ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 156
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 130
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,012
  • بازديد ماه : 454
  • بازديد سال : 10,379
  • بازديد کلي : 57,408
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.216.123.120
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل رایگان در فنلاند می باشید خواندن این مقاله بسیار به شما عزیزان توصیه می شود. تحصیل رایگان فنلاند در بین جوامع امروزی بسیار پر مخاطب میباشد در نتیجه افراد با دانش از شرایط زیر به راحتی میتوانند ویزای تحصیلی این کشور را اخذ کنند.

سیستم نظام آموزشی فنلاند به چه صورت هست؟

آیا امکان اخذ بورس تحصیلی در فنلاند وجود دارد؟

با مطالعه نمودن مقاله تحصیل رایگان در فنلاند می توانید به اطلاعات جامعی در این زمینه به دست آورید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات در باب تحصیل رایگان در فنلاند و همچنین دریافت مشاوره با مشاورین زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

وضعیت تحصیلی در فنلاند

این کشور که از جمله 5 کشور اروپایی می باشد که همچنان اقدام به تحصیل نمودن به صورت رایگان و برای دانشجویانی که هدف تحصیل نمودن در این کشور و همچنین هدف گرفتن اقامت این کشور را دارند، فراهم می کند. لازم به ذکر می باشد که بعضی از رشته ها در میان تعدادی از دانشگاه های این کشور طرح گرفتن شهریه از دانشجویان را اجرا کرده است.

در صورتی که اکثر رشته ها و همچنین دانشگاه ها همچنان به صورت رایگان به امر آموزش می پردازند. در این کشور به میزان 50 مرکز آموزشی که در سطح  عالی و زیر نظر وزارت آموزش به فعالیت می پردازند به اشتغال می پردازند. با این توضیح که اصلی ترین شرط ورود به این گونه مراکز آموزشی به همراه داشتن مدرک دیپلم مقطع دبیرستان این اشخاص و همچنین موفقیت در زمینه قبول شدن در آزمون سراسری مختص این دانشگاه می باشد. زبان تحصیل در دانشگاه های این کشور زبان فنلاندی یا زبان سوئدی و گاهی اوقات زبان انگلیسی می باشد.

اشخاص متقاضی مهاجرت به این کشور به علت وجود داشتن کارت اقامت از نوع موقت ویزا ویژه دانشجویانی که هدف تحصیل نمودن نمودن در این کشور رادارند. ملزم می باشند که در ابتدای مرحله درخواست نمودن تحصیل نمودن در این کشور و همچنین بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ادامه تحصیل از نوع رایگان در مقطع دکتری که دارای علاقه زیادی برای مهاجرت تحصیلی به این کشورنشان می دهند.

بررسی سیستم آموزشی فنلاند

سیستم آموزشی حاکم در این کشور در برگیرنده یک مدرسه که به صورت جامع و برای مدت زمان 9 ساله می باشد. با این توضیح که دانش آموزان از سن 7  الی 16 سالگی ملزم می باشند که در مدارس این کشور حضور اجباری داشته باشند. مدارس این کشور تا مقطع دانشگاه به صورت تقریبی و همچنین به صورت انحصاری به وسیله شهرداری های  این کشور یا به عبارتی دولت محلی این کشور مورد تأمین مالی و اداری قرار می گیرد.

کلیه مدارس خصوصی دراین کشوربه فعالیت می پردازند، که به صورت معمول در راستای شروع نمودن فعالیت های تصمیم شورای دولتی نیازمند می باشند. مدارس خصوصی این کشور ملزم می باشند که همه دانش آموزان مختص به خود را بر طبق همان مکتبی که به شهرداری ها دارای ارتباط می باشند مورد پذیرش قرار دهند. دریافت نمودن بورسیه تحصیلی که به صورت اضافی باشد و یا همچنین دریافت پذیرش از نوع انتخابی کلیه دانش آموزان ممنوع اعلام شده.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

مهم ترین مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

  • برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارائه ترجمه مدرک اتمام دوره دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات
  • برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه ترجمه مدرک اتمام دوره کارشناسی به همراه ریز نمرات
  • برای اخذ ویزای تحصیلی در مقطع دکترا ارائه ترجمه مدرک اتمام دوره کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات
  • انگیزه نامه SOP و سه عدد توصیه نامه
  • رزومه CV
  • ترجمه از صفحات شناسنامه و پاسپورت
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی، GREوGMAT در صورت نیاز
  • نامه تمکن مالی

بورسیه جهت تحصیل رایگان در فنلاند

این نوع بورسیه که ویژه مقطع دکتری می باشد و در تمامی رشته های تحصیلی ارائه می گردد فقط برای دانشجویانی که دارای تابعیت خارجی می باشند و به زبان انگلیسی در مقطع دکتری در این کشور به  تحصیل نمودن می پردازند. و یا این که مشغول به امر تحقیق و پژوهش در این کشور می باشند تعلق خواهد گرفت.

به صورت مختصر می توان گفت که دانش آموزانی که به زبان این کشور مسلط می باشند. به این علت که مشغول به تحصیل نمودن در بورس دیگری می باشند و از انواع بورسیه های دیگر استفاده  می کنند در این صورت نمی توانند از این نوع بورسیه بهره مند شوند. اقدام به آموزش دیدن زبان خارجی در این کشور دارای اهمیت به سزایی می باشد. بدین صورت که واجب می باشد که اغلب دانش آموزان این کشور به دو زبان سوئدی و همچنین زبان انگلیسی آموزش لازم را دیده باشند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب اعزام دانشجو به فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

کمک هزینه جهت تحصیل رایگان در فنلاند

به دلیل وجود تحصیل رایگان در فنلاند می توان گفت که به صورت تقریبی هیچ گونه کمک هزینه ای در دانشگاه های این کشور وجود ندارد و وظیفه اصلی کلیه دانشجویان تنها تامین نمودن هزینه زندگی خود می باشند. با این وجود در میان  برخی از دانشگاه های این کشور به برخی از دانشجویانی که دارای شرایط خاص تحصیلی از لحاظ علمی می باشند و در جایگاه خوبی قرار گرفته اند کمک هزینه تحصیلی داده خواهد شد .

در صورتی که این موارد در مقاطع  تحصیلی کارشناسی و  همچنین کارشناسی ارشد غیر ممکن و نادر می باشد، و می توان به این صورت فرض کرد که کمک هزینه لازم برای کلیه دانشجویان این مقاطع وجود ندارد. امکان استفاده نمودن از بورسیه تحصیلی به صورت خاص و ویژه خاص فقط در مقطع دکترا وجود دارد و برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس گرفتن بورسیه تحصیلی کار دشواری می باشد و این موضوع به این خاطر می باشد که دولت این کشور همه هزینه های تحصیلی ممکن را مورد تامین و پوشش قرار می دهد. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب ویزای فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید. 

تحصیل رایگان در فنلاند

هزینه تحصیل در دانشگاه های فنلاند

قیمیت برخی دانشگاه ها به شرح زیر میباشد:

دانشگاه آلتو (Aalto) 12,000 الی 15,000 €
دانشگاه Abo akademi 8,000 الی 12,000€
دانشگاه علمی کاربردی آرکادا Arcada 6,000 الی 9,000€
دانشگاه اقتصادی هانکن Hanken 12,500 €
دانشگاه Helsinki Metropolia 10,000 الی 12,000 €
دانشگاه فنلاند شرقی Eastern finland 8,000 الی 15,000 €
دانشگاه هلسینکی Helsinki 13,000 الی 18,000 €
دانشگاه اوولو Oulu 10,000 الی 13,000 €
دانشگاه تامپیر Tampere 8,000 الی 12,000 €
دانشگاه تورو Turku 8,000 الی 16,000 €

پروسه پذیرش جهت تحصیل رایگان در فنلاند

از جمله نکات با اهمیت در حوزه تحصیل در میان کشور های خارجی ،انتخاب نمودن دانشگاه و همچنین رشته دارای ارتباط با نیازها و همچنین دارای ارتباط با علایق دانشجو می باشد. به صورتی که میزان توانایی مالی اشخاص متقاضی تحصیل رایگان در فنلاند، بتواند پاسخگوی کلیه هزینه های این اشخاص باشد.

در صورتی که اشخاص متقاضی تحصیل رایگان در فنلاند علاقه مند به تحصیل نمودن به زبان انگلیسی می باشند قادر می باشند که با پرداخت نمودن مقداری از هزینه مورد نظر خود مقدمات تحصیل خود را فراهم نمایند. در این کشور برای اشخاص متقاضی تحصیل رایگان در فنلاند که بزرگسال می باشند و قصد ادامه تحصیل در تمامی مقاطع  فرصت‌های تحصیلی ارائه می‌شود. بزرگسالان در این کشور قادر می باشند که در زمینه کسب نمودن کلیه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام به دریافت نمودن گواهینامه لازم  آموزش عمومی دریافت نمایند. اگر شما هم با مطالعه نمودن مقاله تحصیل رایگان در فنلاند در راستای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با موضوع تحصیل رایگان در فنلاند علاقه مند شدید. می توانید از فرصت مشاوره حضوری و غیر حضوری با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#تحصیل_رایگان_در_فنلاند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده