ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 277
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 69
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 631
  • بازديد ماه : 1,553
  • بازديد سال : 11,478
  • بازديد کلي : 58,507
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.105.128
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

جاذبه های گردشگری آمریکا بسیار زیبا، متنوع و جذاب می باشد و بسیاری از علاقه مندان را برای بازدید به سوی خود جذب می نماید. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعاتی در زمینه جاذبه های گردشگری آمریکا هستید، با مطالعه این مقاله و سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

کشور آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین کشورهای جهان در زمینه جاذبه های گردشگری به شمار می رود، همه ساله میزان قابل توجهی از گردشگران بین المللی از آسمان خراش های شهرهای نیویورک و شیکاگو، شگفتی های طبیعی یلوستون و آلاسکا تا سواحل آفتابی کالیفرنیا، فلوریدا و هاوایی بازدید می کنند. بسیاری از جاذبه های گردشگری آمریکا وسوسه کننده می باشند.

رودخانه گراند کانیون (Grand Canyon)

رودخانه گراند کانیون در شمال آریزونا قرار دارد و یکی از جاذبه های توریستی بزرگ در کشور آمریکا می باشد. عمق بیش از 1.6 کیلومتر (1 مایل) و 446 کیلومتر (277 مایل)، این رودخانه را به یکی از طولانی ترین و عمیق رودخانه های دنیا تبدیل کرده است. پیچیدگی و رنگارنگی این رودخانه، منجر به ایجاد چشم اندازهای دیدنی و جذاب کرده است که در سراسر جهان بی نظیر می باشد.

پارک ملی یلوستون از جاذبه های گردشگری آمریکا

پارک ملی یلوستون اولین پارک ملی در جهان می باشد که در سال 1872 تاسیس شده است. اصلی ترین اهداف تاسیس این پارک ملی عبارتند از: حفظ تعداد زیادی از جانوران گیاهخوار، وجود چشمه های آب گرم و مناطق حرارتی، همچنین حفاظت از حیات وحش باور نکردنی و زیبایی ناهموار این منطقه. سنگ های غول پیکر زیادی در این پارک وجود دارد، در نتیجه این پارک دارای ویژگی های ژئوترمال در جهان می باشد که دارای بیش از 10000 چشمه های آب گرم است. در این پارک حیواتی نظیر خرس سیاه، خرس گریزلی، گوزن، و گرگ یافت می شود.

پل گلدن گیت

پل گلدن گیت یک پل معلق است که در اطراف دروازه طلایی بین تنگه سان فرانسیسکو و شمال شهرستان مرین واقع شده است. پل گلدن گیت طولانی ترین پل معلق در جهان می باشد که در سال 1937 ساخته شده و به عنوان یک نماد بین المللی از سان فرانسیسکو و کالیفرنیا تبدیل شده است. رنگ معروف قرمز – نارنجی این پل به طور خاص انتخاب شده است تا پل را به راحتی از طریق مه های زیادی که این پل را پوشش داده است قابل تشخیص باشد.

آبشار نیاگارا از جاذبه های گردشگری آمریکا

آبشار نیاگارا بین ایالت نیویورک و استان انتاریو وجود دارد. نیاگارا فالز یکی از شگفت انگیزترین مناطق طبیعی در قاره آمریکای شمالی است. آبشار نیاگارا در واقع سه مکان مختلف دارد که عبارتند از: دره های آمریکایی، آبشارهای عروس و آبشار هورس که جالب هست بدانید که این آبشار هورس از یک طرف به کانادا و طرف دیگر به نیویورک متصل می باشد. این مکان دیدنی با بیش از 14 میلیون بازدید کننده در هر سال، یکی از جذاب ترین مناطق توریستی در جهان می باشد.

مجموعه آتشفشان های Kilauea

Kilauea جدیدترین مجموعه ای از آتشفشان هایی است که Archipelago هاوایی را ایجاد کرده است. این منطقه یکی از فعال ترین آتشفشان ها در زمین می باشد، به صورتی که بر اساس یک منبع ارزشمند و دارای تخصص در زمینه آتش نشانی، از سال 1952، 23 فوران در این منطقه رخ داده است که یکی از آنها از تاریخ  3 ژانویه 1983 آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

شهر لاس وگاس

شهر لاس وگاس در بیابان جنوبی نوا واقع شده است. تعداد زیادی از کازینو ها را می توان در سراسر لاس وگاس پیدا کرد، هم چنین در این شهر تعداد زیادی از هتل های زیبا وجود دارد که دارای فضاهای شاد می باشند و همه هتل ها با توجه به جزئیات برای ایجاد فضای فانتزی شبیه سازی شده اند.

شهر لاس وگاس از جاذبه های گردشگری آمریکا

پارک ملی دانیال از جاذبه های گردشگری آمریکا

پارک ملی دانیال در آلاسکا واقع شده و کوه مک کینلی مرتفع ترین کوه در شمال آمریکا است. کلمه “Denali” به معنای “بالا” در زبان بومی آتاباسکان است و به کوه مک کینلی اشاره دارد. علاوه بر این موارد، این پارک حفاظت شده دارای یک منطقه بی نظیر بیابانی که شامل خرس های گرازلی، کاربیو، گوزن، گرگ و موجودات متعدد می باشد.

کاخ سفید از جاذبه های گردشگری آمریکا

کاخ سفید در واشنگتن دی سی واقع شده است که محل اقامت و دفتر رئیس جمهور ایالات متحده است. زمان تاسیس این کاخ بین سال های 1792 الی 1800 میلادی می باشد و برای اولین بار توسط جان آدامز رئیس جمهور قرار گرفت. پس از حملات 11 سپتامبر، فرایند بازدید از کاخ سفید دشوارتر شده است و امروزه فقط تورهای تفریحی خاص می توانند از این مکان دیدن کنند که شرط اصلی این می باشد که از 6 ماه قبل و توسط اعضای کنگره یا سفیر ایالات متحده در آمریکا هماهنگی های لازم انجام شده باشد.

کوه های سیرا نوادا کالیفرنیا

کوه های سیرا نوادا کالیفرنیا، در پارک ملی یوسمیتی وجود دارند. این مکان تفریحی یک مقصد فوق العاده است که مناظر شگفت انگیز در سراسر جهان شناخته شده است. در این پارک بازدید کنندگان می توانند از صخره های گرانیت تماشایی و آبشارهای روشن و درختان ساکتوی که صدها ساله هستند بازدید کنند، هم چنین دره یوسمیتی نقطه دارای اهمیتی برای کاوش در پارک است.

کوه راشورور Mount Rushmore

کوه راشورور یک یادبود ملی در داکوتای جنوبی است. کوه راشورور در اوایل قرن بیستم ساخته شده است و چهره چهار رئیس جمهور پیشین آمریکا را نشان می دهد که چهره هر یک از آنها از هر طرف سنگی حک شده است. بازدیدکنندگان می توانند چهره های بزرگتری از توماس جفرسون، جورج واشنگتن، آبراهام لینکلن و تئودور روزولت را ببینید.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله جاذبه های گردشگری آمریکا علاقه مند به مهاجرت به این کشور پر جاذبه شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه به مقالاتی نظیر ویزای تحصیلی آمریکا و یا ویزای کاری آمریکا که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند به اطلاعات جامعی دست یابید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#جاذبه_های_گردشگری_آمریکا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده