5 مکتب که ممکن است توسط افرادی با دیپلم کالج گرفته شود، می توان کارشناسی ارشد نیز دریافت کرد.

دکترا (PhD) – این مدرک تحصیلی برای کسانی که امتحان دکترا را با موفقیت می گذرانند و با موفقیت از متدولوژی دفاع می کنند. برای واجد شرایط بودن برای اخذ مدرک تحصیلی دکتری باید دوره های پیش از دکتری را در دانشگاهی معتبر گذرانده باشید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_ارزان_در_لهستان
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده