ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 112
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 53
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 466
  • بازديد ماه : 1,388
  • بازديد سال : 11,313
  • بازديد کلي : 58,342
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.47.74
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ترکیه یکی از کشورهای خاورمیانه است که دارای شهرهای بزرگی می­ باشد و قیمت آپارتمان در استانبول موضوعی است که مورد توجه متقاضیان ملک در این کشور قرار میگیرد. استانبول از جمله شهرهای بزرگ و زیبای کشور ترکیه می­ باشد. اکثر افرادی که به طرق مختلف یه این کشور مهاجرت می­ نمایند و زندگی در استانبول را بر می­ گزینند. استانبول را بعنوان پایتخت مدرن در جهان می­ شناسند و بمعنای زندگی در زبان ترکی می­ باشد. شهر زیبای استانبول از جمعیت بالایی برخوردار می­ باشد بگونه ای که جمعیت این شهر 3 برابر کشورهایی همچون فنلاند و نروژ گزارش شده است.

هزینه های زندگی در ترکیه کمی بیشتر  و تقریباً برابر با هزینه های زندگی در ایران می­ باشد. از آنجائیکه استانبول شهری توریستی محسوب می­ گردد، قیمت آپارتمان در استانبول در مقایسه با دیگر شهرهای ترکیه کمی بالاتر است. افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه و زندگی در شهر استانبول را دارند بهتر است قبل از سفر به این کشور قیمت برخی از هزینه های زندگی در این کشور را برآورد نمایند. از علاقمندان به این موضوع دعوت می­ شود مطالب این مقاله را تا پایان مطالعه فرمایند.

شرایط و قیمت آپارتمان در استانبول

هم اکنون خرید ملک و مستغلات در شهر استانبول طرفداران زیادی دارد و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف برای خرید ملک کشور ترکیه و شهر استانبول را انتخاب می ­نمایند. در شهر استانبول پروژه های بزرگی همچون فرودگاه ها، کانال استانبول و پل ها در حال راه اندازی می­ باشد که همگی نیازمند نیروهای متخصص می­ باشد و باعث شده است فرصت های شغلی مناسبی برای افراد در این شهر بوجود بیاید. همانطور که در مقدمه بیان نمودیم این شهر از جمله شهرهای بزرگ توریستی در جهان است و هرساله میزبان 12000 گردشگر از نقاط مختلف جهان می­ باشد.

میزان قیمت آپارتمان در استانبول

با توجه به بازارهای املاک و مستغلات در شهر استانبول سالانه 250000 ملک بنا بر تقاضا افراد در این شهر ساخته می­ شود، همچنین دولت ترکیه سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این بخش تشویق می­ نماید تا از این طریق بتواند بخش های مختلف اقتصادی را در این شهر تأسیس و به بهره برداری برساند. شهر استانبول توانسته است رتبه هفتم را در میان بازارهای فعال در کشورهای اتحادیه اروپا از آن خود نماید. این شهر از منظره های زیبا و بازارهای لوکس و زیبایی برخوردار می ­باشد. ما در جدول زیر قیمت آپارتمان در استانبول را نشان داده ایم.

مسکن قیمت (لیر)
آپارتمان یک خوابه (مرکز شهر) 173932
آپارتمان یک خوایه (خارج از شهر) 97379
آپارتمان سه خوابه (مرکز شهر) 325148
آپارتمان سه خوابه (خارج از شهر) 183989
قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر 874926
قیمت هر متر مربع آپارتمان در خارج از شهر 401015

اجاره خانه در استانبول

می­ توان به اجاره خانه در استانبول بچشم یک تجارت بزرگ نگریست، زیرا بیشترین جمعیت این شهر را افراد زیر 30 سال تشکیل می­ دهد و از طرفی در این شهر دانشگاه های دولتی و خصوصی بسیاری وجود دارد که دانشجویان ترک و  بین المللی زیادی تمایل به اجاره نمودن خانه و آپارتمان در استانبول را دارند. همچنین افراد زیادی تمایل به خرید خانه در این شهر را دارند. طبق آمار بدست آمده از دو سال اخیر بیشترین متقاضیان خرید خانه در شهر استانبول شهروندان عراقی ایرانی و افغانستانی بوده اند که با خرید خانه در این شهر قصد اقامت دائم و ادامه زندگی در ترکیه را دارند. می­توان اینطور بیان نمود که ترکیه کشوری مسلمان است که همه­ی افراد می­ توانند بصورت آزادانه در این کشور به زندگی بپردازند.

خرید ملک در استانبول برای تمامی افراد آزاد است و افراد می ­توانند در تمامی مناطق این شهر به خرید ملک بپردازند. افرادی که دارای سرمایه ای معادل یک میلیون یورو هستند می­ توانند ملکی ویلایی رو به دریا در بسفرور را براحتی خریداری نمایند. تمامی عزیزانی که قصد زندگی در ترکیه را دارند می­توانند در رابطه با تمامی شرایط زندگی در ترکیه با کارشناسان موسسه ما مشاوره نمایند. ما در ادامه به بررسی سایر هزینه ها در شهر استانبول خواهیم پرداخت.

هزینه خرید و خدمات شهری در استانبول

ما در بخش های قبل قیمت آپازتمان در استانبول را بررسی نمودیم در جدول زیر هزینه های خرید و خدمات شهری در این شهر را نشان داده ایم.

خدمات شهری هزینه (لیر)
هزینه آب و برق (یکماهه) 298
هزینه آب آشامیدنی 30
هزینه گاز در تابستان 30-50
هزینه گاز در زمستان 150-400
هزینه مهد کودک 158516
هزینه مدارس بین المللی 3119964

قیمت آپارتمان در استانبول

هزینه های زندگی در استانبول

افرادی که قصد ادامه زندگی در استانبول را دارند علاوه بر پرداخت قیمت آپارتمان در استانبول می­ بایست هزینه های زندگی در این کشور را نیز برآورد نمایند. جدول زیر نشان دهنده سایر هزینه هایی خورد و خوراک در استانبول را نمایش داده است.

خوراک قیمت (لیر)
گوشت گوساله تازه 42
بره با استخوان 45
قیمت ماست (یک کیلو) 4-5
شیر (یک لیتر) 2-3
برنج ترکی (یک کیلو) 4-5
قیمت چای ترکی بسته ای 8-10
حبوبات (یک کیلو) 6-10
ماکارونی 1
منوی پایه ناهار 31
غذای ترکیبی در رستوران فست فود 19
سینه مرغ (500 گرم) 9
تخم مرغ 12 عدد 9
گوجه فرنگی (1 کیلو) 4.13
پنیر محلی (500 گرم) 15
سیب (1 کیلو گرم) 3.98
سیب زمینی (یک کیلو گرم) 2.41
کوکا کولا 2 لیتر 80
نان سفید (برای 2 نفر) 1.63

هزینه های پوشاک در استانبول

از دیگر هزینه هایی که افراد برای زندگی در استانبول پرداخت می ­نمایند هزینه پوشاک می­ باشد. جدول زیر قیمت پوشاک های موجود در این کشور را نشان داده است.

پوشاک قیمت (لیر)
یک عدد لوار جین مارک lEVISE و مارک های مشابه 196
لباس تابستانی 133
یک جفت کفش ورزشی 299
یک جفت کفش مردانه 267

هزینه های حمل و نقل در استانبول

جدول زیر هزینه های حمل و نقل در شهر زیبای استانبول را بیان می­ نماید:

وسیله نقلیه قیمت (لیر)
سفر نمودن با تاکسی در یک روز کاری 26
بلیط ماهانه وسایل نقلیه عمومی 190
یک لیتر گاز برای وسایل نقلیه 5.30

دوستان با ابهامات بسیاری در زمینه قیمت آپارتمان در استانبول روبرو می ­شوند، در صورتی که سوالاتی در خصوص هزینه تحصیل و زندگی در ترکیهو سرمایه گذاری درکشور ترکیه داشتید می توانید با مطالعه مقالات فوق اطلاعات کافی را اخذ نمایید. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در زمینه قیمت آپارتمان در استانبول می­ باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#قیمت_آپارتمان_در_استانبول
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده