ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 185
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 152
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,041
  • بازديد ماه : 483
  • بازديد سال : 10,408
  • بازديد کلي : 57,437
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.191.22
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

دریافت ویزای تحصیلی بلژیک آخرین مرحله دستیابی به مهاجرت تحصیلی به این کشور است و همه علاقمندان به تحصیل در بلژیک باید از این مرحله عبور کنند. در صورتی که فردی در یک دوره حداقل سه ماهه در کشور بلژیک نام نویسی کند، می بایست ویزای تحصیلی این کشور را  نیز بدست آورد اما شهروندان اروپایی می توانند تا سه ماه بدون نیاز به ویزای تحصیلی در کشور بلژیک بمانند و دوره خود را به پایان برسانند.

با توجه به امکان تحصیل به زبان های مختلف در کشور بلژیک، افراد زیادی توانایی خواهند داشت تا در کشور بلژیک برای دریافت پذیرش تحصیلی اقدام کنند. برای مثال کلیه علاقمندان به تحصیل در فرانسه، آلمان و اتریش با توجه به تسلط به زبان های آلمانی و فرانسوی، قادر خواهند بود در کشور بلژیک و در دانشگاه های فوق پیشرفته این کشور نیز درخواست اخذ پذیرش خود را به ثبت برسانند. ما در موسسه سفیران سروش سعادت، در این مقاله در خصوص ویزای تحصیلی بلژیک سخن خواهیم گفت.

متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی بلژیک

تحصیل در کشور بلژیک از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل متقاضیان دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز بسیار زیاد است. همه افرادی که در دانشگاه ها یا مدارس کشور بلژیک نام نویسی می کنند، باید ویزای تحصیلی بلژیک را بدست آورند. دانشجویان اروپایی به مدارک بسیار کمتری برای دریافت ویزای خود نیاز خواهند داشت و این در حالی است که پروسه دریافت ویزای تحصیلی کشور بلژیک برای شهروندان غیر اروپایی بسیار طولانی تر است.

همه افراد باید بتوانند از طریق یکی از موسسات علمی در کشور بلژیک، مجوز ثبت نام دریافت کنند و به همین منظور باید مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی در بلژیک را در اختیار موسسات علمی این کشور قرار دهند. در صورتی که دانشگاه این مدارک را تایید کند، متقاضیان می توانند مراحل دریافت ویزای تحصیلی خود را آغاز کرده و آماده مهاجرت به کشور بلژیک شوند.

در صورتی که متقاضی تحصیل در کشور بلژیک شهروند رسمی یکی از کشورهای اتحادیه اروپا باشد، می تواند با در دست داشتن مدرک رسمی ثبت نام در دانشگاه، گواهی تمکن مالی و بیمه درمانی خود، اجازه اقامت بلند مدت در کشور بلژیک را بدست آورد اما شرایط برای شهروندان بیشتر کشورهای غیر اروپایی متفاوت است و آن ها باید مدارک کامل تری را در اختیار سفارت کشور بلژیک قرار دهند.

مدارک عمومی دریافت ویزای تحصیلی بلژیک

ویزای تحصیلی کشور بلژیک یکی انواع ویزاهای نوع D این کشور است و به همین دلیل مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی بلژیک را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. هر فرد موظف است که کلیه مدارک مورد نیاز دریافت ویزای نوع D را در اختیار سفارت کشور بلژیک قرار دهد. اولین سندی که هر فرد برای دریافت این ویزا باید آن را در اختیار داشته باشد، فرم درخواست صدور ویزا است که در سایت سفارت این کشور موجود است. همچنین هر فرد باید یک پاسپورت با اعتباری 12 ماهه داشته باشد به شرط آنکه حداقل دو صفحه آن سفید باشد.

متقاضیان تحصیل در بلژیک باید از هزینه تحصیل و زندگی در بلژیک نیز آگاهی کامل داشته باشند چرا که یکی از مدارک مهم مورد نیاز آن ها، تاییدیه مالی بانک است که نشان می دهد متقاضی تحصیل در بلژیک، توانایی پرداخت هزینه های خود در این کشور را دارد. در صورتی که متقاضی موفق به دریافت بورسیه تحصیلی در کشور بلژیک شده باشد، می تواند از این سند مهم نیز برای اثبات توانایی مالی زندگی در کشور بلژیک استفاده کند.

هر متقاضی تحصیل در کشور بلژیک همچنین باید ثابت کند که درگیر هیچ گونه بیماری واگیر دار یا خطرناک برای سلامت جامعه بلژیک نیست. بیماری هایی نظیر سل و ایدز مهم ترین بیماری هایی است که باعث ممانعت سفارت کشور بلژیک از سفر متقاضیان به این کشور می شود. همه افرادی که تولد 21 سالگی خود را به پایان رسانده اند نیز موظف هستند از یک گواهی رسمی در خصوص عدم سوء پیشینه قضایی خود به سفارت کشور بلژیک تحویل دهند. این گواهی حتما باید به تایید بالاترین مقام قضایی کشور رسیده باشد.

شرایط ویزای تحصیلی بلژیک

مدارک آموزشی دریافت ویزای تحصیلی بلژیک

علاوه بر مدارک عمومی، متقاضیان باید مدارکی که نشان دهنده سابقه تحصیلی آن ها می باشد را نیز ارائه کنند. یکی از مدارکی که مورد نیاز همه متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی بلژیک است، نامه ثبت نام در یک دوره تمام وقت در کشور بلژیک است. علاوه بر این فرد باید اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی خود را در اختیار داشته باشد. کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور بلژیک باید علاوه بر مدارک مربوط به دوره دبیرستان، مدرک پیش دانشگاهی خود را نیز ارائه کنند.

ارائه ریز نمرات آخرین دوره تحصیلی نیز از جمله مدارکی است که سفارت کشور بلژیک از متقاضیان دریافت می کند. بیشتر دانشجویان مقطع دکتری همچنین باید از طرف کارفرمای خود یک گواهینامه و تاییدیه دریافت کنند که به فرد متقاضی اجازه داده خواهد شد تا علاوه بر کار، به تحصیل در این کشور ادامه دهد. علاوه بر این فرد باید در یک صفحه توضیح دهد که در چه رشته ای به تحصیل ادامه خواهد داد و تفاوت عمده رشته ای که او برگزیده است با رشته مشابه در کشور مبدا چیست. همه این مدارک باید توسط یکی از متجرمان مورد تایید سفارت کشور بلژیک به یکی از زبان های فرانسوی، آلمانی، هلندی و یا انگلیسی ترجمه شده باشد.

هزینه صدور ویزای تحصیلی کشور بلژیک 180 € است و هر فرد می بایست 21 € مالیات خود را نیز پرداخت کند. خدمات دیگری نیز در سفارت کشور بلژیک وجود دارد که هر فرد برای استفاده از آن ها باید هزینه هر یک را به صورت جداگانه پرداخت کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار آماده است تا شرایط تحصیل علاقمندان به دانشگاه های این کشور را فراهم آورد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#ویزای_تحصیلی_بلژیک
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده