ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 245
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 194
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,101
  • بازديد ماه : 543
  • بازديد سال : 10,468
  • بازديد کلي : 57,497
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.117.81.240
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

استونی یکی از کشورهای اروپایی است که در شمال این قاره واقع شده است. این کشور از جمعیت بسیار کمی برخوردار است و از آنجائیکه در زندگی کشور روسیه موقعیت دارد، و برخلاف روسیه از آب و هوایی بسیار مناسب برخوردار می­باشد. از همین رو اکثر افرادی که قصد مهاجرت به روسیه را دارند، پس از آگاهی در مورد کشور استونی تصمیم مهاجرت به این کشور را می­گیرند. استونی بدلیل داشتن آب و هوایی بسیار مناسب باعث شد است که به یکی از موفق ترین کشورهای صادر کننده چوب و صنایع غذایی تبدیل گردد. همچنین هزینه تحصیل و زندگی در استونی برابر با هزینه های تحصیل و زندگی در روسیه است که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه تر می­باشد.

افرادی که علاقمند به آگاهی بیشتر در زمینه هزینه تحصیل و زندگی در استونی را دارند می­توانند با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند. این مجموعه آگاهی های لازم را در اختیار تمامی عزیزان قرار خواهند داد. استونی کشوری با 356/1 میلیون جمعیت در زندگی کشور روسیه قرار دارد و 25% مردم این کشور را روس ها تشکیل می­دهد. از آنجائیکه 70% مردم این کشور بی دین هستند، این موضوع باعث نگرانی برخی از افراد می­گردد. استونی دارای دانشگاه های با کیفیت زیادی می­باشد که تحصیل در این کشور رایگان است و دانشجویان می­توانند به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند. دانشجویان با تحصیل در این کشور می­توانند از کمک هزینه های تحصیلی در این کشور نیز بهره­مند گردند.

هزینه تحصیل و زندگی در استونی

هزینه زندگی در استونی

همانطور که بیان نمودیم این کشور در نزدیکی کشور روسیه است و تقریباً دارای شرایط همچون شرایط کشور روسیه می­باشد. با این تفاوت که هزینه های زندگی در استونی به مراتب مناسب تر از کشور روسیه می­باشد. به همین دلیل افراد به هنگام مهاجرت به این دو کشور غالباً استونی را برمی­گزینند. جدول زیر نشان دهنده برخی از هزینه تحصیل و زندگی در استونی می­باشد.

یک لیتر شیر 6/0 یورو
یک کیلو برنج 1 یورو
یک قرص نان 7/0 یورو
یک کیلو گوشت گوسفند 3/8 یورو
یک کیلو گوشت مرغ 1/5 یورو
یک کیلو سیب زمینی 3/0 یورو
یک کیلو گوجه فرنگی 6/1 یورو
یک کیلو پیاز 5/0 یورو
قیمت اجازه یک آپارتمان یک خوابه 380 یورو
قیمت اجازه یک آپارتمان سه خوابه 673 یورو
قیمت بلیط مترو 4/1 یورو
هزینه تاکسی 5/2 یورو

هزینه تحصیل در استونی

استونی دارای دانشگاه های بسیار معتبری است که کیفیت آموزشی در این دانشگاه ها مطابق با استانداردهای آموزشی در جهان است. تحصیل در دانشگاه های این کشور بصورت رایگان است و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را دارند، دانشگاه های استونی می­تواند گزینه مناسبی باشد. دانشجویانی که تحصیل در استونی را انتخاب نموده اند، علاوه بر اینکه از تحصیل رایگان در این کشور برخوردار خواهند شد، بلکه می­توانند ماهانه مبلغی حدود 350 یورو بعنوان کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه های این کشور دریافت نمایند. دانشگاه های این کشور تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی- کارشناسی ارشد و دکترا را به دانشجویان ارائه می­نماید. تحصیل در مقطع کارشناسی این کشور همانند سایر کشورها بمدت 4 سال و در مقطع کارشناسی بمدت 2 سال و تحصیل در مقطع دکترا به مدت 3 سال طول خواهد کشید. تحصیل در اکثر رشته های دانشگاهی کشور استونی بصورت رایگان است. البته در برخی از رشته ها ممکن است دانشجویان هزینه هایی را پرداخت نمایند. همچنین دانشگاه های استونی بورسیه هایی را در اختیار دانشجویان قرار می­دهد. البته این بورسیه ها اکثر متعلق به دانشجویان مقطع دکترا می­­باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ بورسیه تحصیلی استونی

  • تکمیل فرم درخواست بورس تحصیلی
  • پاسپورت معتبر دانشجو
  • یک نسخه کپی از پاسپورت دانشجوی متقاضی
  • ارائه مدارک تحصیلی دانشجو به همراه ریز نمرات

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند، امکان تحصیل رایگان برای آن دسته از دانشجویانی که دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6 وجود دارد. در غیر اینصورت دانشجویان می­باید هزینه هایی را بابت تحصیل در این کشور پرداخت نمایند. ما به دوستان عزیز توصیه می­نمائیم تحصیل در مقطع دکترا در اتریش را نیز مطالعه فرمایند.

وضعیت اقتصاد در استونی

استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می­باشد که از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار است. در حال حاضر نیز این کشور دارای بالاترین درآمدهای سرانه در اروپا را به خود اختصاص داده است. اقتصاد کشور استونی بر پایه تجارت است و در صورت حذف تجارت از استونی این کشور با آسیب های بسیار جدی روبرو خواهد شد. دیگر درآمدهای کشور استونی از بخش های الکترونیک- ارتباطات مخابراتی و همانطور که بیان نمودیم تجارت با کشورهای فنلاند- آلمان- روسیه و سوئد می­باشد. با توجه به هزینه تحصیل و زندگی در استونی تورم اقتصادی در کشور استونی برابر با 4/3 درصد است که با افزایش جهانی قیمت غذا افزایش یافته است. کشور استونی با کمبود نیروی کار روبرو است و به همین دلیل این دولت قوانینی را وضع نموده است، تا مهاجراین خارجی بتوانند در این کشور  به انجام کار بپردازند. یکی از مهمترین این تغییرات افزایش حقوق کارکنان خارجی در این کشورمی­باشد. دوستان عزیز می­توانند شرایط کار در آلمان را نیز مطالعه فرمایند.

آمار بیکاری در استونی

در سال 2018 نرخ بیکاری در کشور استونی 2/5% تخمین زده شده است که این میزان بیکاری نسبت به سال گذشته تغییری ننموده است. آمار افراد بیکار در استونی نسبت به سال قبل 68 هزار نفر افزایش داشته است. مردم کشور استونی به زبان استوانیایی صحبت می­کنند که شباهت زیادی به زبان فنلاندی دارد. دوستان عزیز می­توانند چگونگی اخذ ویزای کار آلمان را نیز مطالعه نموده و جهت آگاهی از جزئیات بیشتر در این زمینه می­توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرا نموده و از مشاوره های مفید آنان بهره­مند گردید. اگرچه کشور استونی دارای وسعت زیادی نمی­باشد، اما مدت زیادی طول خواهد کشید تا افراد بتوانند از تمامی موزه ها و مکان های تفریحی این کشور بازدید نمایند.

کشور استونی یکی از کشورهایی است که دارای تمیزترین آب و هوا می­باشد و استفاده از غذاهای سالم و طبیعی یکی از اولویت های زندگی مردم این کشور می­باشد. انجام کارها در این کشور اکثراً بصورت دیجیتال صورت می­پذیرد. بانک هاح مدارس همگی بصورت آنلاین کار انجام می­دهند و هزینه اینترنت در این کشور بسیار ارزان است. این کشور از در میان 20 کشور پیشرفته جهان قرار دارد و مردم این کشور از بیشترین پهنای باند اینترنت برخوردار هستند. در مقابل تمامی موارد بالا 19 درصد مردم این کشور در فقر زندگی می­کنند و اختلاف طبقاتی بطور چشم گیری در این کشور مشاهده می­گردد.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
🌐 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#هزینه_تحصیل_و_زندگی_در_اسلوونی
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده