ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 308
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 71
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 662
  • بازديد ماه : 1,584
  • بازديد سال : 11,509
  • بازديد کلي : 58,538
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.167.176
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

افرادی از هموطنان ایرانی قصد اخذ ویزای کاری امارات را دارند و میخواهد در این زمینه اطلاعاتی کسب نمایند. ما در این مقاله راجع به ویزای کاری امارات اطلاعاتی را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. با توجه به رشد نرخ ارز در ایران در چند سال اخیر کار در حوزه خلیج فارس مورد توجه بسیاری از متقاضیان جویای کار بوده است. تبدیل درامد ارزی به ریال ایران مبلغی قابل توجه است. از این رو کشورهایی نظیر امارات و قطر و عمان مقصد بسیاری از ایرانیان شده است.

همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید. همچنین پیشنهاد میکنیم در خصوص امارات متحده عربی و زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در امارات را نیز مطالعه نمایید. در مورد زندگی در امارات و هزینه های احتمالی آن اطلاعات کاملی در دست داشته باشید. بخاطر داشته باشید شرایط خصوصی هر فرد برای مهاجرت و اخذ ویزا با سایر افراد متفاوت است. بهترین شیوه انتخاب شهر برای مهاجرت این است که خصوصیات شخصی شما ، میزان داراییتان، تعداد اعضای خانواده، تخصص کاری، مدرک تحصیلی.

در مورد امارات

امارات متحده عربی یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد که از مجموع ایالات شیخ نشینی تشکیل شده که هفت شیخ یا امیر دارد. پایتخت و شیخ نشین اصلی آن ابوظبی می باشد. شیخ نشین نام آشنا و معروف دبی، منطقه شارجه،”ام القوین”، “فجیره” ،”راس الخیمه”و”عجمان” از دیگر ایالات شیخ نشین در امارات متحده عربی هستند. که همگی در کنار یک دیگر با پادشاهی یک امیر که شیخ نشین ابوظبی است. اداره می شود. امارات متحده عربی جزو 5 کشور دارای بیشترین ذخایر نفتی جهان است.

جالب است بدانید تولید ناخالص سرانه امارات به تنهایی برابر با کشور های ثروتمند اروپایی می باشد. این کشور با داشتن منابع عظیمی نفتی و داشتن هفت شیخ نشین تنها 83000 کیلومتر وسعت دارد. این کشور به عنوان یک سرزمین بیابانی تلقی میگردد. جالب است بدانید کمتر از 20 % شهروندان اماراتی اصلیتی اماراتی دارند. مابقی افراد مهاجرانی هستند که در یکی از این هفت شیخ نشین مقیم اند (چه اقامت دائم چه موقت).

ویزای امارات متحده عربی

قبل از توضیح در خصوص دریافت ویزای کاری امارات متحده عربی و مدارک مورد نیاز آن، در این قسمت از مقاله در خصوص انواع و نحوه ویزای کوتاه مدت امارات توضیحاتی ارائه می شود. بدین علت که برای اخذ ویزای کاری امارت ابتدا نیاز است تا طی یک سفر توریستی برای انجام مراحل یافتن کار و قرارداد با کارفرما و اخذ مجوز کاری به امارات سفر کنید. در ادامه سه راه برای اخذ ویزای کوتاه مدت بیان می شود.

طرق اخذ ویزای امارات

1- به عنوان راحت ترین راه برای اخذ ویزای کوتاه مدت می توانید پس از رزرو پرواز امارات متحده عربی ، از طریق سایت های اینترنتی برای درخواست آنلاین ویزا اقدام کنید. 2- راه دیگر اخذ ویزای کوتاه مدت از طریق کنسولگری امارات در کشور محل اقامت شما می باشد. 3- همچنین اگر یک عضو خانواده یا بستگان درجه یک دارید که اقامت امارات متحده عربی را دارد، شخص می تواند از طرف شما درخواست ویزا نماید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا جزئیات مربوط به سایت امارات متحده عربی را ببینید.

در نوعی از ویزای بسیار کوتاه مدت مسافر اجازه 48 ساعت اقامت در امارات را دارد و باید ظرف مدت 48 ساعت به فرودگاه برگررد. هزینه این ویزا تقریبا 10 $ است. همچنین همان طور که میدانید ویزاهای 48 ساعته غیر قابل تمدید می باشد. برای اخذ ویزای بسیار کوتاه مدت می توانید به محض رسیدن به فرودگاه های امارات درخواست ویزا نموده و مدارک خود یعنی پاسپورت معتبر به همراه بلیط بازگشت و یک قطعه عکس و ادرس هتل یا محل اقامت را ارائه داده تا ویزا را در همان لحظه دریافت کنید.

انواع ویزای کشور امارات

نوع دیگر این ویزا 4روزه بوده و 30 $ هزینه دارد و این مدل نیز غیر قابل تمدید است. در ادامه این قسمت سایر گزینه های دریافت ویزای کوتاه مدت بیان شده: گردشگری – کوتاه مدت (تک ورودی) 30 روز از تاریخ ورود (هزینه فرمت: تقریبا 230 $ )/ گردشگری – کوتاه مدت (ورود چندگانه) 30 روز از اولین ورود (هزینه فرمت: تقریبا 230 $)/ گردشگری – طولانی مدت (تک ورودی) 90 روز از تاریخ ورود (هزینه فرمت: تقریبا 230 $)/ گردشگری – طولانی مدت (ورود چندگانه) 90 روز از اولین ورود (هزینه فرمت: تقریبا 230 $ )

ویزای کاری امارات در سال 2019

همان طور که گفته شد جمعیت زیادی از شهرواندان اماراتی را مهاجران تشکیل می دهند. امارات متحده عربی به افرادی که علاقه مند به کار در این کشور باشند. در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم و طی فرایند های مشخص مجوز ورود موقت می دهد. البته با توجه به سیاست های اخیر امارات این کشور سعی بر این دارد. به استثنای مشاغل سطح پایین مثل کارگری های متداول در مابقی مشاغل از نیروهای بومی یا حد اقل ، افرادی که موفق به اخذ تابعیت یا اقامت دائم شده اند استفاده نماید.

مدارک مورد نیاز جهت کار در امارات

یکی از مدارک مورد نیاز جهت کار در امارات متحده عربی اخذ مجوز کار در امارات می باشد. جهت دریافت این مجوز نیاز است تا یک کارفرما یا یک شرکت معتبر در امارات پیشنهاد شغلی مرتبط با سابقه کاری و رشته شما را ارائه دهد. سپس با پیشنهاد کاری و انعقاد یک قرارداد ابتدایی و ساده (حتی می تواند این قرار داد به صورت دوطرفه از راه دور انجام شود)، کارفرما یا کارمند شرکتی که شما با آن قرارداد دارید برای اخذ مجوز کار در امارات برای شما اقدام نماید. خیلی از افراد در این مرحله از کار با ویزای توریستی مدت 30 روز و سپس با تمدید دوباره 30 روز دیگر در امارات اقامت می کنند و در کنار کارفرما مراحل اخذ مجوز کار در امارات را پی می گیرند.

مدارک لازم برای مجوز کار در امارات

نخستین مدرکی که برای اخذ ویزای کار نیاز است داشتن پاسپورتی است که بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد. دومین نکته مهم در مورد اخذ ویزای کار است. بهترین سن برای دریافت ویزای کاری بین 26 تا 40 سال است. البته طبق قانون افراد تا سن 50 سالگی نیز می توانند اقدام نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر پزشکی که نشان دهنده سلامت کامل جسمانی و بهداشتی باشد نیاز است. ارائه فرم درخواست ویزای امارت به همراه عکس رنگی گذرنامه ای به تعداد چند عدد که مربوط به همان سال است نیز الزامیست.

تقدیم گواهی عدم سوء پیشینه از کشور متبوع فرد متقاضی نیز باید تقدیم اداره مهاجرت گردد. ارائه تمامی مدارک ترجمه شده تحصیلی و گواهی نامه مهارت ها و بیمه کاری نیز برای اثبات فعالیت و کار در حوزه تخصصی ضروریست. در نهایت با ارائه این مدارک و نامه معرفی نامه یا قرار داد با کارفرما که تمام مراحل تایید رسمی آن از سوی کارفرما و شرکت طی شده باشد ، می توانید موفق به دریافت مجوز کار در امارات شوید. برای دریافت این مجوز در طول مراحل کاری حدود 1500 تا 2000 درهم هزینه برای پرداخت مهر ها ، شناسه و آی دی اماراتی و سایر موارد مشابه نیاز است.

مهاجرت به کشور امارات

در مطالب فوق در خصوص ویزای کاری امارات توضیحاتی داده شد و همچنین پیشنهاد می شود جهت پی بردن به شرایط مهاجرت به این کشور سایر مقالات درج شده در سایت های وابسته به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را نیز مطالعه نمایید.

ضمنا پیشنهاد می شود برای مهاجرت به امارات متحده عربی ، شرایط شخصی و فردی خود را برای مهاجرت بررسی نموده سپس با جستجو و پیگیری سایر فرصت های مهاجرتی کشور های دیگری که میتوانید مهاجرت نمایید و شرایط رفاه اجتماعی ، شاخص های پیشرفت ، توسعه ، فرهنگ و اقتصاد آن کشور ها را با شرایط امارت بررسی نمایید. همچنین به یاد داشته باشید با توجه به سیاست های اخیر امارات موضوع امنیت شغلی مهاجران بسیار مسئله پر اهمیتی خواهید بود چرا که امکان تمدید ویزای کاری واخذ اقامت دایم و یا همراهی خانواده دشوار خواهد بود.

به هر جهت در صورت تمایل می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای کاری امارات ، با مشاوران و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات خود را از همکاران با تجربه ما جویا شوید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_کاری_امارات 

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده