ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 58
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 51
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 914
  • بازديد ماه : 356
  • بازديد سال : 10,281
  • بازديد کلي : 57,310
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.188.108.54
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اگر در میان برنامه های مهاجرتی به دنبال اطلاعاتی جهت اعزام دانشجو به فرانسه می باشید، ما به شما از ابتدا تا انتهای این پروسه را شرح می دهیم. یکی از برنامه هایی که این روزها در میان برنامه های مهاجرتی در میان اتباع ایرانی بسیار رایج است مهاجرت از طریق تحصیل به فرانسه است. چرا که تحصیل در این کشور بسیار کم هزینه و در برخی دانشگاه های رایگان می باشد. همچنین شما این فرصت را خواهید داشت تا برای یادگیری زبان نیز از این کشور ویزای تحصیلی دریافت نمائید. در این خصوص ما با نگارش این نوشتار به ابهامات و سوالات مهاجرتی شما پاسخ خواهیم داد.

  • چه موسسه یا وکیلی بهترین انتخاب برای اعزام دانشجو به کشور فرانسه می باشد؟
  • امکان مهاجرت تحصیلی به فرانسه بدون مدرک زبان وجود دارد؟

از این دست سوالات از سوی افرادی که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس می گیرند وجود داشته و سعی ما بر این است که ابتدا شما را با دعوت به مطالعه این مقاله با ماهیت این پروسه آشنا سازیم و همچنان در آخر پاسخگوی سوالاتی که در این زمینه دارید نیز بصورت تلفنی و حضوری خواهیم بود.

موسسات اعزام دانشجو به فرانسه

بهترین انتخاب برای انجام کاری که در آن شناخت کافی و علمی در آن موضوع ندارید کمک گرفتن از شخصی است که در آن زمینه تخصص دارد، در زمینه اعزام دانشجو موسسات زیادی در ایران این خدمات را ارائه می دهند، شما برای انتخاب یک کدام از آنها باید تحقیقات وسیعی داشته باشید، اولین قدم شما می تواند این باشد که با یک وکیل یا مشاور در مورد شرایط اولیه خود و شانس موفقیت در اخذ پذیرش آن برنامه مهاجرتی مشورت نمائید.

شاید شما در همین قدم اول متوجه شوید که کدام یک از این افراد به شما اطلاعات صادقانه و حس خوبی می دهند، تا شما برای انجام برنامه مهاجرتی خود از آنها کمک بگیرید.

در این راستا موسسه سفیران سروش سعادت سعی داشته بهترین خدمات را به دانشجوها و خانواده هایی که فرزندانشان را برای تحصیل به خارج می فرستند داشته باشد. اگر شما هم میل به تحصیل در کشور فرانسه دارید ما با پیش بینی یک فرآیند که با سالها تجربه کاری بدست آمده ابتدا شرایط شما را بصورت تلفنی و رایگان آنالیز می کنیم و جواب قطعی را به شما جهت شانس دریافت ویزا خواهیم داد. در مورد شرایط اولیه خود با مشاورین ما بصورت تلفنی و رایگان مشاوره نمائید تا در مورد شرایط پذیرش در میان برنامه های متفاوت آموزشی و میزان شانس خود برای دریافت ویزای تحصیلی فرانسه کاملا آگاه شوید.

شرایط اعزام دانشجو به فرانسه

شما می توانید در برنامه های متفاوت تحصیلی در این کشور درخواست پذیرش و ویزا نمائید، البته پذیرش شما به منزله ویزا شدن شما نخواهد بود شما بایستی متناسب باشرایط تحصیلی بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید بیشترین درخواست را برای اعزام دانشجو به فرانسه برنامه هایی از این قبیل دارند:

تحصیل در دوره های زبان فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه تحصیل در هر 3 مقاطع دانشگاهی تحصیل در برنامه های یک سال به بالا در کالج های تخصصی و یا دانشگاه های خصوصی

یک نکته را همین ابتدا باید در مورد انتخاب برنامه تحصیلی در این کشور به شما عزیزان بدهیم که اگر شما کشور فرانسه را برای تحصیل انخاب نموده اید بهتر است به جهت هزینه های کمتر در برنامه هایی که به زبان فرانسه تدریش می شود درخواست نمائید.

اعزام دانشجو به فرانسه بدون مدرک زبان

اعزام دانشجو به فرانسه بدون مدرک زبان

یکی از برنامه های تحصیلی که در میان ایرانیان نیز بسیار پرطرفدار هست تحصیل دوره زبان در فرانسه هست، شما می توانید در صورتی که رزومه تحصیلی و شرایط خوبی برای اخذ ویزا داشته باشید، زبان خود را در همین کشور کامل نمائید. البته شما باید دانش ابتدایی از زبان فرانسه داشته باشید تا بتوانید میل و علاقه خود را به این زبان نشان دهید. دانایی زبان فرانسه شما می تواند در اخذ پذیرش و ویزای شما تاثیر خوبی داشته باشد.

بهترین زمان برای درخواست در برنامه های آموزش زبان زمانی است که شما در مقطع تحصیلی قبلی به تازگی فارغ التحصیل شده اید و یا همچنان دانشجو هستید. اگر بین مقاطع تحصیلی شما فاصله وجود داشته باشد بهتر است برای پوشش دادن این فاصله مدرکی را برای اثبات اشتغال یا هر مدرکی که کمک کند ارائه نمائید، در این راستا حتما از وکیل خود مشورت بگیرید.

دوره های زبان در فرانسه از سطح مبتدی تا پیشرفته وجود دارد، یعنی شما می توانید برای ورود به هر برنامه تحصیلی از دانش زبانی که در این دوره ها بدست آورده اید استفاده نمائید. برای آگاهی از شرایط و هزینه این دوره ها به مقاله خواندن زبان فرانسه در فرانسه مراجعه نمائید.

تحصیل در کشور فرانسه

در نظام های آموزشی و مخصوصا در میان کشورهای اروپایی یکی از بیشترین درخواست را برای تحصیل کم هزینه فرانسه داراست، این کشور یکی از بنیانگذاران فرآیند بولونیا بود که باعث یکپارچه سازی نظام آموزشی در اروپا گردید. در حال حاضر برخی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، آلمان، ایتالیا، نروژ و اتریش امکان تحصیل کم هزینه یا رایگان را برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

آیا امکان تحصیل رایگان در فرانسه برای دانشجویان ایرانی وجود دارد؟ اگر دانشجویی از شهروندان اتحادیه اروپا باشید این امکان وجود دارد تا بدون پرداخت شهریه و فقط با پرداخت مبلغ جزئی بابت ثبت نام در این کشور تحصیل نمائید، این امکان در تمامی کشورهای اروپایی برای دانشجویان اروپایی وجود دارد تا به هزینه های فقط ثبت نام در هر کشوری مشغول به تحصیل شوند. دانشجویان ایرانی برای تحصیل در دانشگاه های دولتی فرانسه مشمول پرداخت شهریه هستند که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سالی 2 تا 4000 یورو باید شهریه پرداخت نمایند، البته به دلیل وجود بورس های متفاوتی که از سوی دولت فرانسه برای دانشجویان خارجی پیش بینی شده می توان هزینه ها را کاهش داد.

برای تحصیل در فرانسه و پذیرش در دوره های دانشگاهی ارائه مدرک زبان اجباری خواهد بود، پس بهتر است بدانید که هر کدام از برنامه های مهاجرتی چه مدارکی نیاز دارند تا مهاجرت خود را به بهترین شکل رقم بزنید. شما می توانید با انجام مشاوره صحیح با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متناسب با برنامه تحصیلی تان نیازمندیهای این پروسه را فراهم کنید و با یک زمانبندی دقیق در نزدیک ترین ترم برای تحصیل در فرانسه را درخواست نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_و_اعزام_دانشجو_در_جمهوری_چک
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده