ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 150
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 58
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 504
  • بازديد ماه : 1,426
  • بازديد سال : 11,351
  • بازديد کلي : 58,380
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.133.139.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اطلاعات در مورد شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه این روزها بسیار زیاد شده است، در صورتی که شما هم تمایل به داشتن اطلاعاتی در این زمینه دارید، با ما همراه باشید. مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با و کلا و مشاورین مجرب این موسسه که در زمینه گرفتن اقامت کشورها مختلف و کلیه امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند، از اطلاعات جامعی در زمینه این امور بهره مند شوید.

این روزها پذیرش تحصیلی در دانشگاه های فرانسه و کالج های زبان فرانسه بسیار زیاد شده است و افرادی که به دنبال ویزای تحصیلی فرانسه میباشند، باید بداند که شرایط استخدام و شرایط مربوط به حجم کار مشخص شده در قرارداد متناسب با قوانین و بایدها و نبایدهای برنامه دانشجویی، به منظور اطمینان داشتن از موفقیت در دوران تحصیلی و بعد از دوران تحصیلی منتقل شدن به صورت حرفه ای از دانش آموزان می باشد.

مزیتهای شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه

کلیه دانشجویان بین المللی این شانس را دارند که به وسیله شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه هزینه های تحصیل نمودن و زندگی کردن در این کشور در مدت تحصیل در دانشگاه های فرانسه را تحت پوشش قرار دهند، لازم به ذکر می باشد که تمامی دانشجویان بین المللی این حق را دارند که در مدت زمان تحصیل نمودن در این کشور مشغول به کار شوند و هم چنین شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه را در مدت زمان تحصیل در فرانسه برای دانشجویان داشته باشند، همچنین قوانین موجود در این کشور به دانش آموزان بین المللی این مجوز را می دهد که تا حداکثر 964 ساعت در سال به اشتغال بپردازند که در برگیرنده چیزی حدود ۶۰٪  از کار رسمی می باشد.

لازم به ذکر می باشد که اشخاص متقاضی کار ضمن تحصیل در فرانسه باید این نکته را در نظر بگیرند که  انتظار این را نداشته باشند که همه مخارج و هزینه های متعلق به خود را نسبت به کار نیمه وقت خود انطباق دهند، در نتیجه ملزم به این می باشند که باید از دیگر وسیله های پشتیبانی استفاده  نمایند، به همین منظور موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این قدرت را دارد تا به شما عزیزان مراجعی را معرفی کند تا راهنمای شما برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی خود در فرانسه باشد. اشخاص متقاضی شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه و کار دانشجویی در این کشور تحت قراردادهای موجود به تحصیلات خود می پردازند..

الزامات کار ضمن تحصیل در فرانسه

اشخاص متقاضی کار ضمن تحصیل در فرانسه ملزم به آموختن مهارت های موجود در این کشور می باشند، اغلب دانشجویان متقاضی کار، ضمن تحصیل در این کشور که به آموزش مهارت های لازم برای کار می پردازند. اکثر دانش آموزان این کار را در راستای بهبود بخشیدن به مهارت های زبان خارجی خود انجام می دهند. این اشخاص فقط می توانند از یک کتاب درسی یا یک کلاس درس به امر آموزش دیدن بپردازند، کار دانشجویی در این کشور این امکان را دارد که برای این اشخاص موقعیت های واقعی را به وجود آورد، برخی از این مزیتها عبارتند از :

مزیت اول: آموزش دیدن مهارت های ویژه

به صورتی که این اشخاص می توانند در زمینه هایی مثل اعداد در زبان فرانسوی، آموختن مهارت های خدماتی به مشتری و آموزش اصطلاحات اداری را مدیریت نمایند. از این رو، این یکی از بهترین روش های یادگیری زبان این کشور در مدت زمان تحصیل در خارج از کشور می باشد.

 مزیت دوم: آشنایی با فرهنگ مردم  فرانسه 

کار ضمن تحصیل در فرانسه برای دانشجویان یک تعامل بین اشخاص متقاضی و همکاری این اشخاص یا مشتریانی که بیشترشان دارای تابعیت کشور فرانسه می باشند، هستند، این تعاملات می تواند تفاوت های ظاهری و هم چنین فرهنگی بین دانش آموزان بین المللی را مورد پوشش قرار می دهد.

 مزیت سوم: کمک و  حمایت دانشجویان بین المللی از جانب فرانسه 

با این توضیح که اشخاص متقاضی کار نیمه وقت دانشجویی در این کشور این فرصت را دارند که تحت حمایت های مالی این کشور قرار بگیرند.

شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه

کار در فرانسه

اشخاصی که مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل را آغاز کرده اند و در  این کشور مشغول به تحصیل می باشند با در نظر گرفتن این مطلب که دربر گیرنده مجوز شروع به کار در زمان تحصیل می باشد این امکان را دارند که پس از سپری نمودن کلیه دوران تحصیلی خود، از حیث مدت زمانی، به صورت نامحدود امکان کار کردن را داشته و پس ازسپری نمودن فرایند آن، به مدت بین سه الی پنج سال موفق به اخذ اقامت دائم و همچنین گرفتن تابعیت این کشور  می شوند.

دانشجویانی که در این کشور مشغول به تحصیل می باشند، این امکان را دارند که مجوز کار دانشجویی ضمن تحصیل را داشته باشند. با این شرط که در طرح ارائه شده از جانب دانشجویان بهداشت ملی ثبت نام نموده باشند و همچنین دانشجویان بین المللی برای اینکه بتوانند به کار ضمن تحصیل بپردازند، ملزم به گرفتن مجوز دارای اعتبار برای اقامت می باشند.

با این توضیح که این مجوز کار ضمن تحصیل در برگیرنده همه دانشجویانی می شود که در سال اول دانشگاه اقدام به ثبت نام کرده باشند یا اشخاصی که در کالج های زبان به صورت تمام وقت اقدام به ثبت نام کنند پس از طی نمودن این مراحل موفق به گرفتن مجوز کار ضمن تحصیل در فرانسه خواهند شد، همچنین افرادی که اجازه کار ضمن تحصیل در فرانسه را کسب میکنند دیگر نیازی به کسب اجازه اشتغال موقت را نخواهند داشت و دانشجویان می توانند حق کار در ضمن تحصیل در سایر دانشگاه ها را داشته باشند.

توضیح کار در فرانسه

لازم به توضیح می باشد که شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه فقط محدود به دانشگاهی که شخص دانشجو تحصیل میکند نمی باشد و از جمله کارهایی که افراد دانشجو اجازه کار ضمن تحصیل در فرانسه را دارند میتوان به کارهایی نظیر کمک نمودن به دانشجویانی که دارای ناتوانی جسمی می باشند و دیگر مشاغل مانند اشتغال به تدریس خصوصی و کار کردن در قسمت های فرهنگی و ورزشی و همچنین کار کردن در مراکز حرفه ایی اشاره نمود.

مدارک لازم برای کار دانشجویی در فرانسه 

از جمله مدارکی که برای کار دانشجویی در فرانسه نیاز است عبارتند از:

  • به همراه داشتن گذرنامه یا ویزا و اجازه اقامت در این کشور
  • به همراه داشتن کارت دانشجویی برای سال تحصیلی که دانشجو به سر می برد
  • به همراه داشتن مدرکی که نشان دهنده تأیید شدن وابستگی موسسه علمی دانشجو به سیستم تأمین اجتماعی کشور فرانسه باشد
  • به همراه داشتن قرارداد کاری
  • به همراه داشتن پاکت نامه همراه با تمبر که نام و آدرس متقاضی در روی آن نوشته شده باشد.

یکی از راه هایی که منجر به پیدا کردن آسان و راحت کار در فرانسه خواهد شد، این است که فرد درک بسیار خوبی از زبان فرانسه داشته باشد و به صورت روان این زبان را صحبت کند که برای تحقق این امر، پیشنهاد میشود افراد برای گذراندن دوره های زبان فرانسه، در کالج زبان فرانسه اقدام نمایند. پس از پایان مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین کسب اطلاعات کلی در زمینه شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه، به این نکته میتوان رسید که این ویزا قابل تغییر و تمدید به انواع ویزاها خواهد بود و فرد با پیدا کردن کار می تواند ویزای خود را به ویزای کاری فرانسه تبدیل نماید.

در صورتی که خواهان کسب اطلاعاتی دقیق تر و جزئی تر می باشید این امکان وجود دارد تا با مشاوره به دو روش حضوری و غیر حضوری با مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از اطلاعات جامع تری در این زمینه بهره ببرید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#شرایط_کار_ضمن_تحصیل_در_فرانسه
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده