ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 287
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 70
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 641
  • بازديد ماه : 1,563
  • بازديد سال : 11,488
  • بازديد کلي : 58,517
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.203.149
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

یکی از روش های مهاجرت به کشور سوئیس برای متقاضیان این امر در سال 2019 خرید ملک در سوئیس می باشد که شرایط و قوانین مخصوص به خود را داراست. اگر شما قصد دارید در کشور سوئیس زندگی کنید، می توانید خانه مورد علاقه تان را در این کشور خریداری کنید. خرید ملک در سوئیس تحت کنترل بازار این کشور است. اگر چه خرید ملک در این کشور دشوار می باشد اما برای متقاضیان ممکن می باشد.

خرید املاک شخصی در کشور سوئیس جزء هنجارهای این کشور نمی شود و بیشتر از 60% شهروندان این کشور محل سکونتشان را اجاره می کنند. خرید خانه در شهر زوریخ، شهر ژنو، شهر بازل و مناطق روستایی امکان پذیر می باشد. رشد ثابت در مناطق شهری در 50 سال گذشته افزایش یافته است. مقاله زیر به کمک کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است. متقاضیانی که قصد دارتد خرید ملک در سوئیس را تجربه کنند تا پایان مقاله با ما همراه باشند.

قوانین خرید ملک در سوئیس

بازار اجازه رقابت بیش از اندازه به صاحب خانه ها می دهد و از طرفی اخذ ده ها برنامه بسیار کاربردی برای اجاره ملک و خانه وجود دارد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خودشان خانه مورد علاقه شان را پیدا کنند. متقاضیانی که قصد خرید ملک در کشور سوئیس را دارند باید آگاه باشند که قیمت املاک در این کشور نسبتا زیاد می باشد. مدت زمانی که برای فروش ملک در این کشور لازم می باشد یک سال و یا بیشتر می باشد، بهتر است پیش از جست و جو برای خرید ملک در سوئیس گزینه های خود را در نظر بگیرید. برای شروع زندگی در کشوری دیگر خرید خانه را بسیار خوب و مناسبی می باشد.

اجازه خرید ملک در سوئیس برای افراد خارجی

کشور سوئیس قوانین و مقررات سختی جهت خرید ملک در این کشور برای افراد خارجی و بین المللی در نظر گرفته است. پس ممکن است متقاضیان خارجی گزینه های محدودی برای خرید خانه پیش رو داشته باشند. متقاضیان می توانند در موارد ذیل ملک خریداری کنند:

  • فرد عضوء اتحادیه اروپا یا عضوء انجمن های تجارت در اروپا باشد، یا متقاضی اجازه اقامت در کشور سوئیس را دریافت کرده باشد و جزء شهروندان این کشور باشد.
  • متقاضی دارای مجوز C در کشور سوئیس باشد.

اگر فرد یکی از شرایط بالا را داشته باشد، می تواند در این کشور ملک خریداری کند. در این دو مورد متقاضی از حقوق شهروندی در سوئیس برای خرید املاک برخوردار می باشد. به این صورت که شما عزیزان می توانید محلی برای کسب و کار، ملکی برای سرمایه گذاری، خانه ای برای گذراندن تعطیلات و مکانی برای اقامت خود تهیه کند.

اگر فردی مجوز B کشور سوئیس را داشته باشد ممکن است اجازه داشته باشد که یک ملک در کشور سوئیس خریداری نماید، ولی فرد باید به تنهایی در خانه خریداری شده زندگی کند. کسانی که این مجوز را دریافت می کنند مثل افراد خارجی غیر مقیم که تمایل دارند در کشور سوئیس خانه خریداری کنند و ساکنین خارجی بدون اجازه کار در این کشور و یا کارگران فصلی و کوتاه مدت می توانند در این کشور ملک خریداری کنند.

خرید ملک در سوئیس

زندگی در سوئیس با عنوان فرد مرزی

کشور سوئیس یک کشور پیشرفته و کوچک می باشد. بسیاری از شهر های بزرگ مثل شهر بازل و شهر ژنو در مرزهای سوئیس قرار گرفته اند. افرادی که در شهرهای مرزی سوئیس زندگی می کنند و یا در همسایگی کشور سوئیس اقامت دارند ولی در شرکت ها و موسسات کشور سوئیس کار می کنند افراد مرزی نامیده می شوند.

متقاضیان توجه نمایند که قیمت املاک در مرزهای این کشور ارزان قیمت تر می باشد، اگر شما فردی هستید که اجازه کار در سوئیس را به عنوان یک فرد مرزی دارید، یا در کشور فرانسه و کشور آلمان اقامت دارید و در کشور سوئیس مشغول به کار می باشد نیز جزء افراد مرزی محسوب می شوید.

یافتن املاک جهت خرید در کشور سوئیس

در کشور سوئیس هم مثل بسیاری از کشورهای دنیا خرید املاک به صورت آنلاین می باشد همچنین متقاضیان می توانند لیست ملک ها را در روزنامه های اصلی، مقاله های تخصصی املاک که توسط خدمات املاک در مراکز خرید به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. در این کشور رقابت برای اجاره ملک بسیار زیاد می باشد، به این معنا که ممکن است در حال حاضر بسیاری از املاک اجاره داده شده باشد. املاکی که برای فروش می باشند معمولا دیرتر از اجاره املاک به فروش می رسند. اگر فردی از همه خصوصیات محلی هنگام خرید خانه آگاه باشد یک مزیت محسوب می شود.

قوانین بسیار سختی برای منطقه بندی در کشور سوئیس در نظر گرفته شده است که در سال 2013 میلادی این قوانین سخت تر نیز شد. ممکن است هر ساله محدودیت های بسیار سختی برای خرید زمین های کشاورزی و زراعتی و ساخت و ساز در آن جا در نظر گرفته شود. جهت اخذ اقامت از این کشور شرایط و قوانینی وجود دارد که پیشنهاد می شود برای اطلاع از آن ها به مقاله اقامت سوئیس مراجعه نمایید و این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

ارائه وام مسکن در کشور سوئیس

متقاضیان پیش از آن که پیشنهاد خود را برای وام مسکن ارائه نمایند باید درخواست خودشان را ارائه دهند. وام های مسکن به صورت مستقیم توسط وام دهنده که بانک های بزرگ می باشند ارائه می شوند. وام دهنده معمولا با توجه به ارزش ملک و ارزیابی هایی انجام شده تصمیم می گیرد که چه میزان وام را در اختیار متقاضی قرار دهد. به این نکته توجه داشته باشید که باید 20% از وام مسکن را در بانک تحت عنوان سپرده، ذخیره کنید، 10% از مبلغ مورد نظر باید به صورت نقدی باشد. برای مثال: قیمت یک خانه 800000 € می باشد، در مناطقی مثل زوریخ و ژنو خانه ها گران تر نیز می باشند.

ممکن است مبلغ وام شما افزایش یابد ولی این نکته کاملا به عملکرد شما بستگی دارد، برای افزایش وام شما باید با فروشنده ملک ارتباط برقرار نمایید و یا از طریق مشاورین املاک و یا به صورت مستقیم اقدامات لازم را انجام دهید. مشاوران املاک برای قیمت به صورت مستقیم با فروشنده مذاکره می کنند. پس از آن که ملک را خریداری کردید باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. برای متقاضیان خرید ملک مزیتی جهت استفاده از مشاورین املاک به جای خرید مستقیم ملک از خریدار وجود ندارد.

اگر پس از مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با خرید ملک در سوئیس دریافت نکردید می توانید با مشاوران ما در موسسه سفیران سروش سعادت در تماس باشید و مشاوره های رایگان دریافت نمایید. یکی از نکاتی که برای مهاجرت به سوئیس اهمیت زیادی دارد، هزینه های زندگی می باشد، برای اطلاع از هزینه ها در کشور سوئیس پیشنهاد می شود مقاله هزینه زندگی در سوئیس را مطالعه نمایید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#خرید_ملک_در_سوئیس

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده