ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 401
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 80
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 755
  • بازديد ماه : 1,677
  • بازديد سال : 11,602
  • بازديد کلي : 58,631
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.225.95.216
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اخذ بورسیه تحصیلی برزیل یکی از اصلی ترین اهداف افراد در خصوص تحصیل و زندگی در این کشور زیبا و پهناور آمریکایی برای دانشجویان می باشد. در حال حاضر بیش از 500 فرصت اخذ بورسیه نیز برای شهروندان برجسته ای از کشورهای عضو OAS در مقطع فوق لیسانس و دکتری نیز وجود دارد. برنامه های بورسیه تحصیلی برزیل با مشارکت آموزش و پرورش بین سازمان های آمریکایی با حمایت وزارت امور خارجه در زمینه آموزش و سلامت نیز باز می باشد.

با توجه به مورد اهمیت قرار گرفتن موضوع بورسیه تحصیلی می توان نتیجه گرفت این موضوع باعث به وجود آمدن سوالات متدوالی در میان اشخاص متقاضی شود. در صورتی که شما هم برای داشتن اطلاعاتی در زمینه بورسیه تحصیلی برزیل دارای علاقه می باشند، با مطالعه نمودن مقاله فوق و همچنین مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات کامل و جامعی دست یابید.

مزیت بورسیه تحصیلی برزیل

کشور برزیل در برگیرنده برجسته ترین و هم چنین دارای قدرت ترین زیرساخت های تحصیلی و دانشگاهی در سراسر قاره آمریکای جنوبی می باشد که توانسته در طی چندین سال گذشته در راستای ارتقاء و هم چنین بالا بردن سطح دانشگاه های خود اقدام به انجام فعالیت های زیادی کرده باشد. دانشگاه های کشور برزیل موفق به کسب نمودن جایگاه و رتبه های چشم گیر و حائز اهمیتی می باشند. اما با این وجود با مشکل کمبود دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مواجه هستند. دلیل اصلی این موضوع این می باشد که اکثر جمعیت در میان این کشور برای رفتن به دانشگاه و شروع نمودن تحصیلات عالیه علاقه ندارند.

بیشتر اشخاص بعد از گذراندن مقطع کارشناسی متمایل به اشتغال و همچنین کسب درآمد می باشند. که همین امر باعث استقبال دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات عالی یا به عبارتی مقاطع کارشناسی به بالا می باشد. همچنین این اشخاص با موفقیت در داشتن این پاسپورت قادر به سفر نمودن از نوع بدون ویزا به بیشتر از ۱۵۵ کشور موجود در دنیا می باشند.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی برزیل

امکان دریافت نمودن انواع بورسیه تحصیلی این کشور برای تمامی دانشجویانی که دارای تابعیت خارجی باشند، نیز با در نظر گرفتن رزومۀ علمی و پژوهشی و همچنین سطح بالای نمرات اشخاص متقاضی، در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا وجود دارد. با این توضیح که میزان بورسیه تحصیلی در این کشور برای کلیه دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل می پردازند به صورت تقریبی معادل با  ۶۰۰ $  آمریکا می باشد. در صورتی که میزان بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری این کشور به میزان ۹۰۰ $ آمریکا به ازای هر ماه می باشد.

همچنین مبلغ بورسیه تحصیلی این کشور به ازای هر سال در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به صورت تقریبی به میزان ۷۲۰۰ $ آمریکا می باشد و مبلغ بورسیه تحصیلی دانشگاه های این کشور برای مقطع دکتری به صورت تقریبی حدود ۱۰۸۰۰ $ آمریکا است. اشخاص متقاضی بورسیه تحصیلی برزیل ملزم به دانستن زبان پرتغالی در راستای موفقیت در زمینه ادامه تحصیل در میان مقاطع بالاتر از کارشناسی نمی باشند و آموزش این نوع زبان به صورت کاملا اختیاری می باشد.

 

بورسیه تحصیلی کشور برزیل

بورسیه در برزیل برای دانشجویان ایرانی

از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص اخذ بورسیه از برزیل ارائه مدارک دانشگاه های معتبر می باشد. برای نمونه می توان گفت که تمامی مدارک صادر شده از جانب دانشگاه های کشور ایران، علی الخصوص اشخاصی که موفق به پایان رساندن دوران تحصیلی خود از دانشگاه های سراسری می شوند به صورت طبیعی از اولویت و هم چنین جایگاه بالایی برخوردار می باشند و همچنین داشتن معدل بالا می تواند در فرایند دریافت نمودن بورسیه تحصیلی  در این کشور تاثیر گذار می باشد.

لازم به ذکر می باشد که مدارک تحصیلی ارائه شده از جانب دانشگاه آزاد نیز دارای اعتبار کافی در نزد دانشگاه های این کشور نیز می باشند. در صورتی که کلیه مدارک ارائه شده از جانب دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و هم چنین علمی کاربردی نزد دانشگاه های این کشور جهت ادامه تحصیل در میان دانشگاه های دولتی این کشور و همچنین در جهت دریافت نمودن بورسیه تحصیلی در راستای موفقیت در ادامه تحصیل در میان مقاطع بالاتر ازکارشناسی  اشخاص متقاضی وجود نخواهد داشت. دانشجویانی که مدرک لیسانس آن ها از دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور است برای تحصیل در برزیل باید در دانشگاه های خصوصی این کشور به ادامه تحصیل بپردازند اما به هیچ وجه نمی توانند از بورسیه تحصیلی در برزیل استفاده کنند.

اخذ بورسیه تحصیلی برزیل به منظور پوشش هزینه زندگی در برزیل و هزینه تحصیل در برزیل از جمله فرصت های فوق العاده برای دانشجویان خارجی محسوب می گردد. متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به برزیل نیز می توانند با بررسی شرایط خود توسط وکیل مهاجرت نیز نسبت به این امر اقدام داشته باشند. موسسه سفیران سروش سعادت نیز با بکارگیری وکلا و کادر خبره در زمینه مهاجرت نیز مفتخر به ارائه خدماتی در باب مشاوره و انعضاد قرارداد می باشد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#بورسیه_تحصیلی_برزیل

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده