ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 72
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 63
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 928
  • بازديد ماه : 370
  • بازديد سال : 10,295
  • بازديد کلي : 57,324
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.138.175.180
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در مقاله اسپانسر ایالتی استرالیا که توسط مشاورین و وکلای متخصص در زمینه حقوق بین الملل نگاشته شده برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم شده است. سعی برآن شده در زمینه مهاجرت کاری به استرالیا شما را همراهی کنیم و در مورد اسپانسر ایالتی استرالیا اطلاعات دقیق در اختیار شما بگذاریم.

مزایای اسپانسر ایالتی استرالیا

افرادی که تمایل دارند به استرالیا مهاجرت نمائید و امتیازات لازم را کسب نمی کنید، اسپانسر ایالتی استرالیا را لازم دارند و همچنین اگر تمایل دارند روش مهاجرتی skill worker باشد، در صورتی که امتیاز ها را برای اخذ ویزای کاری به استرالیا به حد معقول نرسیده و در پی اخذ امتیاز بیشتر هستند، می توانند برای ارتقای امتیازات خود به اسپانسر ایالتی فکر کنید.

عنوان اسپانسر ایالتی استرالیا برای افرادی که پشت درهای بسته استرالیا ماندند و با تلاش و ممارست زیاد هنوز امتیاز مناسب را اخذ نکرده اند حکم نمره برنده را دارد. حمایت از طرف دولت استرالیا یا اسپانسر ایالتی بهترین موقعیت و فرصت برای افرادی است که ویزای کاری استرالیا را نمی توانند اخذ بکنند.

ایالتی که نیازمند نیروی کاری باشد لیست رشته هایی که احتیاج دارد را اعلام می کند و نیروهای کاری خود را اگر چه نمره کافی و وافی نداشته باشد از طریق اداره مهاجرت درخواست می کند و متقاضی نیروی آن ها می شود. با اینکه نمره معقول را برای ورود به استرالیا و اخذ ویزای کار استرالیا ندارند از طرف دولت استرالیا مورد حمایت قرار می گیرند.

ویزای نیروی متخصص در استرالیا

مرسوم ترین راه ورود به استرالیا از طریق ویزای تخصص و مهاجرت کار می باشد. شاید بپرسید چه ابزارهایی را باید برای اخذ ویزای کاری استرالیا فراهم کنیم. امتیاز های افراد برای اخذ ویزای کاری استرالیا مربوط به نمره زبان است که حتما باید نمره بالای 6.5 یا 7 داشته باشند. همچنین به میزان سابقه کاری که مرتبط با رشته تحصیلی باشد و همچنین سن مناسب برای نیروی کار که کشور استرالیا به آن احتیاج دارد، مورد توجه قرار می گیرد. در واقع رشته تخصصی و تحصیلی آن باید جزء رشته هایی باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز آن دولت یا ایالت خاص باشد.

انواع ویزای کاری استرالیا

کشور استرالیا در قالب 3 طرح از سراسر دنیا اقدام به جذب نیروی کاری می نماید. اولین ویزای کار استرالیا با نمره ساب کلاس 189 که جایگزین ویزاهای قدیمی 175 و 885 است. در این نوع تایپ ویزا فرد متقاضی از سمت کارفرما و یا خویشاوند خود در استرالیا مورد حمایت قرار می گیرد. در این نوع تایپ ویزا افراد به صورت مستقل اقدام می کنند و امکان بردن همراه هم برای وی مقدور است و درخواست خود را به اداره مهاجرت استرالیا ارسال می کنند. بعد از اینکه شرایط بررسی شد می توان برای اخذ این ویزا اقدام نمود.

دومین تایپ ویزا با ساب کلاس 190 می باشد. این ویزا از طرف استانی از استان های استرالیا به افراد تعلق می گیرد و این امکان برای افراد وجود دارد که به هر کدام از استان های استرالیا که می خواهند بروند. این افراد باید تعهد بدهند که حداقل 2 سال در ایالتی که آنها را پذیرفته سکونت داشته باشند. موضوع مقاله ما هم در خصوص این تایپ ویزا است که ایالتی از استرالیا شما را پذیرا می باشد گر چه نمره معقول را ندارید و اصطلاحا اسپانسر ایالتی استرالیا هستند.

در نهایت نوبت می رسد به طرح 3 ورود به استرالیا که از طریق خویشاوندان خود وارد می شوند و در این صورت باید در ایالتی که خویشاوندشان سکونت دارند ورود کنند و مدت معقولی هم زندگی و یا حتی کار بکنند.

امتیازات مورد نیاز برای استرالیا

غالبا برای مهاجرت به استرالیا افراد باید حداقل امتیاز هایی اخذ نمائید تا برای مهاجرت به استرالیا منتخب شوند. گاهی اتفاق می افتد که برای ورود به این کشور از طریق سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری استرالیا، امتیازهای متقاضیان به حد معقول نمی رسد. اسپانسر ایالتی به آن معناست که ایالتی در استرالیا متقاضی می باشد و از اداره مهاجرت تقاضای کار را می کند و اینکه افراد امتیاز های کافی و وافی را نداشته باشند.

البته اگر ایالتی این چنین حمایت می کند توقع دارد، افراد حداقل 2 سال در این ایالت زندگی کنید و از این 2 سال حداقل 1 سالش را در آن ایالت که اسپانسر فرد شده کار نمائید. اسپانسر های ایالتی خدمات از قبل تعیین شده و برنامه ریزی شده به افرادی که وارد کشور می شود ارائه می دهد، چون در قبال حمایتی که از افراد کرده توقع دارد از نیروی کار استفاده کند و در پیشرفت اقتصاد و جامعه افراد را دخیل بداند.

این حمایت های دولتی به قدری قابل توجه و مناسب است که حتی شامل ثبت نام کلاس زبان و همراه های وی، پیدا کردن محل زندگی و بسیاری از خدمات های شهروندی را از فرد حمایت شده انجام می دهند. فردی که از طریق اسپانسر ایالتی رمز ورود به استرالیا را پیدا می کند آن ایالت میزان مبلغ و دارایی را از فرد جویا می شوند تا میزان انگیزه فرد را برای ورود به ایالت بسنجند.

حداکثر امتیازات ویزای کاری استرالیا

حداکثر امتیازات ویزای کاری استرالیا بدین صورت است.

25 الی 32 سال بیشترین امتیاز 30
جداقل نمره 8 در هر مهارت امتحان IELTS/ OTE A بیشترین امتیاز 20
تحصیلات در مقطع دکترا بیشترین امتیاز 20
تحصیلات در استرالیا حداقل 2 سال بیشترین امتیاز 5
سابقه کاری خارج از استرالیا 8 الی 10 سال بیشترین امتیاز 15
سابقه کاری داخل استرالیا 8 الی 10 سال گذشته بیشترین امتیاز 20
موارد دیگر بیشترین امتیاز 20
اسپانسر ایالتی بیشترین امتیاز 5
اسپانسر منطقه ای بیشترین امتیاز 10

اخذ اسپانسر ایالتی استرالیا

شاید اجبار حضور افراد در ایالتی که اسپانسر شده نامعقول به نظر بیاد ولی از نظر ما اسپانسر ایالتی در قبال حمایتی که از فردی می نماید و رمز ورودی که به افراد میدهد منطقی است که از نیروی کار حداقل برای 1 سال در ایالت خودش استفاده بکند.

شاید سوال شما این باشد که چگونه می توانیم اسپانسر ایالتی را از آن خود بکنیم، اول اینکه ایالتی که شما اقدام می نمائید نیاز مبرم به نیروی کاری شما داشته باشد. شاید آن ایالت مذکور نیاز به نیروی کاری یا رشته تخصصی شما نداشته باشد در این صورت است که اداره مهاجرت استرالیا به شما یک ویزای موقت 3 ساله میدهد که کافیه از این سه سال اقامت موقت، یک سال در ایالت مذکور کار بکنید و دو سال هم زندگی بکنید تا اقامت دائم استرالیا را اخذ نمایید.

مزایای اخذ اسپانسر ایالتی استرالیا

دقت نمائید در طی پروسه و اقدام برای ویزای کاری استرالیا برای ایالت خاص ممکن است تغییر و تحول صورت گیرد و رشته هایی که جزء Positive list هستند در آینده جزء رشته های مورد نیاز نباشند، پس تسریع در روند مهاجرتی خود داشته باشید.

افرادی که در روند مهاجرت کاری خود به استرالیا کمبود امتیاز داشته باشند اسپانسر ایالتی برای وی حداقل 5 نمره در برخی اوقات 10 نمره کمبود را جبران می کند. همانطوری که می دانید سیستم skill worker استرالیا pbs است یعنی point base system می گویند. افراد به عنوان فرد واجد شرایط باید امتیاز هایی اخذ نمائید که این امتیاز بندی در کشور استرالیا متفاوت است.

سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا به شما این امکان را می دهد که امتیازات خود را برای اخذ ویزای کاری استرالیا بسنجید و در صورت احراز شرایط ویزای کار کشور استرالیا می توانید اقامت این کشور را دریافت نمائید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و انتخاب بهترین روش مهاجرت به این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#اسپانسر_ایالتی_استرالیا

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده