ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 34
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 4
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 854
  • بازديد ماه : 1,776
  • بازديد سال : 11,701
  • بازديد کلي : 58,730
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.249.247
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

از سال 2019 پیشنهادات اخذ اقامت از طریق تمکن مالی بیشتر  شده است و واژه تمکن مالی در کشورهای مختلف به طور مثال تمکن مالی یونان که به لاتین financially independent persons شناخته می شود. برخی که در ایران درآمد خوبی دارند اما به دنبال اقامت دومی برای خود و خانواده خود هستند راه اخذ اقامت از طریق تمکن را انتخاب میکنند. یکی دیگر از دلایل انتخاب این روش این است که اجباری به حضور متقاضی در کشور هدف نباشد.

  1. با ریسکهای اقامت تمکن مالی آشنا هستید؟
  2. هزینه های جانبی این راه را میشناسید؟
  3. قوانین تمکن مالی یونان چیست؟

اخیرا شهرت خاصی در میان افراد ثروتمند دارای تمکن مالی بسیار خوب، برای مهاجرت پیدا کرده است و این روزها دیده شده است که افراد با شرایط اقتصادی بسیار خوب که بیشتر هم در سن بازنشستگی هستند به دلیل اینکه توانایی مهاجرت از راه های دیگر را ندارند و خواهان این هستند که اقامت و تابعیت کسب کنند، مهاجرت از طریق تمکن مالی را انتخاب می نمایند، زیرا این راه از بی دغدغه ترین راه ها و سریع الوصول ترین راه ها برای مهاجرت شناخته شده است.

تمکن مالی (خود حمایتی یا ویزای بازنشستگی)

این نوع ویزا معروف به اقامت بدون اجازه کار می باشد در نتیجه برای افراد بازنشسته بهتر میباشد و اینکه چون فرد اجازه کار تا دریافت اقامت دایم را ندارد، درنتیجه باید از لحاظ شرایط مالی بتواند هزینه ۵ سال زندگی خود در کشور را پرداخت نماید به همین منظور این ویزا به خود حمایتی نیز معروف می باشد. به دلیل اینکه ساپورت و حمایت مالی بر عهده خود متقاضی در خواست ویزای تمکن مالی هست، شخص باید از نظر دارایی در حساب بانکی، داشتن بیزینس قوی و دارا بودن اسناد ملکی بسیار قوی باشد.

در کشور های اروپایی، کشور یونان یکی از جمله کشورهایی هست که برای ویزای تمکن مالی یونان دارای متقاضی زیادی می باشد، ما در مقاله زیر که برای سایت حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد شما را در این امر به طور خلاصه راهنمایی می کنیم و پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت به یونان

کشور یونان، کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است.

این کشور از نظر آب هوایی بسیار خوب میباشد و از سمت جنوب شرق به وسیله دریای مدیترانه و از غرب با دریای یونان احاطه شده است و دارای جنبه توریستی و گردشگری بسیار بالا است به دلیل همین جاذبه ها مکانی برای انتخاب سرمایه گذارها می باشد.

این کشور از نظر اقتصاد و نیروی کار این کشور بیش از ۴،۹ میلیون نفر است که در میان کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه بعد از کره جنوبی در رتبه دوم قرار دارد. یونان یک کشور دموکراتیک و توسعه یافته با سطح بالایی از زندگی و عضو اتحادیه اروپا است. یونان به رغم اهمیت فرهنگی و تابستانهای دلچسب، یک مکان توریستی زیبا محسوب میشود، یونان به گرمی از سرمایه گذاران به دنبال فرصت های تجاری استقبال می کند و ساکنین آن را با کیفیت عالی زندگی و میزان بسیار بالایی از زندگی به ارمغان می آورد.

 شرایط تمکن مالی یونان 2019

با توجه به ادغام مهاجرت و اجتماع جدید، دولت یونان به انتخاب شهروندان کشورهای ثروتمند پرداخته است و به آن ها اجازه می دهد اجازه اقامت در یونان را بر اساس این که آنها از نظر مالی قوی هستند، اعطا می نماید. از انواع مختلف اقامت که قانون یونان فراهم آورده است می توان به مواردی مانند اجازه اقامت برای کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی یونان برای مدیران و اعضای هیئت مدیره شاغل در شاخه های شرکت های خارجی، ویزای تحصیلی برای دانشجویان و غیره را نام بود.

هنگامی که شهروند غیر اتحادیه اروپا اجازه اقامت در یونان را بدست آورد، پس از این اقامت، مجوز ورود و خروج مجدد به یونان بدون ویزا و سفر به تمام کشورهای منطقه شنگن بدون ویزا و مستندات دیگر فقط با داشتن گذرنامه و اجازه اقامت یونان برای او فراهم خواهد شد.

برای مهاجرت به یونان و کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه نمایید.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که دارای منابع مالی کافی در سطحی از درآمد سالانه ثابت برای پوشش هزینه های زندگی خود هستند، می توانند برای اقامت 2 ساله در یونان درخواست دهند. اجازه اقامت افراد مستقل مالی به مدت 2 سال صادر می شود و ممکن است هر 3 سال یکبار تمدید شود.

 اقامت یونان از طریق تمکن مالی

طبق ماده 21 با توجه به تصمیم دبیرخانه عمومی ریاست جمهوری، اجازه اقامت به شهروندان کشورهای ثروتمند با تمکن مالی بسیار بالا ارائه می شود، اگر افراد ذینفع در قالب درآمد سالانه ثابت، به اندازه کافی برای پوشش هزینه های زندگی، مبلغ کافی داشته باشند در این ویزا موفق خواهد بود.

علاوه بر این، ماده 4 قطعنامه مشترک وزرای تحت شماره 441/2006 موارد زیر را ارائه میدهد:

 “در مورد اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا که ویزای خاصی را به عنوان تمکن مالی یونان دریافت کرده اند، باید میزان سپرده بانکی به مبلغ 24000 € و همچنین وجوه کافی یعنی میزان درامد ماهیانه 2،000 € در هر ماه تعیین می شود. در صورتی که این شخص همراه اعضای خانواده اش باشد، مبلغ فوق 20 % برای همسر و 15 % برای هر فرزند زیر ۱۸ سال افزایش می یابد. سطح وجوه توسط حقوق بازنشستگی در خارج از کشور، اظهارات حساب های بانکی یا شواهدی مبنی بر اینکه آنها از صندوق های مالی قانونی کافی برخوردارند، برای پوشش هزینه های زندگی خود بدون نیاز به کار به عنوان کارمند یا فعالیت مالی مستقل، اثبات شده باشد.

ویژگی های تمکن مالی یونان

در زیر برخی مزایای ویزای تمکن مالی یونان را بررسی میکنیم.

مدت زمان اولیه اقامت برای 2 سال صادر می شود و می تواند به مدت 3 سال دیگر نیز تمدید شود.
مجوز کار در این نوع ویزا وجود ندارد اما مجوز تحصیل رایگان و همچنین خرید ملک و راه اندازی کسب و کار صرفا به عنوان مالک بیزینس برای افراد وجود خواهد داشت.
متقاضی این ویزا ممکن است همراه اعضای خانواده خود (همسر و فرزند زیر ۱۸ سال) باشند که مجوز اقامت هم برای شخص اصلی هم برای همراهان تحت حمایت او صادر می شود.
الزام بودجه کافی باید توسط هر عضو خانواده یا تمام اعضای خانواده برآورده شود.

شرایط مورد نیاز تمکن مالی یونان

شواهدی مبنی بر اینکه درآمد سالانه لازم برای پوشش هزینه های زندگی را بدون نیاز به کار در یونان را دارند.

گواهی نامه ای که وی به بیمه کننده پزشکی برای پوشش کامل مراقبت های پزشکی و هزینه های پزشکی که ممکن است در طول اقامت او در یونان رخ دهد، اعمال شود. چنین شرایطی که در بالا ذکر شد مانند بیمه های پزشکی، هزینه های پزشکی، هزینه های زندگی و … شامل حال اعضای خانواده شخص اصلی در صورت اثبات با اسناد خاص مانند سند ازدواج، گواهی تولد و … نیز می شود.

مدارک مورد نیاز تمکن مالی

بعد از رعایت شرایط بالا فرد با مدارک زیر مجوز دریافت این ویزا را دارد:

  • اخذ ویزا از سفارت کشور مبدا
  • شواهد موجودی کافی، یعنی € 2.000 در ماه (بودجه اضافی، 20٪ برای همسر، 15٪ برای هر فرزند)
  • سپرده بانکی با حداقل 24000 €
  • قبل از انجام پروسه در قلمرو یونان، لازم است که ویزای خاصی از سفارتخانه/ کنسولگری یونان در کشور مبدا کسب شود.
  • پاسپورت با داشتن حداقل اعتبار ۳ ماهه قبل از انقضا
  • گواهی سابقه کیفری متقاضی توسط مقامات ذیصلاح کشور مبدا
  • صدور گواهی پزشکی توسط یک موسسه دولتی یا خصوصی معتبر صادر شود که اثبات کند فرد بیماری مسری که سلامت مردم و جامعه را بر اساس استانداردهای بین المللی سازمان بهداشت جهانی به خطر می اندازد، ندارد.
  • ۳ قطعه عکس
  • شواهد مبنی بر اینکه شخص متقاضی منابع مالی خود را به صورت قانونی جمع آوری کرده است با فراهم کردن مدارک و شرایط بالا به فرد در ابتدا یک ویزای ۲ ساله داده می شود که بعد از آن به مدت ۳ سال تمدید می شود که فرد اقامت دایم خود را دریافت می کند و طی این مدت هم می تواند به کشور خود رفت و آمد داشته باشد.

در نهایت از شما عزیزان خواهشمندیم به دلیل اینکه ویزاهای سرمایه گذاری باید با دقت و ریسک بسیار کمی اقدام شود قبل از هر اقدامی با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#تمکن_مالی_یونان

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده