ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 284
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 219
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,140
  • بازديد ماه : 582
  • بازديد سال : 10,507
  • بازديد کلي : 57,536
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.138.105.124
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

اخیرا متقاضیان زیادی برای اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا به دفاتر مهاجرتی مراجعه می کنند تا اطلاعات لازم را برای انتخاب این روش مهاجرتی کسب کنند. هدف اصلی کارشناسان ما از تهیه این مقاله مطلع سازی هموطنان عزیز در مورد اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا می باشد. کشور کانادا از پیشرفته ترین کشورهای جهان می باشد که در زمینه های مختلفی مانند آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، خدمات شهروندی و سایر موارد کیفیت بسیار بالایی دارد و هر ساله متقاضیان برای زندگی در این کشور به ایالت های مختلف کانادا مهاجرت می کنند.

یکی از بهترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد، شرایط اقتصادی فوق العاده مطلوب کشور کانادا می باشد و لازم به ذکر است که به دلیل وجود ثبات اقتصادی در این کشور، کانادا یکی از قدرت های جهان محسوب می شود و بیش از 95٪ از افرادی که در ایالت های مختلف این کشور سکونت دارند از رندگی خود رضایت کامل دارند؛ اما به یاد داشته باشید که هر کشور دارای مزایا و معایبی می باشد و زندگی در هر کشوری مشکلات خاص خود را به همراه دارد. در کشور کانادا متقاضیان می توانند برای تابع شدن از روش های مختلفی اقدام کنند اما موضوع اصلی این نوشتار اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا می باشد.

تعریف تابعیت به صورت کلی

کسب تابعیت در هر کشوری توسط دو معیار خون و خاک صورت می گیرد و بعضی از کشورها براساس در نظر گرفتن هر دو معیار به متقاضیان گواهی تابعیت یا شهروندی ارائه می دهند. متقاضیان در صورتی می توانند در کشور مورد نظر از طریق معیار خون به عنوان شهروند محسوب که مادر یا پدرشان تابع یا اهل آن کشور باشند. متقاضیان در صورتی از طریق معیار خاک شهروند یک کشور محسوب می شوند که در آن کشور به دنیا بیایند و قبل از 18 سالگی اقدام به دریافت تابعیت کنند.

در صورتی که افراد بخواهند تابعیت یک کشور جدید را بدست آورند، شرایط کسب تابعیت آن کشور بستگی به قوانینی که در آن کشور تعیین شده است دارد؛ این بدان معناست که در صورتی که کشور مقصد اجازه تابعیت مضاعف را به متقاضیان بدهد، متقاضیان میتوانند بدون ترک تابعیت کشور قبلی، تابعیت کشور جدید را نیز بدست آورند اما در صورتی که کشور مقصد اجازه داشتن تابعیت مضاعف را به متقاضیان ندهد، متقاضی باید تابعیت کشور قبلی خود را ترک کند. برخی از کشورها قوانین بسیار سختی برای کسب تابعیت دارند و متقاضیان باید شرایط منحصر به فردی برای کار داشته باشند.

بررسی اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا

اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا امری امکان پذیر می باشد و متقاضیان در صورتی که در کشور کانادا به دنیا بیایند، شهروند این کشور محسوب می شوند و به راحتی تابعیت و اقامت این کشور را بدست می آورند، همچنین افرادی که در محدوده هوایی کشور کانادا به دنیا بیایند، می توانند اقدام به اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا کنند؛ این امر بدان معناست که در صورتی که یک کودک در هواپیمایی به دنیا بیاید که هواپیما در حال پرواز در محدوده هوایی کانادا باشد، می تواند به راحتی تابعیت کشور پیشرفته کانادا را بدست بیاورد و به عبارتی شهروند کشور کانادا محسوب شود و از مزایای این امر بهره مند شود.

لازم به ذکر است که کودکانی که در محدوده کشور کانادا در کشتی های کانادایی به دنیا بیایند، می توانند تابعیت کشور کانادا را کسب کنند و یا شهروند این کشور محسوب شوند. اما باید به یاد داشت که فرزندان کارکنان دولتی کشورهای دیگر نمی توانند با بکارگیری این روش ها تابعیت و شهروندی کشور توسعه یافته کانادا را بدست بیاورند. کشور کانادا از بهترین کشورهای جهان جهت کسب تابعیت و اقامت فرزندان شما می باشد و در صورتی که شما عزیزان می خواهید درباره شرایط مهاجرت به کانادا مطلع شوید، می توانید از کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سوالات مربوطه را بپرسید. یکی از مهم ترین مسائل زندگی در کانادا، هزینه زندگی در کانادا می باشد.

اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور کانادا

کسب گذرنامه برای تولد کودک در کانادا

همانطور که در بخش های قبلی این نوشتار گفته شد، کودکانی که در خاک کشور کانادا، در محدوده هوایی و یا کشتی های کانادایی به دنیا می آیند، تابع و یا شهروند کشور پیشرفته کانادا به حساب می آیند و می توانند در این کشور به طور دائمی بدون وجود هرگونه محدودیتی زندگی کنند و از تمامی حقوق مختلف برخوردار شوند.

در صورتی که فامیل و یا بستگان متقاضی در کشور کانادا باشند، کسب گذرنامه برای کودک به دنیا آمده در خاک این کشور بسیار ساده تر خواهد بود؛ اما در غیر این صورت، پدر و مادر فرزند می توانند به کمک یک وکیل، گذرنامه این کشور را به راحتی بدست بیاورند. متقاضیان ایرانی که فرزندشان در کشور کانادا به دنیا می آیند، می توانند با ارائه مدارک و اسناد لازم به اداره های مربوطه در ایران، برای فرزندشان تابعیت ایرانی بگیرند و فرزند این متقاضیان شهروند ایران محسوب خواهد شد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در باب شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مزایای اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا

کودکانی که در کشور کانادا به دنیا می آیند، به طور دائمی از تمامی خدمات و امکانات زندگی در کشور کانادا مانند تحصیل، خدمات درمانی، مسافرتی، کاری و غیره برخوردار می شوند و می توانند به بزرگترین کشورهای دنیا مانند انگلیس و آمریکا مهاجرت کنند و در این کشور مشغول به تحصیل و کار شوند. افرادی که در کشور کانادا به دنیا می آیند، بدون هیچ شرطی شهروند این کشور محسوب می شوند و نیازی به تمدید اقامت و تابعیت کانادایی ندارند. اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا امری امکان پذیر می باشد و لازم به ذکر است که با موارد مثبت بسیار زیادی همراه می باشد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در باب تحصیل در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در انجام تمامی امور مهاجرتی آماده خدمت به ایرانیان عزیز و گرامی می باشد و پرونده تمامی متقاضیانی که می خواهند به کشورهای اروپایی و آمریکا و سایر کشورهای دنیا مهاجرت کنند را بر عهده می گیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در باب اخذ تابعیت از طریق تولد در کانادا با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#اخذ_تابعیت_از_طریق_تولد_در_کانادا
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده