ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 206
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 61
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 560
  • بازديد ماه : 1,482
  • بازديد سال : 11,407
  • بازديد کلي : 58,436
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.220.212.45
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

کشور اتریش یکی از برترین کشورهای اروپایی جهت مهاجرت ایرانیان شناخته شده است و مهاجرت به اتریش به روش های مختلف پایگاه اساسی مهاجرین بوده است. راه های مختلفی جهت مهاجرت به کشور اتریش وجود دارد که به ترتیب انتخاب برای ایرانیان ویزای تحصیلی اتریش و ویزای کاری اتریش و پناهندگی و توریستی و ازدواج بوده است. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه اتریش دهمین کشور ثروتمند دنیا میباشد نوع تایپ ویزای سرمایه گذاری ندارد و از طریق سرمایه گذاری نیز نمیشود مهاجرت کرد.

راه های واهی و پر هزینه تمکن مالی و خود حمایتی و قرمز سفید قرمز زائیده فکر برخی سودجویان بیش نبوده است و به هیچ عنوان راه سرمایه گذاری محسوب نمیشوند که در ادامه مقاله به آن میپردازیم. در مقاله مهاجرت به اتریش به تریب به راه های پر تقاضا میپردازیم و در انتها گذری به موارد دیگر خواهیم داشت.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

با توجه به اینکه برای رسیدن به ویزای تحصیلی اتریش نیازمند مدرک زبان نبوده و یا هزینه تحصیل در اتریش رایگان یا عملا باید گفت بسیار ارزان است (حدودا ترمی 380 یورو) خواستگاه بسیاری جهت رسیدن به اتریش است. البته ذکر این نکته لازم است که رسیدن به ویزای تحصیلی اتریش برخلاف ظاهر خوب و ساده اش باطنی سخت و پیچیده و پر هزینه دارد. برای مثال طول پروسه ویزای تحصیلی اتریش از پذیرش تا جواب ویزا حدود یک سال و نیم به طول می انجامد و ریزه کاری های خاصی را دارد که اگر متقاضی آگاه نباشد یا در مرحله پذیرش و یا در مرحله ویزا با جواب ردی مواجه میشود.

برای مثال چنانچه فردی یکی از مدارک تحصیلی خود را از دانشگاه آزاد اخذ کرده باشد با جواب منفی پذیرش مواجه میشود و کلی هزینه جانبی از قبیل ترجمه و تاییدات اداره دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت به مبلغ یورو رو متحمل میشود اما به هر ترتیب این یکی از راه های مهاجرت به اتریش میباشد و در کشور های هم سطح اروپایی مانند آلمان و سوئد و دانمارک و نروژ و… همچنان با تقاضای زیاد مواجه است. جهت آگاهی های تکمیلی به مقاله ویزای تحصیلی اتریش رفته و دقیق ترین اطلاعات را در این باب کسب کنید.

مهاجرت به کشور اتریش از طریق کار

کشور اتریش جزو معدود کشورهای اروپایی میباشد که بدون نیاز به پیشنهاد کاری و یا همان جاب آفر روادید کاری صادر میکند و اجازه میدهد فرد متقاضی در کشور اتریش به جستجوی کار بپردازد. ویزای کاری اتریش یک نوع ویزای امتیاز بندی است که در آن فرد باید دارای مهارتهایی باشد که در یک مدل به امتیاز 70 برسد و در مدلی دیگر به امتیاز 50. که پارامتر هایی که در این جدول مورد تحلیل قرار میگیرد پارامتر سن و سابقه کار و مدرک تحصیلی و مدرک زبان و یکسری توانایی های فردی دیگر است که متقاضی باید بتواند به کف این امتیازات برسد.

نکته بسیار مهم اینکه قطعا فرد بدون داشتن توانایی روی زبان قطعا به امتیازات لازم نمیرسد. البته خوشبختانه این نوع ویزا هم توانایی زبان انگلیسی و هم توانایی زبان آلمانی را میپذیرد و نیاز به اشراف روی هر دو زبان نیست و گرچه زبان رسمی کشور اتریش آلمانی است و تسلط روی زبان آلمانی شانس موفقیت فرد را افزایش میدهد.

البته کشور اتریش دارای لیست مشاغل مورد نیاز است که ویزای کار را متناسب با آن لیست صادر میکند و اجازه میدهد فرد متقاضی در کشور اتریش به جستجوی کار بپردازد. ویزای کاری اتریش در نهایت تبدیل به کارت قرمز سفید قرمز میشود و دقیقا باید گفت کارت قرمز سفید قرمز اتریش همان کارت کاری میباشد. جهت رسیدن به ویزای کاری اتریش حتما مقاله ای که در زیر معرفی میشود را مطالعه بفرمائید. البته شبیه به همین ویزا را نیز کشور آلمان راحت تر و با هزینه جانبی کمتر نیز صادر میکند که میتوان گفت بهترین نوع ویزای کاری اروپا را در حال حاضر کشور آلمان صادر میکند. جهت آگاهی از دقیق ترین اطلاعات در مورد ویزای کاری اتریش و ویزای کار آلمان به مقاله مورد نظر رفته و کسب اطلاعات کنید.

مهاجرت به کشور اتریش از طریق پناهندگی

چنانچه فردی نسبت به مسیر های قانونی و شدنی و همچنین کم هزینه اشرف داشته باشد و آگاه باشد سمت ویزای پناهندگی نمیرود و معمولا این راه را برای اخرین راه انتخابی میگذارد و چنانچه هیچ مسیری برای او ممکن نبود و با آگاهی نسبت به محدودیت های روش پناهندگی دست به این اقدام میزند. به طور کلی پناهندگی نوع ویزایی است که محدودیت های بیشماری را به بار دارد و همراه با شکسته شدن عزت نفس آدمی و کم شدن اعتماد به نفس میشود. کما اینکه فرد پناهنده تا 5 سال حق برگشت به کشور خود را ندارد که اگر این موضوع رقم خورد قطعا اقامت فرد در کشور اتریش باطل میشود. از این رو به هیچ عنوان مسیر پناهندگی به عنوان مهاجرت توصیه نمیشود. البته نه فقط برای کشور اتریش بلکه برای تمامی کشورها. جهت آگاهی از قوانین پناهندگی در اتریش به مقاله مربوطه رجوع کنید.

مهاجرت به اتریش

اقامت اتریش از طریق ازدواج

در این روش حتما حتما باید یک فردی که تبعه اتریشی محسوب میشود و به صورت قانونی در این کشور زندگی میکند مورد ازدواج باشد و قوانین جدید مهاجرتی در این زمینه اینگونه است که فرد حاضر در اتریش به غیر از مدارک لازم و هویتی جهت روادید ازدواج نشان دهد به اندازه قانونی در کشور اتریش درآمد دارد و درآمد او کفاف این را میدهد که از پس هزینه های فرد مهاجر بر بیاید.

نکته بسیار مهم اینکه دارایی در این ردیف محسوب نمیشود و فرد اتریشی حتما باید به صورت خالص درآمد در اتریش نشان دهد. جدا از این مدارکی مانند نامه ثبت بین المللی ازدواج و مدارک هویتی و مدراک شخصی را نیز ارائه کند. به طور واضح باید گفت با قوانین جدید در مورد ویزای ازدواج توصیه میشود چنانچه این مسیر را میخواهید با ازدواج سوری طی کنید این امر را رقم نزنید. چون شانس موفقیت در این مسیر بسیار کم است.

اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری

با توجه به اینکه اتریش کشوری غنی و سرشار از ثروت است این کشور تایپ ویزای سرمایه گذاری با عناوین مختلف ندارد و راه هایی که به عنوان سرمایه گذاری و ثبت شرکت و تمکن مالی و خود حمایتی و قرمز سفید قرمز و خرید ملک معرفی میشود اصلا در زمره ویزا های سرمایه گذاری نیست و به هیچ عنوان سرمایه گذاری محسوب نمیشوند و فقط سرمایه شما را درگیر این مسیر ها میکند و احتمال موفقیت در این مسیر ها بسیار کم است.

برای مثال روش قرمز سفید قرمز که راه سرمایه گذاری معرفی میشود یک نوع ویزای کاری است که آن را با هزینه فوق پایین نیز میتوان کسب کرد. و یا مسیر خود حمایتی و یا تمکن مالی که تا به امروز هیچ فرد ایرانی نتوانسته این مدل ویزا را مال خود کند توصیه میشود در این مسیر مراقب سودجویان باشید. بسیاری از همراهان ما تقاضا دارند مقاله هزینه زندگی در اتریش را نیز در سایت قرار دهیم که این امر هم با کمال دقت شده است. جهت آگاهی از این موضوع مهم به مقاله مورد نظر رجوع کنید. در انتها توصیه میشود مقالاتی را که در این مقاله معرفی کردیم به دقت بخوانید و با آگاهی کامل سمت مهاجرت به اتریش قدم بردارید. قطعا تا انتهای مسیر در کمال اخلاق در کنارتان هستیم.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا  #اتریش

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#مهاجرت_به_اتریش

#اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده