ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 275
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 213
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,131
  • بازديد ماه : 573
  • بازديد سال : 10,498
  • بازديد کلي : 57,527
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.191.157.186
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت دائم می توانند از طریق سرمایه گذاری در سوئد برای خود و خانواده شانبا رعایت اصول مهاجرتی اقامت دائم را کسب نمایند. در برخی کشورها شما می توانید با یک سرمایه گذاری کلان از همان ابتدا به اقامت دائم و یا حتی پاسپورت آن کشور دست یابید. در سوئد نیز برنامه های متفاوتی برای سرمایه گذاری یک فرد خارجی وجود دارد اما بلاشک ورود یک مهاجر به عنوان یک سرمایه گذار و ایجاد یک بیزینس در کشوری جدید کار اصلا آسانی نخواهد بود.

نقش سوئد در اقتصاد اروپا 

کشور سوئد به پایتختی استکهلم توانسته است میزان بالایی متقاضی در خصوص مهاجرت های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری به خود اختصاص دهد. از دلایلی که توانسته برای متقاضیان در خصوص سوئد جلب توجه نماید اقتصاد قوی این کشور می باشد، اما به دلیل وجود ریسک های بالا پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی با موسسه حقوقی سفیران سروش در ارتباط باشید.

سوئد جزء کشورهای برتر در خصوص اقتصاد در اروپا می باشد که علاوه بر اقتصاد برتر توانسته است در خصوص قدرت پاسپورت در جهان رتبه سوم را به خود اختصاص دهد، سوئد رهبر جهانی در نوآوری با نیروی کار ماهرانه، باز بودن به مالکیت بین المللی و یک اقتصاد پایدار است.

سوئد دارای بزرگترین بازار جهانی اسکاندیناوی آزاد تجاری با دسترسی کامل به اتحادیه اروپا، نیروی کار ماهر و زیربنای طبقه جهانی برای کسب و کارها است و در سال 2012 این کشور استانداردهای جهانی را برای زندگی به دست آورده است.

سوئد سرمایه گذاری های عمده ای را در صنایع سوئدی مانند خودرو، تولید انرژی، خمیر کاغذ، پزشکی، تدارکات و مراکز داده های فناوری اطلاعات جذب می کند.

دلیل سرمایه گذاری در کشور سوئد

سوئد به دلیل زیرساخت های قوی و پایدار اقتصادی و چارچوب قانونی مورد ارزش زیادی قرارگرفته است، سوئد سطح بالایی از زندگی و هزینه های کم زندگی را ترویج می کند. این دارایی های کم قیمت بسیار زیاد است و به لحاظ استراتژیک برای روابط تجاری کارآمد اروپایی قرار دارد، سوئد یک کشور دوستدار محیط زیست و یک مقصد سودمند در میان سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود. به طور کلی یک متقاضی غیر اتحادیه اروپا که مایل به اقامت در سوئد برای مدت بیش از 90 روز است، درخواست مجوز اقامت موقت می نماید.

به طور معمول، این اجازه برای درخواست و بازدید از کشور مورد درخواست قرار می گیرد، متقاضی باید برای این ویزا خاص از طریق کنسولگری یا سفارت سوئد در کشور اقامت خود درخواست نماید. این جایی است که متقاضی درخواست و تاییدیه برای اجازه اقامت را دریافت می کند.

پس از این، آنها حق دارند در سوئد زندگی و کار کنند. علاوه بر این، متقاضیانی که حداقل 5 سال در سوئد زندگی می کنند، می توانند درخواست یک مجوز اقامت دائم کنند، اجازه اقامت دائم به متقاضی اجازه خواهد داد که بدون گذرنامه برای مدت نامحدود، سوئد زندگی کند. سرمایه گذاری در کشور سوئد صرفا از دو طریق برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، انجام پذیر می باشد:

۱)سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

در این نوع سرمایه گذاری متقاضی می بایست از طرح تجاری (Business plan) برخوردار باشد که بتواند به منظور ایجاد راه انذاری کسب و کاری نوپا به کشور سوئد مهاجرت نماید. در این طرق متقاضی مهاجرت به سوئد می بایست حداقل به میزان 51 درصد از سود شرکت را خریداری نماید.

۲)سرمایه گذاری از طریق خرید شرکت به ثبت رسیده

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در سوئد را دارند می بایست از طریق یکی از این طرق همراه با مشورت با وکیل و کارشناس مهاجرت این امر را مهیا سازد.

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایطی را فراهم آورده ایم که متقاضیان مهاجرت بتوانند از شرایط مشاوره تکمیلی بهرمند شوند و با توجه به آخرین اطلاعات به روزشده مشاورین از مزیت مهاجرت های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری برخوردار شوند.

شرایط لازم برای سرمایه گذاری در سوئد

متقاضیان می بایست در خصوص پروسه سرمایه گذاری در سوئد از شرایطی برخوردار باشند.

الف)متقاضی سرمایه گذاری میبایست اثبات نماید که در 5 سال گذشته کاری خود به میزان 2 سال سابقه کسب و کاری که قصد دارد در سوئد به سرانجام برساند داشته باشد.

ب)در خصوص مدرک تحصیلی متقاضی سرمایه گذاری میتوان گفت که نیازی به ارائه مدرک دانشگاهی خاصی نمیباشد و صرفا متقاضی میتواند از طریق موفیقت شخصی در این کار را به عنوان مدرک ارائه دهد. از پارامترهایی مهمی که در خصوصسرمایه گذاری در سوئد می بایست حائز اهمیت متقاضیان قرار گیرد میزان سرمایه اولیه میباشد که در سوئد این نرخ برای متقاضیان به مقدار 600.000 کرون سوئد معادل 150.000 یورو می باشد.

ج)میزان هزینه های زندگی توسط شخص متقاضی برای خود و خانواده از دیگر الزامات برای این پروسه میباشد که متقاضی میبایست نشان دهد که به مدت 2 سال از پس این هزینه برمی آید که این هزینه ها برای نفر اصلی به مقدار 200.000 کرون، برای همسر متقاضی 100.000 کرون و برای فرزندان زیر 18 سال به میزان 50.000 یورو باشد.

د)از دیگر مواردی که در پروسه های مهاجرت مورد نیاز حائز اهمیت میباشد سطح آشنایی مدرک زبان میباشد که در این پروسه ها نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا سوئدی نمی باشد صرفا آشنایی با زبان در سوئد می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

ه)پاسپورت شخص متقاضی می بایست از حداقل اعتبار 2 سال و 6 ماه برخوردار باشد.

انواع ثبت شرکت در سوئد

پروسه های سرمایه گذاری در سوئد تحت عنوان ثبت شرکت شناخته می شوند که این شرکت ها در چند نوع به متقاضیان ارائه می گردند که عبارتند از:

  • شرکت انحصاری:

این شرکت ها با مسئولیت تمام به متقاضیان ارائه می گردد که می بایست تمامی بیمه و مالیات در این نوع شرکت توسط متقاضی پرداخت گردد.

  • شرکت تعاونی:

شرکت های تعاونی با ارائه چند مالک در خصوص تحت عنوان هیئت مدیره به ثبت میرسد که طبق توافق فی مابین یک نفر می تواند به عنوان مدیر عامل معرفی شود. در این نوع ثبت شرکت مالیات بر سود تعلق نمیگرد بلکه سهامداران این شرکت باید به میزان سهم شراکت مالیات پرداخت نمایند.

  • شرکت با مسئولیت محدود:

در این نوع ثبت شرکت ارائه حداقل سرمایه 50.000 کرون الزامی می باشد .مالیات بر سود در این نوع ثبت شرکت به مقدار 26.3 درصد در سال می باشد، این نوع ثبت شرکت با دو نوع دولتی و خصوصی انجام پذیر می باشد.

  • موسسه اقتصادی:

تمامی پروسه ها در موسسه اقتصادی همانند پروسه های ثبت شرکت می باشد با این تفاوت که دیگر نیازی به ثبت شرکت و ثبت نام تجاری نمی باشد.

تا به این قسمت از مقاله مفتخر بودیم اطلاعاتی در باب ثبت شرکت در سوئد در اختیار متقاضیان قرار دهیم. همان طور که  مطالعه فرمودید روند پروسه های ثبت شرکت در سوئد از شرایط سختی و میزان هزینه های بالای برخوردار می باشد. در این نوع پروسه های در ابتدا امر اقامت 2 ساله داده می شود که پس از پایان 2 سال به مدت 2 سال دیگر تمدید می گردد و پس از پایان سال 4 متقاضی می تواند در خصوص اقامت دائم سوئد و دریافت پاسپورت سود اقدام داشته باشد.

یکی دیگر از برنامه های سرمایه گذاری و اخذ اقامت، ثبت شرکت در سوئد از برنامه های مهاجرتی پرهزینه در سوئد می باشد که متقاضیان مهاجرت به سوئد می توانند از سایر طرق مهاجرتی به سوئد استفاده نمایند. پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما متقاضیان این می باشد که قبل از هرگونه اقدامی در باب مهاجرت و شرایط مهاجرت با موسسه ما تماس بگیرند و از این شرایط برخوردار شوند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#سرمایه_گذاری_در_سوئد

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده