ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 12
  • بازديد ديروز : 466
  • بازديد کننده امروز : 1
  • بازديد کننده ديروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 832
  • بازديد ماه : 1,754
  • بازديد سال : 11,679
  • بازديد کلي : 58,708
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.12.111.155
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت به گرجستان و اخذ ویزای کاری گرجستان قطعا یک فرصت بین المللی در باب اخذ اقامت کاری محسوب می گردد که مورد توجه اتباع خارجی که تمایل به کار در گرجستان را دارند قرار گرفته است. اخذ ویزای کاری گرجستان فرصتی ایده آل برای متقاضیان خارجی در باب اقامت و تابعیت از این کشور می باشد که افراد می بایست با در نظر داشتن قوانین اخذ ویزای کاری کشور گرجستان اقدام نمایند.

ما در این مقاله به شما عزیزان کمک می نمائیم تا در مورد اخذ ویزای کاری گرجستان اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

اخذ ویزای کاری کشور گرجستان به طور کلی یک مجوز فرم ثبت شده به عنوان سند مسافرت یک فرد خارجی است که به صورت الکترونیکی صادر می گردد. برای صدور ویزای گرجستان، فرد خارجی می تواند از طریق شهروند گرجستان به این کشور دعوت شود. دعوت نامه یک سند رسمی و دارای یک توصیه کتبی است که هدف از سفر تبعه خارجی به گرجستان را مشخص می نماید.

ویزای کاری کشور گرجستان

گرجستان شرایط ویزای جدیدی را در سال 2014 پذیرفته است. اشخاصی خارجی که خواهان اخذ کار از این کشور می باشند نیاز به یک ویزای بلند مدت دارند که به افراد اجازه می دهد مجوز اقامت در گرجستان را بدست آورند. ویزای بلند مدت به دست آمده توسط خارجی ها را نیز می توان به عنوان یک اجازه کار در هنگام جستجو برای ورود به گرجستان به حساب آورد.

ویزای توریستی گرجستان به منظور بازدید از این کشور صادر می گردد که به اشخاص دارنده این ویزای اجازه کار در گرجستان داده نمی شود.

همانطور که قبلا بیان شد اتباع کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به اخذ ویزای کاری گرجستان نخواهند داشت. با این حال حتی در چنین موردی نیز شهروندان تنها می توانند در این کشور برای مدت یک سال اقامت داشته باشند. این مقررات برای همه شهروندانی که به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شهروندان متعلق به 64 کشور دیگر قابل اجرا است.

همان طور که در قانون گرجستان آمده است این مقررات نیز برای افرادی که دارای وضعیت پناهندگی در گرجستان هستند نیز رعایت می شود. همچنین افرادی که دارای گذرنامه دیپلماتیک از کشورهای چین، مصر، پرو و اروگوئه هستند نیز  این مقررات در مورد آنها قابل اجرا می باشد.

درخواست ویزا در گرجستان

شهروندان کشورهای خارجی که خواهان سرمایه گذاری در گرجستان با ثبت شرکت در گرجستان و کار در بازار محلی آن می باشند، باید با یک سند صادر شده توسط اداره خدمات عمومی یا درخواست از سفارت یا کنسولگری در کشور مبدا، یک ویزای معمول دریافت نمایند.

برای دریافت این ویزا لازم است که به عنوان متقاضی مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه معتبر
  • یک قطعه عکس
  • فرم درخواست ویزا
  • رسید پرداخت برای مالیات دولت

سایر مسائل مربوطه عبارتند از :

اسناد و مدارک اضافی که ممکن است مورد نیاز باشد می تواند شامل اسناد هویتی، اسناد و مدارک اثبات کننده تمکن مالی و هدف از اقامت در این کشور باشد. فرم درخواست ممکن است به زبان گرجی و یا انگلیسی تکمیل شود که هر دو مبلغ 100 لاری هزینه دربر خواهند داشت. از زمان تکمیل درخواست متقاضی می تواند در طی هفت روز پاسخی درباره آن داشته باشد.

ویزای کاری گرجستان برای سرمایه گذاران

در مورد تجار و بازرگانان خارجی که قصد ثبت شرکت در گرجستان را دارند می توان برای دریافت مجوز کار اقدام کرد. این نوع مجوز می تواند برای هر دو نفری که می خواهند با ثبت شرکت به اقامت برسند استفاده می شود اما همچنین در مورد افرادی که می خواهند فعالیت های آزادانه اقتصادی داشته باشند نیز استفاده می شود.

الزامات اعمال شده در این زمینه به راحتی قابل دستیابی است و متقاضیان باید ثابت نمایند که در حساب بانکی خود مقدار کافی پول(1700 دلار) برای پوشش هزینه زندگی را نیز دارند. این مجوز اقامت برای مدت 6 ماه تا یک سال صادر خواهد شد.

افرادی که این مجوز را کسب کرده اند می توانند درخواست اقامت 5 ساله نمایند و خوب است بدانند که این نوع مجوز کار اجازه می دهد، که اشخاص خارجی برای درخواست اقامت دائم پس از 6 سال از زمان دریافت مجوز اقدام نمایند.

اقامت گرجستان

اخذ اقامت گرجستان از طریق کار فرصتی مناسب برای افرادی می باشد که تمایل به کار در گرجستان یا کارآفرینی در گرحستان را نیز دارند.

اخذ اقامت از طریق تحصیل در گرجستان از موارد برجسته مهاجرت به گرجستان است. دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه و موسسات آموزش عالی در گرجستان نسبت ب این امر اقدام داشته باشند.

مجوز اقامت برای الحاق اعضای خانواده فرد خارجی که در گرجستان به اقامت رسیده است.اعضای خانواده شام(همسر، فرزند و والدین، همچنین یک فرد زیر سن قانونی که به طور کامل وابسته و یا تحت مراقبت آن خانواده باشد.)

اجازه اقامت به شهروندان سابق گرجستان که به شهروندی خارجی که تابعیت گرجستان او متوقف شده است، اهدا می شود.

اجازه اقامت دائم به همسر، والدین و فرزند فردی که شهروندی و تابعیت گرجستان را دارد، اعطا می شود.

نیروی کار در گرجستان

برای اخذ ویزای کاری گرجستان خوب است در مورد شرایط نیروی کار این کشور نیز اطلاعاتی را بدست آورید.

جالب است بدانید که مهم ترین بخش های تجاری در گرجستان و همچنین بیشترین فرصت کاری در گرجستان در  بخش صنعتی و تجاری می باشد.

کارکنان گرجستان عمدتا در بخش های مذکور کار می کنند اما بخش های دیگر نیز تعداد زیادی از کارکنان را تقاضا می دهند. برخی از بخش های کسب و کار که سطح بالایی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در گرجستان جذب می کنند نیز در امور مالی و ارتباطی نیز فعالیت دارند.

اطلاع از قوانین کار در گرجستان برای اخذ ویزای کاری گرجستان از موارد حائز اهمیت در هیمن باب است. قوانین کاری در این کشور برای شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان خارج از اتحادیه اروپا متغیر است. افرادی ایرانی که تمایل مهاجرت به گرجستان با فرضیه پیوستن به اتحادیه اروپا را دارند بهتر است که از ابتدای امر در خصوص مهاجرت به اروپا با شرایط بینظیر کاری اقدام نمایند.

بررسی شرایط مهاجرت ایده آل از طریق کار در کشور های اروپایی و در نظر گرفتن قوانین کار برای افراد ایرانی از موارد قابل بررسی است. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با خدماتی گسترده در باب مشاوره و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در همین باب مفتخر به ارائه اطلاعاتی در همین باب هستیم.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#اخذ_ویزای_کاری_گرجستان

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده