ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 334
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 73
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 688
  • بازديد ماه : 1,610
  • بازديد سال : 11,535
  • بازديد کلي : 58,564
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.119.229
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت و اقامت در هلند فارغ از دورنمای موفق و هیجان آوری که دارد نیازمند طی نمودن قوانین مهاجرتی این کشور است. شما می توانید از این نظر راحت باشید که شما در بین دوست داشتنی ترین، قدبلندترین، مردمان جهان زندگی خواهید کرد. یکی از چیزهایی که مردم درباره هلند واقعا دوست دارند فرهنگ قهوه جالب شان است، و از آنجایی که هلند یک کشور همواری است، پیاده روی و دوچرخه سواری نیز در آن کشور واقعا آسان است.

درصورتی که شما قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، شما بایست که یک برنامه سنجیده و مدارک مناسب برای اقامت و اشتغال در این کشور داشته باشید. وکلا و و مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند مسیر شما برای مهاجرت و اقامت در هلند را با ارائه مشاوره های تخصصی و دقیق هموار نمایند.

شرایط اخذ ویزای هلند

دولت هلند انواع مختلف مجوز اقامت را برای خارجی ها صادر می کند که یکی از آنها مجوز اقامت ( برای اقامت ۹۰ روزه) می باشد. فرایند اخذ ویزای هلند بسته به تابعیت شما کمی متفاوت است. درصورتی که شما از داخل اتحادیه اروپا به هلند می روید اصلا نگران اخذ ویزا نباشید. هلند یکی از ۲۶ کشور تشکیل دهنده ناحیه شنگن اروپا است که شامل یک تعداد از کشورها با ویزای مشترک و بدون نیاز به کنترل های مرزی است.

بسته به مدت زمان حضورتان در هلند برای مقاصد مختلف، شما ویزای-C یا همان ویزای کوتاه مدت برای اقامت با مدت زمان کمتر از سه ماه را درخواست می دهید. اما در صورتی که شما قصد اقامت به مدت بیش از سه ماه را داشته باشید، شما به ویزای بلند مدت، MVV نیاز دارید. شما همزمان با مجوز اقامتتان درخواست ویزای MVV را خواهید داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت های بلند مدت پر تقاضا از قبیل ویزای کاری هلند  و ویزای تحصیلی هلند به لینک های مربوطه مراجعه بفرمایید.

اقامت در هلند

کشور هلند به عنوان یک کشور توسعه یافته غربی با اقتصادی پیشرو در بخش صنعت و تجارت همواره یکی از مقاصد مهاجران برای کار و زندگی بوده است. اگر چنانچه درصدد مهاجرت به هلند برای زندگی، کار، تحصیل، یا دیدن فامیل باشید، شما ممکن است که به IND درخواست ویزای هلند یا مجوز دیگری را بدهید. معمولا تابعیتتان و دلیل آمدنتان به هلند در ویزای هلند، مجوزی که نیاز دارید قید خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت پس از تحصیل در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

برای مهاجرت به هلند، برای ویزای-C درخواست می دهید درصورتی که شما خارج از اتحادیه اروپایی زندگی می کنید و می خواهید به مدت ۳ ماه یا کمتر در هلند بمانید برای مهاجرت و اقامت بیش از ۳ ماه  برای مجوز اقامت بلند مدت درخواست می کنید.

اهداف اصلی برای درخواست اقامت هلند

به طور کل در یک دسته بندی می توان افرادی که برای اقامت در هلند درخواست می نمانید را بدین ترتیب تعریف نمود: به عنوان همسر، همسر (ازدواج نکرده) یا عضو خانواده، به عنوان یک کارمند یا فرد خود شاغل به عنوان یک مهاجر با مهارت عالی یا محقق علمی، به عنوان دانشجو در یک دانشگاه یا موسسه آموزش عالی به عنوان بخشی از یک برنامه ی تعطیل کاری یا مبادله، به عنوان شهروند ترکیه ای یا به عنوان یک سرمایه گذار خارجی به عنوان یک کارآفرین در یک ویزای استارت آپ به عنوان یک پناهنده یا پناهجو.

انواع اقامت در هلند

مهاجرت به هلند برای مقاصد شخصی توسط دولت هلند دقیقا برنامه ریزی شده است. برای اخذ اقامت، فرد ممکن است بر اساس مدت زمان اقامت خود در هلند برای دو نوع اقامت درخواست دهد که عبارتند از :

۱- مجوز اقامت کوتاه- مدت یا ویزای شنگن: برای یک اقامت کوتاه مدت ـ مثلا برای هدف دیدار فامیل یا گذران تعطیلات فرد متقاضی می تواند درخواست ویزای شنگن را در کشور خودش به سفارت یا کنسولگری هلند تحویل بدهد. این ویزا به دارنده ش اجازه اقامت به مدت ماکسیمم ۳ ماه را می دهد.

۲- مجوز اقامت بلند مدت : اخذ اقامت بلند مدت در هلند، هدف اقامتی خاصی را می طلبد. اقامت بلند مدت برای اقامت های بیش از ۳ ماه به افراد اعطا می گردد.

MVV چیست؟

MVV یا (Machtiging tot Voorlopig Verblijf) مجوز اقامت مشروطی است که به شما امکان ورود به هلند به عنوان یک فرد مقیم احتمالی را بجای یک توریست می دهد. MVV یک مجوز اقامت رسمی به شمار نمی رود.

شما و اسپانسرتان می توانید قبل از مسافرت به هلند بطور همزمان هم MVV و هم مجوز اقامتی را درخواست دهید. این به عنوان شیوه TEV (روش ورود و اقامت) معروف است.

انواع ویزای اقامت-کوتاه مدت 

  •   ویزا A: برای صرفا تردد است و مورد نیاز مسافران از تابعیت های خاص می باشد که قصد توقف کوتاه در یک فرودگاه هلندی، خارج از ناحیه شنگن، را دارند. این ویزا به شما فقط اجازه تردد در داخل ناحیه بین المللی فرودگاه هلندی را می دهد. اگر شما حتی برای یک روز بخواهید از فرودگاه خارج شوید، لازم هست که شما C-ویزای کوتاه مدت را درخواست دهید.
  •  ویزا-C: ویزا-C (گاها موسوم به ویزای توریستی) به شما امکان اقامت به مدت ۳ ماه (۹۰ روز) را در طی یک دوره سه ماهه می دهد. در طول این مدت اگر کارفرمای تان دارای مجوز کاری بنام شما داشته باشد می توانید در هلند کار هم بکنید اما شما نمی توانید بر مبنای این ویزا درخواست مجوز اقامت بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای توریستی هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

شرایط و نیازمندی های اقامت

بسته به شرایط و تابعیتتان، شهروندان برخی از کشورها می توانند بعد از ورود به هلند مستقیا به IND درخواست مجوز اقامت دهند. سایر شهروندان ملل دیگر از جمله شهروندان ایرانی لازم هست تا همزمان درخواست مجوز اقامت و مجوز اقامت مشروط (MVV) را به سفارت یا کنسولگری هلند در کشور شان قبل از سفر به هلند ارایه دهند

نیاز به مجوز اقامت در کشور هلند هم کاملا متفاوت است که این به دلیل درخواستتان و نوع فرم درخواست تحویلی تان متفاوت از هم است. برای مثال نیازمندی های درخواست یک مهاجر با مهارت عالی وارد شده به هلند خیلی متفاوت از نیازمندی های یک عضو خانواده است. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهمدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

مرجع رسیدگی به درخواست های اقامت یا IND

برای درخواست مجوز اقامت و تحویل مدارک مورد نیاز، لازم هست که برای مشاوره شما قرار ملاقاتی با اداره مهاجرت و خدمات اعطای تابعیت هلند (IND) تعیین کنید. درخواست های صورت گرفته در هلند را مستقیما می توان به IND تحویل داد. اما درخواست های خارجی یا به سفارت یا کنسولگری هلند تحویل داده شده یا توسط اسپانسرتان که از قبل در هلند می باشد، به  دست IND رسانده می شود. درواقع کلیه درخواست های اقامت توسط IND رسیدگی و مجوزها صادر می شود.

بر طبق قانون، زمان ارزیابی و تصمیم گیری IND درباره درخواست تان تا ۹۰ روز طول می کشد.

اقامت دائم در هلند و شرایط اخذ آن

پس از زندگی به مدت پنج سال در هلند، شهروندان خارجی و اعضای خانواده شان می توانند مجوز اقامت دائمی هلند را درخواست بدهند. شهروندان غیر اتحادیه اروپایی نیز واجد شرایط اخذ اقامت دائمی هستند، اگر چه وضعیت EC- اقامت بلندمدت یا اقامت دائمی هلندی قانونی شان، بسته به اینکه آنها دارای کدامیک از شرایط فوق باشند مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مزایای اقامت دائمی هلند

وضعیت اقمت دائمی هلند به شما این امکان را می دهد که تا بطور نامحدودی در هلند بمانید. مدرک مجوز اقامتی تان به مدت پنج سال معتبر هست و می توان آن را تمدید کرد. با داشتن مجوز اقامت دائمی هلند شما در بازار کار هلند آزاد هستید، این بدان معناست که شما نیازی به داشتن مجوز کار ندارید.

IND درباره اعطای مجوز اقامت در هلند مخصوصا به شهروندان غیر اتحادیه اروپایی خیلی سخت گیرانه عمل می کند. بنابرین  اگر شما نیازمندی های مهاجرتی را تامین نکنید، درخواست مجوز اقامت تان به آسانی رد می شود و اگر مرتکب اشتباهی در درخواستتان شوید آن می تواند آخرین اشتباهتان در این پروسه باشد که دیگر بعدا نتوان آنرا جبران کرد.

پس در زمینه اقامت در هلند، توصیه اکید بنده و همکاران مان این است که شما قبل از انجام هر اقدامی با وکلای با تجربه و کارکشته موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کنید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#اقامت_در_هلند

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده