ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 440
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 84
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 794
  • بازديد ماه : 1,716
  • بازديد سال : 11,641
  • بازديد کلي : 58,670
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.14.248.119
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

در کنار بسیاری از کشورها، هلند نیز یکی از مقاصد مهم علاقمندان به تحصیل بوده و بورس تحصیلی هلند در سال 2019 یکی از الزامات زندگی دانشجویان محسوب می شود. علت اصلی این امر آن است که هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی در کشور لاله ها بالا است. برخی از دانشگاه های کشور هلند بورسیه تحصیلی به دانشجویان ارائه می کنند. از طرف دیگر، بورس تحصیلی هلند در سال 2019 از سوی دولت این کشور نیز به دانشجویان ارائه می شود.

هزینه های تحصیل در هلند

هزینه تحصیل در کشور هلند برای کشور های اتحادیه اروپا و کشور سورینامی در سال 2019 در حدود 2087 یورو در سال است. شهروندان سایر کشور ها باید هزینه های تحصیلی خود را به صورت کامل پرداخت کنند. هزینه ثبت نام در دانشگاه های کشور هلند برای دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی حدود 6 تا 15 هزار یورو در سال است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز در حدود 8 تا 20 هزار یورو است.

برخی رشته های خاص هزینه های بیشتری را در بر خواهند داشت. برای مثال تحصیل در رشته MBA می تواند تا 50000 یورو در سال نیز افزایش یابد. شما علاوه بر هزینه شهریه دانشگاه، هزینه های دیگری نظیر خرید کتاب، لباس، کارآموزی و سایر هزینه های مرتبط را نیز باید بپردازید. این هزینه ها در حدود 500 تا 2000 یورو در سال خواهد بود. پیش تر در رابطه با تحصیل در هلند توضیحات کافی را ارائه کرده ایم.

هزینه های زندگی در هلند

بر اساس قانون مهاجرت کشور هلند، همه ی دانشجویانی که قصد تحصیل در هلند را دارند باید ماهیانه 867 یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشند. در حقیقت زمانی که شما برای دریافت ویزای تحصیلی هلند اقدام می کنید باید 10412یورو در حساب بانکی خود وجه نقد داشته باشید.

هزینه های زندگی در کشور هلند نسبت به بسیاری از کشور های اروپا بیش تر است. هزینه های زندگی در کشور هلند برای دانشجویان 800 تا 1200 یورو در ماه است.

از این رو هزینه زندگی در هلند را بالا می دانیم که هزینه زندگی دانشجویی در ایتالیا 550 تا 750 یورو است. هزینه زندگی در آلمان نیز نهایتا 850 و در اتریش 950 یورو در ماه است. هزینه ی زندگی در کشور های شرق اروپا نیز به شدت کم تر است.

انواع بورس تحصیلی در هلند

بورس تحصیلی هلند در سال 2019 به تعداد فراوانی برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در هلند را دارند فراهم شده است. این بورسیه ها ممکن است توسط دانشگاه یا دولت ارائه شود. شما پیش از آن که برای اخذ پذیرش اقدام کنید، باید از امکان دریافت بورسیه از مراکز آموزشی و دولت خود اطمینان حاصل فرمایید.

انواع بورس تحصیلی هلند در سال 2019 عبارتند از؛

برنامه کمک هزینه تحصیلی هلند

رهبری جامعه مدنی

بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه تحصیلی دانشجویان مستعد جهانی

برنامه کمک هزینه تحصیلی هلند

این کمک هزینه ها توسط وزارت امور خارجه کشور هلند تامین مالی می شوند. شهروندان 51 کشور جهان می توانند از این بورسیه تحصیلی استفاده کنند. این کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی تعلق نخواهد گرفت. تنها پژوهشگرانی می توانند از این بورسیه استفاده کنند که در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا شرکت می کنند. دانشجویانی که به عنوان محقق راهی هلند می شوند نیز امکان استفاده از این کمک هزینه ها را دارند.

کمک هزینه رهبری جامعه مدنی

این بورسیه ها به کسانی اهدا می شود که دارای تخصص ویژه ای هستند. این تخصص باید به گونه ای باشد که یک تغییر اساسی را امکان پذیر کند. این بورسیه تنها مخصوص دانشجویان دوره کارشناسی ارشد است.

سیستم بورس تحصیلی هلند

بورسیه تحصیلی هلند برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است. این بورس تحصیلی هلند در سال 2019 از جانب وزارت آموزش و پرورش کشور هلند تامین مالی می شود. همچنین برخی از دانشگاه های کشور هلند نیز در تامین این کمک هزینه ها نقش اساسی بازی می کنند. تا پایان ماه فوریه و یا می امکان ثبت درخواست برای این بورسیه وجود دارد.

بورسیه تحصیلی کشور هلند در سال اول تحصیل به شما پرداخت می شود. این مبلغ می تواند تا سقف 5000 یورو نیز افزایش پیدا کند. این بورسیه تنها یک بار به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

این بورسیه همچنین به دانشجویانی تقدیم خواهد شد که در دوره های تمام وقت شرکت می کنند. همچنین در صورتی که پیش تر در یکی از دانشگاه های کشور هلند تحصیل کرده باشید، قادر به دریافت این بورسیه نخواهید بود. جهت کسب اطلاعات در باب تحصیل در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

بورس تحصیلی دانشجویان مستعد جهانی

این بورسیه ها توسط دانشگاه ها و مراکز علمی کشور هلند ارائه می شود. این کمک هزینه تنها در اختیار دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار خواهد گرفت. این بورسیه به دانشجویانی داده خواهد شد که دارای شایستگی هستند و سوابق تحصیلی بهتری نسبت به سایر دانشجویان دارند.

در ادامه به بررسی برخی از بورسیه های ارائه شده توسط دانشگاه های هلند خواهیم پرداخت.

بورس تحصیلی دانشگاه توئنته

دانشگاه توئنته به دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند. کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق می گیرد. این کمک هزینه ممکن است 6 تا 25 هزار یورو باشد.

بورس تحصیلی هلند در سال 2019

کمک هزینه دانشگاه آمستردام

این کمک هزینه ها تنها به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و غیر اروپایی تعلق می گیرد. کمک هزینه تحصیلی دانشگاه وو آمستردام در حدود 15000 یورو است.

بورس تحصیلی دانشجویان مستعد آمستردام

این بورسیه تنها به دانشجویان نخبه تعلق خواهد گرفت. این دانشجویان باید حتما غیر اروپایی باشند و در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند. این بورسیه تحصیلی به صورت 25000 یورو کامل پرداخت می شود و هزینه های تحصیل و زندگی را پوشش می دهد. جهت کسب اطلاعات در بابدانشگاههای هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

بورسیه نخبگان دانشگاه لایدن

این بورسیه نیز به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق می گیرد. همه ی واجدین شرایط دریافت این بورسیه باید غیر اروپایی باشند. مبلغ این بورسیه از 10000 یورو شروع و نهایتا 15000 یورو خواهد بود. این مبلغ همه ی هزینه های فرد بجز هزینه اقامت را پوشش می دهد.

شمار بورس تحصیلی هلند در سال 2019 به 196 می رسد. درصد قابل توجهی از این کمک هزینه های مالی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد. دانشجویان مقطع کارشناسی نیز شانس کمی برای دریافت بورسیه خواهند داشت. جهت کسب اطلاعات در باب هزینه زندگی در هلند به لسنک مربوطه مراجعه بفرمایید.

در صورتی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارید، بهتر است به فکر تحصیل در کشور دیگری باشید. علت این پیشنهاد آن است که هزینه تحصیل در کشور هلند بسیار زیاد است. با این وجود با توجه به بورسیه های تحصیلی در مقاطع بالا تر، تحصیل در کشور هلند می تواند اقتصادی تر باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مهاجرتی به شما هستند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#بورس_تحصیلی_هلند_در_سال_2019

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده