ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 241
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 66
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 595
  • بازديد ماه : 1,517
  • بازديد سال : 11,442
  • بازديد کلي : 58,471
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.217.71.217
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ممکن است متقاضیان با اهداف متفاوتی جهت مهاجرت به هلند اقدام نمایند و بررسی هر یک از را های مهاجرت به هلند بسیار ضروری بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای عزیزانی که به تازگی به فکر مهاجرت افتاده اند نیاز است با راه های مهاجرتی این کشور آشنا شوند، در اولین قدم شما به عنوان یک ایرانی برای ورود به این کشور نیاز به ویزا دارید که می بایست بنا به نوع اقامتی که مد نظرتان هست درخواست ویزا دهید.در این مقاله سعی داریم برای شما عزیزان راه های متفاوت مهاجرت به هلند را توضیح داده و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. شما همواره می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی با موسسه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و از مشاوره مشاورین زبده این موسسه برخوردار شوید.

درباره کشور هلند

هلند در اتحادیه اروپا واقع شده و اتباع کشورهای این اتحادیه برای ورود به هلند نیاز به اخذ ویزا ندارند٬ اما ایرانیان می بایست جهت مهاجرت به هلند بنا به نوع اقامت درخواست ویزا دهند، اگر شما قصد سفر به هلند به جهت بازدید از اقوام یا دوستان، کارهای فصلی کمتر از 3 ماه، دوره های آموزشی و یا سفر توریستی را دارید می بایست برای ویزاهای تایپ C که یک ویزای کوتاه مدت بوده درخواست دهید.

این نوع ویزا برای مدت نهایتا 3 ماه صادر می گردد و قابلیت تمدید برای 3 ماه دیگر را هم دارد. اگر برای کار موقت با این ویزا به هلند سفر می کنید شما در این مدت با یک کارفرما که مجوز کار را برای یک نیروی کار فصلی فراهم نموده است می توانید کار کنید. البته این نوع کار شما موقت بوده و همچنین نمی توانید این ویزا را به نوع دیگری از اقامت تبدیل نمایید. البته باز هم باید گفت دریافت این نوع ویزا اصلا برای اتباع ایرانی آسان نبوده و نیازمند ارائه مدارکی است که می توانید برای تهیه آن از یک وکیل مشورت بگیرید.

در صورتی که دیگر را های مهاجرت را به هلند انتخاب کنید نیاز به ویزای بلند مدت که منجر به اخذ کارت اقامت می شود یعنی ویزای D را اقدام نمایید. در این مقاله سعی داریم که مهمترین راه های مهاجرت به کشور هلند را بررسی نماییم. این بررسی با مهمترین راه مهاجرت به هلند یعنی مهاجرت از طریق تحصیل آغاز می شود و با مهاجرت کاری٬ سرمایه گذاری و موضوع مهم اخذ اقامت دائم در هلند ادامه میاید.

جالب است بدانید که در حال حاضر بهترین و آسانترین راه مهاجرت به کشور هلند٬ از طریق تحصیل می باشد. این راه مهاجرت نه تنها آسانترین راه برای مهاجرت به هلند بلکه آسانترین راه برای مهاجرت به اروپا برای ایرانیان شناخته می شود. آیا مشتاق هستید که در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید؟ پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

شاید هدف بسیاری از متقاضیان مهاجرت به هلند، داشتن یک موقعیت کاری و کسب درآمد است که طبق قوانین مهاجرتی برای حضور بلند مدت در این کشور می بایست اجازه اقامت داشته باشند. برای یک متقاضی که قصد مهاجرت به هلند را دارد چندین نوع ویزای کار تعریف شده است که در ادامه به بررسی هر یک از موارد می پردازیم.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل٬ در حال حاضر پر مخاطب ترین نوع مهاجرت از سوی ایرانیان برای مهاجرت به هلند است که دانشجو می تواند با این ویزا به این کشور مهاجرت نموده و در ادامه به اقامت دائم دست یابد. تحصیل در هلند برای دانشجویان ایرانی رایگان نبوده و دانشجویان سالیانه هزینه ای بین 8 تا 15 هزار یورو بابت شهریه پرداخت می کنند که این هزینه ها برای هر مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. دوره هایی که برای تحصیل در کشور هلند به دانشجویان اینترنشنال ارائه می شود شامل دوره های کارشناسی٬ کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. بسیاری از دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی تدریس می کنند و این خود یک مزیت بزرگ برای دانشجویان مشتاق برای تحصیل در این کشور می باشد.

در اینجا برای شما بیان می کنیم که چرا هلند کشوری مناسب برای تحصیل است:

  1. طیف وسیعی از برنامه های انگلیسی: دانشگاه های هلند بیشترین تعداد برنامه های آموزش انگلیسی در اروپای قاره ای را ارائه می دهند. بیش از 2100 برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. همچنین 95٪ هلندی ها انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین در زندگی روزمره آسان است.
  2. جامعه بین المللی بزرگ: دانش آموزان بین المللی هلند از بیش از 160 کشور مختلف می آیند. جامعه هلندی متنوع و فراگیر است. این به شدت به فرهنگ های دیگر، جامعه کسب و کار و جهان مرتبط است. هلندی ها باز و مستقیم هستند، بنابراین آسان است که آنها را ملاقات کرده و ایده ها را مبادله نمایند.
  1. فرصت های شغلی عالی: هلند یکی از 18 اقتصاد بزرگ جهان است. بعضی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی در دنیا، از جمله فیلیپس، Heineken، KLM، Shell، ING و Unilever هلندی هستند. هلند رهبر جهان در بسیاری از زمینه های تخصص، از جمله کشاورزی، مدیریت آب، هنر و طراحی، تدارکات و انرژی پایدار است.

آیا تمایل دارید تا مزایای بیشتری در مورد تحصیل در هلند بدانید؟ پس خواندن مقاله شرایط تحصیل رایگان در هلند را به شما توصیه می کنیم.

اگر شما واجد شرایط اخذ ویزای تحصیلی هلند شوید می توانید پس از تحصیل در این کشور نیز با رعایت قوانین مهاجرتی جهت اخذ اقامت دائم نیز اقدام نمایید. مسیرهای مهاجرتی فراوانی را اداره مهاجرت هلند برای متقاضیان با شرایط خاص نیز پیش بینی کرده که می توانید شرایط هر کدام از این مسیرها را در وبسایت این کشور ملاحظه بفرمایید.

تحصیل در کشور هلند برای دانشجویان اینترنشنال شرایط بسیار مناسبی دارد چراکه کشور هلند دارای بازار کار پس از تحصیل بسیار مناسبی است و همچنین دانشجویان اجازه دارند یک سال پس از دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در این کشور در جستجوی کار باشند و شعل مورد نظر خود را بیابند. تحصیل در کشور هلند مزایای بسیاری دارد که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید و همچنن می توانید با مراجعه به لینک ویزای تحصیلی هلند با شرایط ویزای این کشور بیشتر آشنا شوید.

مهاجرت به هلند از طریق کار 

در این نوع ویزا اگر شخصی در یک شرکت چند ملیتی کار کند و چنانچه آن شرکت شعبه ای در هلند نیز داشته باشد می تواند نیروی خارج از اتحادیه اروپا را جهت کار در این کشور جذب نماید، البته طی نمودن این مسیر اصلا ساده نبوده و متقاضی ملزم به برآورده نمودن بیش از 10 شرط است که در اینجا به برخی پارامترهای مهم آن اشاره می کنیم.

اولین اصل این است که شما در یک کشور خارج از اتحادیه اقامت داشته باشید، شما در مسئولیتی به عنوان مدیریت متخصص و یا یک کارآموز که حداقل دارای تحصیلات کارشناسی ارشد هست می توانید درخواست دهید. متقاضی می بایست قبل از درخواست انتقال به شعبه شرکت در هلند حداقل 3 ماه در شعبه کشور محل اقامت خود کار کرده باشد، در مورد سایر شروط نیز می توانید از وکیل خود کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کاری هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

ویزای کار نیروی بسیار ماهر و اخذ بلوکارت در هلند

این نوع ویزای کار همان ویزای کار عمومی است که در اکثر کشورها وجود داشته و شرایط مشابهی دارد، برای دریافت ویزای کار از هلند شما به عنوان یک تبعه ایرانی نیاز به ارائه شرایطی دارید که اولین و اصلی ترین شرط داشتن یک پیشنهاد کاری متناسب با حرفه کاری شماست، البته برای دریافت این ویزا ابتدا باید از سوی یک کارفرما دعوت به کار شده باشید.

این کارفرما هم باید طبق روال اداری از حامیان دولتی ثبت شده باشد تا بتواند برای شما دعوت نامه ارسال کند و در این قرارداد کاری مسائل مالی شما از بابت درآمد و حق و حقوقی که به عنوان یک نیروی کاری خارج از اتحادیه هستید مشخص شده باشد و مغایرتی با اصل قوانین این کشور نداشته باشد.

در نوع دیگری از ویزای کار می توان به بهترین کارت اقامتی در اروپا جهت کار یعنی Blue Card اشاره داشت، این نوع اقامت نیز نیازمند ارسال دعوتنامه و قرارداد کاری از سوی کارفرماست و همچنین نیاز دارد که متقاضی یک مدرک تحصیلی آکادمیک با دوره زمانی حداقل 3 سال را دارا باشد و مدت قرارداد نیز کمتر از 12 ماه نباشد.

میزان حقوق دریافتی بر اساس قوانین اداره کار هر سال دست خوش تغییر می شود و در حال حاضر برای دریافت کارت آبی باید حداقل دارای حقوق ماهیانه 5160 یورو در هلند بود، برخی مشاغل جهت کار در هلند از قبیل طبابت و وکالت نیاز به تطبیق مدرک تحصیلی و گذراندن استانداردهای کاربردی در کشور هلند هستند.

مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

اگر می خواهید رئیس خودتان باشید، هلند جای خوبی برای شروع کسب و کار خود است. با این حال، چندین مسئله اداری وجود دارد که مهاجران باید مراقبت کنند که در اینجا به نکاتی از آن میپردازیم.

  • مجوز اقامت و کار: برای داشتن یک کسب و کار در اینجا می توانید ابتدا مطمئن شوید که می توانید در هلند بمانید. اتحادیه اروپا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سوئیس مجاز به زندگی و کار در هلند تحت قوانین اتحادیه اروپا هستند. اگر شما از یک کشور اتحادیه اروپا یا EEA نیستید٬ یا شما سوئیسی نیستید، باید برای اقامت موقت (MVV) و در مواردی مجوز کار (TWV) درخواست دهید.
  • مجوز اقامت برای خود اشتغالی: در هلند، می توان برای اجازه اقامت به عنوان یک کارآفرین مستقل درخواست کرد. این نوع درخواست بر اساس سیستم امتیازی می باشد، که فرد متقاضی باید حداقل امتیاز را برای موفقیت در این درخواست داشته باشد. مهمتر از همه، این شرکت باید به یک علاقه مهم هلندی خدمت کند و برا اساس آن باشد.
  • استارت آپ شرکت از طریق کارآفرین: از سال 2015 کشور هلند یک اجازه اقامت تحت عنوان استارت آپ ویزا ارائه داده است.

در صورتی که خودتان کسب و کار خود را ثبت می کنید، فرآیند آن به صورت زیر است:

  1. ابتدا فرم را در صفحه فرم ثبت نام KVK تکمیل کنید. متن در زمینه های نوشتن آزاد، مانند شرح فعالیت های تجاری شما، باید به هلندی ترجمه شود.
  2. پس از اتمام فرم شما، قرار ملاقات برای بازدید از شعبه محلی KvK خود را در صفحه انتصاب (afspraak maken) کامل کنید.
  3. هنگامی که قرار ملاقات خود را در کسب و کار KvK کامل کردید شما باید مدارک زیر را همراه داشته باشید:
    • فرم تکمیل شده شما
    • پرداخت (معمولا 50€)
    • شناسه معتبر (گذرنامه، اجازه اقامت یا گواهینامه رانندگی هلندی)
    • آدرس کسب و کار و جزئیات تماس (از جمله قرارداد اجاره اگر کسب و کار شما در آدرس خانه شما واقع نشده است)

هنگامی که شما ثبت نام می کنید، یک شماره کسب و کار منحصر به فرد، به نام شماره KvK شناخته می شود که شما باید از تمام فاکتورها و پست های خروجی برای کسب و کار جدید خود استفاده کنید. در صورتی که تمایل دارید در مورد ثبت شرکت در هلند اطلاعات بیشتری داشته باشید به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

کشور هلند نیز همانند سایر کشورها برای توسعه اقتصاد کشورش سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی را جذب می نماید، اگر شما به دنبال ایجاد یک شرکت در هلند باشید و یا ایده ای پویا برای راه اندازی یک بیزینس پر رونق داشته باشید که به سود اقتصاد هلند باشد شاید واجد شرایط دریافت این نوع ویزا شوید.

حال شما مایل به زندگی و سرمایه گذاری در هلند هستید. برای این امر٬ نیاز به اجازه اقامت دارید. شرایط این اجازه اقامت به چه صورت هست؟ پروسه اخذ این اقامت را نمی دانید؟ پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید!

شرایط خاصی برای سرمایه گذاری در هلند وجود دارد که برای همه اعمال می شود. علاوه بر این شرایط، شرایط زیر برای شما اعمال می شود:

  • شما حداقل مبلغ 1،250،000€ را در یک شرکت مستقر در هلند یا در یک صندوق سرمایه گذاری می کنید که به موجب آن وزارت امور اقتصادی، در قالب مقررات SEED، صندوق مشارکت یا مشارکت قراردادی که در یک شرکت در هلند عقد شده است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اشغال خصوصی از این موضوع خارج است.
  • شما مبلغی را به حساب بانکی بانک هلندی یا یک بانک از یک کشور عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای در هلند سرمایه گذاری می کنید. این شعبه توسط بانک های تحت نظارت از مجوز واحد اروپایی استفاده می کنند.
  • سرمایه گذاری شما دارای ارزش افزوده ای برای اقتصاد هلند است. این توسط سازمان اداری هلند (RVO) ارزیابی خواهد شد. سازمان اداری هلند از یک سیستم امتیاز استفاده می کند. ارزش افزوده وجود دارد اگر سرمایه گذاری با 2 معیار 3 معیار زیر مطابقت داشته باشد:

 

    • ظرف 5 سال حداقل 10 شغل ایجاد خواهند شد.
    • به افزایش نوآوری شرکت هلندی کمک می کند؛ این ممکن است از طریق موارد دیگر معرفی یک ثبت اختراع، سرمایه گذاری در نوآوری تکنولوژیکی و غیر تکنولوژیکی و یا سرمایه گذاری در یک شرکت که متعلق به یک بخش بزرگ است.
    • یکی دیگر از ارزش افزوده غیر مالی، مانند دانش خاص، شبکه، مشتریان و مشارکت فعال سرمایه گذار، وجود دارد.
    • سرمایه ای که سرمایه گذاری شده است از طریق ابزار غیر قانونی به دست نیامده است. IND می تواند اطلاعات مربوط به این را از واحد اطلاعات مالی هلند (FIU-Netherlands) بپرسد. شما مجاز به بررسی مبدأ سرمایه خود در خارج از کشور هستید.
    • شما در یک درخواست قبلی برای مجوز اقامت اطلاعاتی نادرست یا اطلاعات مرتبط را ارائه نکرده اید.

 

البته وارد شدن به این پروسه ها نیازمند حضور فیزیکی شما در این کشور و یک شناخت قبلی از این کشور است و همچنین هزینه های جانبی و توانایی مالی بالایی را می طلبد، می توان گفت در این پروسه افرادی موفق هستند که از تمکن مالی بسیار بالایی برخوردارند و همچنین به جنس کار و قوانین مهاجرتی کشور هلند آشنا هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

immigration-to-the-netherlands

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

شاید این امر یکی از درخواست های شما باشد که با همسرتان در هلند زندگی کنید. برای اقامت در هلند با همسر، به اجازه اقامت نیاز دارید.

شرایط برای دریافت اجازه اقامت برای همسر در هلند چیست؟ و چطور می توانید برای این اقامت از طریق ازدواج اقدام کنید؟ لطفا در ادامه این مقاله برای دریافت این سوالات با ما همراه باشید.

شرایط خاصی وجود دارد که برای همه اعمال می شود. علاوه بر این، شما و همسرتان باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • ازدواج شما با شریک زندگی تان ثبت شده باشد.
  • شما و شریک زندگی شما هم 21 سال یا بیشتر داشته باشند.
  • شما و شریک زندگی تان با هم زندگی می کنید.
  • شریک زندگی شما دارای ملیت هلندی است و یا اجازه اقامت معتبر هلندی دارد.
  • آیا شریک زندگی شما در حال حاضر دارای اجازه اقامت برای اقامت با یک عضو خانواده، اقامت به عنوان اقامت طولانی مدت است. شریک زندگی شما باید حداقل یک سال در هلند با اجازه اقامت معتبر زندگی کند.
  • آیا شریک زندگیتان برای اقامت و یا کار فصلی اجازه اقامت برای مبادله (جفت ارز، تبادل فرهنگی یا تعطیلات کاری) دارید؟ با این اقامت اجازه شما اجازه پیوستن به همسرتان را ندارید.
  • شریک زندگی شما دارای درآمد کافی و پایدار مستقل است.
  • شریک زندگی شما اعلام می کند که او پشتیبان شما است.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد ازدواج در هلند داشته باشید می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و با شرایط و موقعیت این موضوع در کشور هلند بیشتر آشنا شوید.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

شما مایل به درخواست پناهندگی در هلند هستید. اگر برای پناهندگی درخواست می کنید، شما رسما از دولت هلند برای مجوز اقامت درخواست می کنید. شما مجاز به اقامت در هلند می باشید.

اول، شما باید به عنوان یک پناهجو در مرکز درخواست در Ter Apel ثبت نام کنید. Ter Apel یک روستا در شمال شرقی هلند است. شما هم معمولا می توانید درخواست پناهندگی خود را در آنجا ارائه دهید. شما همچنین می توانید دریابید که چه زمانی و در چه موقع پرونده پناهندگی شما شروع خواهد شد. در طی این مراحل، خدمات مهاجرت (IND) ارزیابی خواهد کرد که آیا به شما اجازه اقامت داده می شود یا خیر.

آیا به هلند پرواز کرده اید؟ سپس میتوانید به Marechaussee سلطنتی هلند گزارش دهید. آنها اطلاعات شخصی شما را ثبت می کنند و شما را به مرکز ثبت نام اسپیپول در نزدیکی آمستردام می رسانند. شما معمولا درخواست پناهندگی خود را نیز ارائه می دهید. و هنگامی که پرونده پناهندگی شما شروع می شود، شنیدید.

آیا تمایل دارید بدانید که چه وقت به شما اجازه اقامت داده می شود؟ و چه رویه ای را برای پناهندگی میبایست طی کنید؟ پس لطفا در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید!

 اگر یکی از شرایط زیر را رعایت کنید، مجوز اقامت شما را برای پناهندگی در هلند می پذیرند:

  • در کشور خود منشأ، دلیلی واقعی برای ترس از آزار و اذیت به خاطر نژاد، مذهب، ملیت، اعتقادات سیاسی یا به خاطر داشتن یک گروه اجتماعی خاص دارید.
  • دلیلی واقعی برای ترس از مجازات اعدام، شکنجه یا سایر رفتارهای غیرانسانی یا تحقیر آمیز در کشور خود دارید.
  • شما دلیلی واقعی برای ترس از اینکه شما به خاطر یک درگیری مسلحانه در کشور خود منحصر بفرد به عنوان یک خشونت تصادفی تبدیل خواهید شد.
  • شریک زندگی، پدر، مادر یا فرزند شما اخیرا یک اجازه اقامت پناهندگی در هلند دریافت کرده است.

در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه پناهندگی در هلند در سال 2019 را دارید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

راحت ترین راه مهاجرت به هلند

کشور هلند یک کشور مهاجر پذیر در قاره اروپا می باشد. می توان گفت این کشور روابط سیاسی خوب و مناسبی با کشور ایران دارد و راه های مهاجرت به این کشور برای ایرانیان در حال حاضر باز و آزاد است. البته که درصورت مهاجرت هر شخص نیاز به اخذ اجازه اقامت در این کشور را دارد. راه های بسیاری برای مهاجرت به کشور هلند وجود دارد که در این مقاله بیشتر این راه ها را برای شما بررسی نمودیم و اطلاعاتی در مورد هر یک در اختیار شما قرار دادیم. هر متقاضی با توجه به بررسی شرایط خود می تواند بهترین راه را برای مهاجرت به این کشور زیبا با استاندارد بالای زندگی انتخاب کند.

در این قسمت قصد داریم که راحت ترین راه مهاجرت به کشور هلند را برای شما معرفی نماییم. آیا مشتاق هستید تا نظر کارشناسان ما را در مورد راحت ترین راه مهاجرت به هلند بدانید؟ پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید!

بسیاری از مهاجرانی که می خواهند در هلند زندگی کنند و کار کنند (برای بیش از 90 روز) باید برای اجازه اقامت درخواست دهند. نوع درخواستی که باید ارسال کنید بستگی به ملیت شما و دلیل شما برای رفتن به هلند دارد، مانند پیوستن به خانواده، ادامه تحصیل، کار یا اهداف دیگر. مطمئنا نمی توان یک راه را به عنوان راحت ترین راه انتخاب کرد٬ زیرا شرایط هر متقاضی برای مهاجرت متقاضی می باشد. با تمام این توضیحات می توان مهاجرت از طریق تحصیل را یکی از راحت ترین راه های مهاجرت به هلند و اخذ اقامت معرفی کرد.

دلیل این امر برای انتخاب تحصیل در کشور هلند به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به هلند چیست؟ در زیر چند نکته مهم را برای شما بازگو می کنیم:

  • پروسه ویزای بدون استرس که از سوی دانشگاه اقدام می شود
  • نداشتن محدودیت سنی برای اخذ پذیرش از کشور هلند در هر مقطع دانشگاهی
  • امکان درخواست پیوستن اعضای خانواده به فرد متقاضی در حال تحصیل در هلند
  • امکان تغییر کارت اقامت از دانشجویی به اقامت کاری در کشور هلند

بله تمامی این نکات از موارد بسیار مهمی است که این نوع مهاجرت را برای متقاضیان ایران بسیار راحت کرده است. در صورتی که قصد دارید بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب نمایید٬ می توانید به لینک مربوطه راجع به تحصیل در هلند مراجعه نمایید.

شرایط لازم جهت اخذ اقامت دائم در هلند

در اینجا می توانید شرایط لازم برای اخذ اقامت هلند را در نگاهی بررسی نمایید:

  • شما در مدت 5 سال یا بیشتر با اجازه اقامت معتبر در هلند زندگی کرده باشید.
  • شما ملزم به این هستید در طول این 5 سال از یک مدت مشخصی خارج از هلند نبوده باشید.
  • زمانی که تقاضانامه خود را ارسال می کنید باید یک مجوز اقامت معتبر داشته باشید.

شما باید محل اقامت خود را در (شهرداری) ثبت نمائید که البته شما لازم نیست این مدرک را نشان دهید، مرجع IND بررسی می کند که آیا شما شرایط را برآروده ساخته اید یا خیر؟ شما باید درآمد کافی برای اعضای خانواده داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت در هلند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

این مواردی که عنوان شد چکیده ای از مطالبی است که ذهن شما را با راه های مهاجرت به هلند آشنا سازد، چنانچه مایل هستید اقدام خود را برای هر کدام از انواع ویزا عملی سازید هر چه سریعتر با دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با انجام مشاوره کامل برای مهاجرت به این کشور برنامه ریزی نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#مهاجرت_به_هلند

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده