ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 151
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 58
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 505
  • بازديد ماه : 1,427
  • بازديد سال : 11,352
  • بازديد کلي : 58,381
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.139.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن مسئله ای است که مدتی است ذهن شماری از ایرانیان را به خود مشغول داشته است. در سال 2019 بیشترین هنرمندان و ورزشکاران ایرانی فرزندانشان را در کانادا به دنیا آوردند. آنها ابراز داشتند این هدیه به فرزند است و شاید این یک هدیه بی نظیر باشد جهت تابعیت فرد. موضوع زایمان در کشور کانادا یکسری سوال در ذهن افرا ایجاد میکند که عبارتست از:

اما تولد فرزند در کانادا چه مزایایی دارد؟

هزینه های زایمان در کانادا چقدر می باشد و مراحل انجام آن چیست؟

هزینه های زایمان در کانادا چقدر است؟

بهترین شهر کانادا جهت تولد کجاست؟

چند ماهگی به بعد در حاملگی اجازه ی سفر وجود دارد؟

سیستم اعطای تابعیت

مطابق قواعد حقوق بین الملل خصوصی، تابعیت هر کشوری از طریق یکی از دو اصل خون یا خاک به دست می آید. این امر در کشورهای مختلف دنیا، متفاوت است. نظام اعطای تابعیت در برخی کشورها بر اساس اصل خون می باشد و در برخی دیگر بر اساس اصل خاک. تابعیت بر اساس اصل خون یعنی آن که کودک تازه به دنیا آمده، به طور ارثی تابعیت والدین خود را به دست می آورد. مثلا کودکی که والدین او آلمانی باشند، تابعیت آن فرزند نیز آلمانی خواهد بود.

اگر تابعیت هر یک از والدین متفاوت باشد، کودک معمولا صلاحیت کسب هر دو تابعیت را خواهد داشت یعنی هم تابعیت پدر را و هم تابعیت مادر را کسب می نماید. امروزه نظام اعطای تابعیت در عمده کشورهای دنیا مبتنی بر اصل خون می باشد اما تابعیت بر اساس اصل خاک یعنی آن که کودک تازه به دنیا آمده، صرف نظر از تابعیت والدینش، صلاحیت دریافت تابعیت کشوری که در خاک آن به دنیا آمده است را دارد. نظام اعطای تابعیت در برخی دیگر از کشورها که عمدتا در قاره آمریکا (هم شمالی و هم جنوبی) قرار دارند، مبتنی بر اصل خاک است.

اخذ تابعیت کشور کانادا از طریق تولد

در مقاله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن سیستم حاکم در کشور کانادا را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. کشور کانادا نیز یکی از کشورهایی است که نظام اعطای تابعیت در آن مبتنی بر اصل خاک است. یعنی علاوه بر کودکانی که از والدین کانادایی به دنیا می آیند، کودکان دیگری که والدینشان کانادایی نیستند ولی آن کودکان در خاک کانادا به دنیا آمده اند، صلاحیت دریافت تابعیت کانادایی را دارند و می توانند به محض تولد، شناسنامه و پاسپورت کانادایی دریافت کنند.

بنابراین اگر زوجی ایرانی به هر طریقی و حتی از طریق توریستی وارد خاک کشور کانادا شوند و فرزند خود را در آن کشور به دنیا آورند، فرزند آن ها صلاحیت دریافت تابعیت کانادایی را خواهد داشت. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با در اختیار داشتن مشاوران آگاه در زمینه های مختلف مهاجرتی و از جمله درباره زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن راهنما و همراه شما در تحقق رویاهایتان خواهند بود. کشور کانادا در سال 2019 تصمیم گرفت جمعیت مهاجر خود را افزایش دهد و تا سال 2020 یک میلیون مهاجر جذب کند.

تولد فرزند در کانادا

پیش از بررسی مسئله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن مناسب است که ابتدا ببینیم اصلا چرا امروزه درخواست های فزاینده ای در کشورمان برای تولد فرزندان در کانادا به وجود آمده است. از میان کشورهایی که از طریق تولد در آن جا می توان تابعیت آن ها را به دست آورد، آمریکا و کانادا به وضوح برترین گزینه ها هستند. صرف نظر از این که مزایای هر یک از این دو کشور چیست و کدام بر دیگری ارجح است، با توجه به بروز مشکلات حاد سیاسی میان دولت ایران و آمریکا و محدودیت های شدید اعمال شده از سوی رئیس جمهور آمریکا برای ایرانیان، هم اکنون چنین امکانی برای شهروندان ایرانی تقریبا غیرممکن می باشد و بنابراین کانادا تنها گزینه خواهد بود.

کانادا از یک سو به سبب همسایگی با ایالات متحده که طولانی ترین مرز بین دو کشور در دنیا می باشد، روابط بسیار گسترده ای با آمریکا دارد. و از سوی دیگر به سبب عضویت در اتحادیه کشورهای مشترک المنافع بریتانیایی، ارتباطات وثیقی با بریتانیا و سایر اعضا مانند استرالیا دارد. همچنین به سبب گذشته تاریخی و تسلط فرانسوی ها قبل از انگلیسی ها بر این سرزمین، مشترکات بسیاری نیز با فرانسه دارد تا آن جا که یکی از استان های آن (کبک) اساسا تحت سیستم زبان و فرهنگ فرانسوی اداره می شود، بنابراین می توان گفت کانادا دروازه ای گشوده به برترین کشورهای دنیا است.

انتخاب کشور کانادا

بر طبق آخرین آمار تا زمان انتشار مقاله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن، در اواخر سال 2018 میلادی، پاسپورت کانادایی با امکان سفر بدون ویزا به حدود 164 کشور جهان در رتبه چهارم دنیا قرار گرفته است. کانادا فی نفسه نیز کشوری بزرگ و توسعه یافته است. با مراجعه به آمار و گزارش های جهانی و ملاحظه شاخص های توسعه درمی یابیم که این کشور همواره جزء 10 کشور برتر و پیشتاز دنیا در عرصه های گوناگون می باشد و از این رو یکی از بهترین نقاط دنیا برایکار و تحصیل در کانادا و زندگی است.

نهایتا با توجه به مهاجر پذیر بودن آن کشور، شهروندانی با ملیت های مختلفی از سراسر دنیا در آن کشور گرد هم آمده اند و از جهت سیستمی چند فرهنگی و به دور از تبعیض نژادی در آن غالب و حاکم است. این امکان، فرصت مضاعفی را در اختیار افراد تازه وارد قرار می دهد که بتوانند به مدارج بالاتری از موفقیت در آن کشور دست یابند.

مراحل زایمان در کانادا

برای بررسی مسئله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن و درک بهتر لازم است که از مراحل آن مطلع بود. اصولا زمان، نقش تعیین کننده ای در این پروسه دارد و زمان بندی، فاکتور بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه می باشد.

  • مادر باردار تا چند ماهگی اجازه ی پرواز دارد؟
  • بهترین زمان برای ورود به کانادا برای زایمان چه  زمانی است؟
  • هزینه های زایمان در کانادا چه میزان است؟
  • بهترین شهر جهت خدمات درمانی کجاست؟

اخذ ویزای توریستی کانادا

بر این اساس و نخستین گام، اخذ ویزای توریستی کانادا است. جالب است بدانید شما قبل از اقدام به بچه دار شدن باید اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا نمایید! هم اکنون صدور ویزای توریستی کانادا از اولین مرحله آن یعنی ارسال فرم درخواست ویزا تا آخرین مرحله آن یعنی چسباندن لیبل ویزا در پاسپورت متقاضی، چیزی تا حدود شش ماه زمان می برد. فاصله زمانی پرواز بین ایران تا کانادا به طور متوسط بین 12 تا 15 ساعت طول خواهد کشید و برای این که مشکلی برای مادر و مخصوصا کودک پیش نیاید، لازم است که تا قبل از پایان هفته 28 بارداری معادل شش و نیم ماهگی اقدام به مسافرت نمود. بنابراین دست کم، دو ماه و نیم پایانی بارداری باید در آن کشور سپری شود که معمولا به منظور صرفه جویی در هزینه ها، به همین مقدار بسنده می کنند.

ضمنا به یاد داشته باشید که در راستای صدور ویزا و برای انجام مراحل بیومتریک (انگشت نگاری)، با توجه به اینکه سفارت کانادا در ایران غیرفعال است، ضروری است که شما یک سفر هم به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا ارمنستان و حضور در مرکز صدور ویزای کانادا در آن کشور داشته باشید. پس از زایمان نیز اگرچه معمولا بر طبق قوانین شرکت های هواپیمایی می توان نوزادان را پس از ده روز از تولدشان سوار هواپیما کرد ولی بهتر است تا یک ماه و نیم و مخصوصا برای چنین فاصله طولانی از این کار اجتناب کرد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن

انتخاب شهر و محل سکونت در کانادا

برای آشنایی با پروسه زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن شما باید از ابتدا شهری را در کانادا مشخص کنید تا برای تولد فرزندتان به آن شهر مراجعه کنید. معروف ترین شهرهای کانادا عبارتند از:

تورنتو مونترال اوتاوا
ونکوور کلگری رجینا

افزون بر تعیین شهر، باید محل سکونت خود را نیز در این مدت حدودا 4 ماهه مشخص نمایید. این محل سکونت می تواند منزل یکی از بستگان، هتل یا آپارتمانی اجاره ای باشد که بسته به شرایط افراد مختلف، تفاوت خواهد کرد. بعد از اخذ ویزا و تهیه بلیت و سایر مدارک لازم، اکنون می توان به کانادا پرواز کرد. با توجه به این که متاسفانه پرواز مستقیمی بین هیچ یک از شهرهای ایران و کانادا برقرار نیست، لازم است که بدین منظور یکی از خطوط هوایی خارجی را انتخاب کرد که آن ها نیز قاعدتا ابتدا از ایران به کشور خود به عنوان هاب پروازی می روند و پس از یک توقف، از آن جا به کانادا پرواز خواهند کرد.

مراجعه به پزشک در کانادا

پس از رسیدن به کانادا و استقرار در محل سکونت از پیش تعیین شده، باید در اسرع وقت به یک پزشک زنان مراجعه نمود. روند پزشکی در کانادا و زایمان در کشور کانادا به این نحو است که نمی توان بیمارستان را انتخاب نموده و مستقیما به آن مراجعه کرد بلکه باید قبل از زایمان، یک دکتر زنان و زایمان را مشخص کرده و تحت نظر او بود و به بیمارستانی که او معرفی می کند مراجعه نمود و ضمن تشکیل پرونده، زایمان کودک را ثبت کرد. انتخاب پزشک زنان و زایمان ولی با شماست. پس از وضع حمل نیز تا حدود ده روز خدمات بالینی مادر و کودک ادامه خواهد داشت.

صدور پاسپورت کانادایی

با تولد کودک، روند اداری صدور پاسپورت کانادایی او که با تشکیل پرونده در بیمارستان آغاز شده بود، وارد مرحله پایانی می شود. تبریک! هم برای تولد فرزندتان و هم برای پاسپورت کانادایی او. او اکنون شهروند کانادا محسوب شده و می تواند از تمامی مزایا و خدمات آن کشور از جمله آموزش و بهداشت رایگان برخوردار باشد. شایان ذکر است که با رسیدن کودک به سن 18 سال تمام، والدین او نیز می توانند درخواست نموده و اقامت دائم (PR) کانادا را به دست آورند ولی تا آن موقع، تنها آن کودک است که شهروند کانادا محسوب می گردد.

قوانین زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن

در ادامه زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آننوبت به بررسی هزینه ها می رسد. هزینه های زایمان در کانادا را می توان به دو دسته تقسیم نمود. دسته اول شامل هزینه های ضروری و اجتناب ناپذیر است مانند اصل هزینه بلیت هواپیما، اصل هزینه دکتر زنان و زایمان، اصل هزینه زایمان در بیمارستان و غیره.

دسته دوم شامل هزینه هایی می شود که ضروری نمی باشند و در واقع، به جهت راحتی بیشتر مادر و کودک و بالا بردن سطح سلامت و کیفیت کار پرداخت می گردد مانند آن که با پرداخت هزینه بیشتر، به جای صندلی اکونومی در پرواز صندلی بیزنس یا حتی فرست کلاس گرفت. یا آن که از دکتر و بیمارستان، خدمات بالینی بیشتری دریافت نمود. شما می توانید با جمع زدن این هزینه ها به اضافه هزینه هایی که شخص شما ممکن است داشته باشید، به جمع بندی زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن دست یابید.

هزینه های زایمان در کانادا

هزینه بیمارستان برای زایمان طبیعی و یک شب اقامت و خدمات بالینی عمومی تا 10 روز پس از زایمان، از 5000 $ CAD (دلار کانادا) می باشد. اگر خواهان زایمان به صورت سزارین باشید باید حدودا دو برابر این مبلغ را بپردازید. همچنین اگر خواستار خدمات اضافی و شخصی مانند اتاق اختصاصی یا اقامت بیشتر از یک شب باشید نیز قاعدتا باید به همان میزان، مبلغ بیشتری پرداخت کنید. دکتر زنان و زایمانی که انتخاب کرده و تحت نظر او خواهید بود نیز برای مجموع خدمات ویزیت مادر و نیز چک کردن وضعیت او تا زمان وضع حمل، از 3500 $ CAD (دلار کانادا) دریافت خواهد کرد.

طبیعتا درخواست خدماتی از وی بیشتر از آن چه که در قانون مشخص گردیده است، مشمول پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. مجموع سایر هزینه های پزشکی و آزمایشگاهی ضروری مانند سونوگرافی و مانند آن نیز چیزی در حدود 1500 CAD (دلار کانادا) برآورد می شود. به این هزینه ها، باید هزینه هایی مانند دارو، لباس و وسایل مورد نیاز کودک و نیز هزینه های احتمالی را افزود.

در مقاله زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن راجع به برخی هزینه ها مانند بلیط هواپیما با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز در داخل ایران و آپشن های مختلف ایرلاین های مختلف پروازی با توجه به میزان بار و نوع صندلی انتخابی، نمی توان عدد دقیقی را بیان کرد و بهتر است که آن را در هر زمان از آژانس های مسافرتی پرسید. هم اکنون و در زمان نگارش این مقاله، کمترین قیمت برای پرواز دو طرفه و مدت اقامت بالای سه ماه، چیزی حدود 9 میلیون تومان برای هر نفر است. برای اطلاع از هزینه ویزای توریستی کانادا و شرایط دریافت آن، با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

بهترین شهر برای سکونت در کانادا

هزینه محل سکونت شما در کانادا، با توجه به شهر محل اقامت، موقعیت آن محل در شهر، نوع واحد مسکونی و تعداد اتاق خواب آن متفاوت خواهد بود. بطور میانگین می توان چیزی در حدود 800 تا 2000 $ CAD (دلار کانادا) در ماه را برای آن در نظر گرفت. هزینه های زندگی نیز به همین منوال و با توجه به سبک زندگی افراد متفاوت خواهد بود خصوصا در این مورد که هزینه های جانبی بسیاری پیش بینی می شود. ولی می توان گفت که هزینه زندگی یک فرد معمولی در کانادا به طور میانگین 1000 $ CAD (دلار کانادا) در ماه است.

در پایان شایان ذکر است که با توجه به قوانین مربوط به پولشویی، باید به مقدار پول نقدی که هر فرد می تواند با خود از کشورش خارج و نیز به کشوری دیگر وارد کند توجه نمود. به موجب قوانین کشور کانادا، مسافر ورودی به این کشور می تواند تا سقف مبلغ 10.000 CAD (دلار کانادا) دلار کانادا را به همراه خویش داشته باشد و نیازی به اظهار آن در فرودگاه نداشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران کارآزموده خود، راهنما و همراه گام به گام شما در رسیدن به زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن خواهند بود.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#زایمان_در_کانادا_با_ویزای_توریستی_و_هزینه_های_آن
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده