ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 157
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 58
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 511
  • بازديد ماه : 1,433
  • بازديد سال : 11,358
  • بازديد کلي : 58,387
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.139.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مکزیک از جمله کشورهای آمریکای شمالی است. این کشور از کیفیت آموزشی بسیار مناسبی برخوردار می­ باشد. تحصیل در مکزیک طرفداران زیادی دارد. کودکان از سن 3-5 سالگی می­ توانند وارد پیش دبستانی های این کشور شوند. البته حضور کودکان در این دوره اختیاری است، اما دانش ­آموزان از سن 6 سالگی می­ بایست وارد دوره تحصیلات پایه در مکزیک شوند و تحصیل در دوره های پایه در این کشور بصورت اجباری است. پس از پایان دوره ابتدایی دانش­ آموزان به ترتیب وارد مقطع متوسطه و دبیرستان می­ شوند. آموزش ها در این دوره ها به زبان های انگلیسی و اسپانیایی انجام می­ گیرد. اکثر دانش ­آموزان خارجی در مدارس بین المللی این کشور به تحصیل می ­پردازند. زیرا دانش ­آموزان از این طریق به راحتی می­ توانند وارد دانشگاه های مکزیک و کشور آمریکا شوند.

پس از پایان تحصیلات دوره­ دبیرستان دانش ­آموزان می ­توانند پس از موفقیت در آزمون های ورودی دانشگاه ها به تحصیلات عالی خود در این کشور ادامه دهند. هزینه های تحصیل در مکزیک بسیار مناسب تر و به صرفه تر از دیگر کشورها می ­باشد. در مقابل نیز این دانشگاه ها از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می ­باشند. تحصیل در دانشگاه های دولتی نسبت به دانشگاه های خصوصی ارزانتر است و شهریه دانشجویان در دانشگاه های مکزیک سالانه 378-818 $ در سال برآورد شده است. دانشجویان نیز پس از اتمام تحصیلاتشان می­ توانند براحتی وارد بازارهای کاری کشور مکزیک شده و نسبت به اخذ اقامت و تابعیت مکزیک اقدام نمایند. دانشجویان می­ توانند در زمینه مهاجرت تحصیلی به مکزیک با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایند.

تحصیل در مکزیک در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند می­ باید 4 سال در این دوره به تحصیل بپردازند. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی در این مقطع حداکثر 818 $ در سال می­ باشد. در این مقطع رشته های مختلفی در رشته های هنر، تاریخ، پرستاری، رادیولوژی و کامپیوتر می­ باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع کاشناسی ارشد 3 سال می­ باشد و دانشجویان در این دوره ملزم به ارائه پایان نامه هستند. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می­ توانند در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، حسابداری، حقوق اداری، مکانیک و ده ها رشته دیگر به تحصیل بپردازند.

تحصیل در مکزیک در مقطع دکترا

مقطع دکترا در مکزیک به مدت 3 سال است و دانشجویان در این دوره به تحقیق در موضوعات مختلف می­ پردازند و دانشجویان در پایان تحصیلات خود در این دوره باید پایان نامه ای ارائه نمایند و به دفاع از آن بپردازند. در صورتیکه بتوانند تأیید اساتید را اخذ نمایند به آنان مدرک دکترای مکزیک اعطا خواهد شد. دانشجویان عزیز باید توجه نمایند تا دانشگاهی را برای تحصیل در مکزیک انتخاب نمایند که مورد تأیید وزارت علوم ایران باشند. البته اکثر دانشگاه های این کشور مورد تأیید وزارت علوم می ­باشد.

کشور مکزیک از دانشگاه های فنی مهندسی و پزشکی بسیار قوی برخوردار است. تحصیل در دانشگاه های مکزیک تنها به زبان اسپانیایی امکان پذیر است. دانشجویانی که به زبان اسپانیای مهارت ندارند می­ توانند قبل از ورود به دانشگاه در دوره های زبان اسپانیایی شرکت نموده و پس از تسلط به این زبان می ­توانند وارد دانشگاه شوند. هزینه های تحصیل در دوره های زبان پایین است. ناگفته نماند برخی از دانشگاه های مکزیک جهت جذب دانشجویان بین المللی رشته هایی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می ­نماید و دانشجویان برای تحصیل در مکزیک در این رشته ها ملزم به ارائه مدرک زبان انگلیسی می­ باشند.

تحصیل در مکزیک در دانشگاه های برتر

کشور مکزیک از دانشگاه های بسیار معتبری برخوردار است که رتبه های بسیار بالایی را در جهان بخود اختصاص داده است. از میان دانشگاه های کشور مکزیک دانشگاه UNAM بالاترین رتبه را دارد همچنین این دانشگاه رتبه 128 را در میان دانشگاه های جهان بخود اختصاص داده است. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و دانشجویان می­ توانند در رشته های هنر، طراحی، زبان های مدرن، باستان شناسی، حقوق، انسان شناسی و مهندسی معدن به تحصیل بپزدارند. دانشجویان عزیز بهتر است قبل از هر گونه تصمیم گیری در انتخاب دانشگاه با کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

دانشگاه تکنولوژی در مونتری مکزیک

دانشگاه مونتری یکی از دانشگاه های خصوصی کشور مکزیک می ­باشد این دانشگاه نیز دارای رتبه 206 در سطح جهان و رتبه 7 را در میان دانشگاه های آمریکای لاتین بخود اختصاص داده است. رشته های بسیاری در مقطع کارشناسی این دانشگاه با هدف جذب دانشجوی بین المللی به زبان انگلیسی ارائه داده می­ شود.

موسسه پلی تکنیک ملی IPN مکزیک

یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی مکزیک دانشگاه پلی تکنیک ملی IPN است. این دانشگاه دارای رتبه 501 در میان دانشگاه های جهان و رتبه 32 در بین دانشگاه های آمریکای لاتین است. این موسسه در پایتخت کشور مکزیک شهر مکزیکوسیتی واقع گردیده است و رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی مکانیک و فیزیک را به دانشجویان ارائه می­ نماید. از دیگر دانشگاه های معتبر مکزیک می­توان دانشگاه های اتونوما، ایبرو، متروپولیتانا را نام برد که این دانشگاه ها نیز مورد تأیید وزارت علوم می باشند.

تحصیل در مکزیک

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های مکزیک

در مبحث اعزام دانشجو و تحصیل در مکزیک دانشجویان می ­باید در ابتدا مدارک زیر را برای دریافت پذیرش تحصیلی به دانشگاه های مکزیک ارائه نمایند:

  • ارائه یک نسخه اسکن از پاسپورت معتبر دانشجو
  • ارائه ترجمه مدارک تحصیلی دانشجو اعم از دیپلم و پیش دانشگاهی و در برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی و برای تحصیل در مقطع دکترا مدرک کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی و مدرک زبان اسپانیایی در صورت وجود
  • ارائه رزومه تحصیلی دانشجو

بورس تحصیلی در مکزیک

دانشجویان که تحصیل در مکزیک را انتخاب نموده اند م ی­توانند برای اخذ بورسیه های تحصیلی مکزیک اقدام نموده و از تحصیلات رایگان در این کشور بهره­مند گردند. بورس های تحصیلی متفاوتی در سطوح مختلف تحصیلی وجود دارد که هرکدام دارای شرایط متفاوتی است که برخی همه هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان و برخی دیگر تنها بخشی از هزینه های تحصیل و یا زندگی در مکزیک دانشجویان را پوشش می­ دهند.

شرایط مورد نیاز برای اخذ بورسیه تحصیلی در مکزیک

بورس های تحصیلی در مکزیک به دانشجویانی که دارای شرایط زیر باشند تعلق می­گیرد:

  • دانشجویان باید برای درخواست بورسیه تحصیلی مکزیک خارج از کشور مکزیک باشند
  • دانشجویانی که درخواست بورسیه تحصیلی مکزیک را نموده اند نمی ­توانند از بورس های تحصیلی ماه های نوامبر و دسامبر استفاده نمایند. البته در برخی موارد نیز امکان استفاده از این بورسها برای دانشجویان وجود دارد.
  • دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی مکزیک می­ شوند امکان انتقال بورس تحصیلی برای سال های بعد برایشان وجود ندارد.

اغلب بورس های تحصیلی مکزیک هزینه هایی هزینه های تحصیل، هزینه های حمل و نقل دانشجویان و بیمه های درمانی آنان را پوشش می­ دهند. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مکزیک و مهاجرت به مکزیک را دارند و با سوالاتی در این زمینه روبرو می­ شوند می­ توانند پاسخ سوالات خود را از کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#تحصیل_در_مکزیک

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده