ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 328
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 73
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 682
  • بازديد ماه : 1,604
  • بازديد سال : 11,529
  • بازديد کلي : 58,558
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.119.229
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

برای ورود به کشور یونان اتباع خارج از اتحادیه اروپا نیازمند اخذ ویزا می باشند. ویزای توریستی یونان به شما مجوز ورود به این کشور را می دهد. برای اخذ این ویزا باید شرایط لازم را احراز نمائید و مدارک مورد نیاز را ارئه دهید.در ادامه مقاله ویزای توریستی یونان با ما همراه باشید.

کشور یونان از سال 2000 به عضویت اتحادیه اروپا پیوسته است. همچنین دولت آن تصمیم گرفت که عضویت شنگن را بپذیرد. به همین دلیل اتباع کشورهای اتحادیه اروپا می توانند بدون اخذ ویزا به این کشور مهاجرت نمایند و در رفت و آمد باشند و در مدت زمان سه ماه می توانند در این کشور حضور داشته باشند. درحالیکه اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای ورود به این کشور نیازمند اخذ ویزا می باشند.

بسته به اهداف فرد نوع ویزای مورد نیاز وی ممکن است متفاوت باشد. از لحاظ مدت زمان، می توان ویزای یونان را به دو دسته تقسیم بندی نمود. ویزای کوتاه مدت (C)، یا ویزای توریستی که در مدت زمان 90 روز صادر می شود و این ویزا قابل تمدید می باشد. نوع دیگر آن ویزای بلند مدت(D)  می باشد که از راه های مختلفی از جمله ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کاری و… به دست می آید. برای اخذ ویزای توریستی یونان باید شرایط لازم را احراز نمائید.

فرایند اخذ ویزای توریستی یونان

برای درخواست ویزای توریستی باید شرایط و ضوابط اخذ آن را بررسی نمائید. مراحل دریافت این ویزا شامل موارد زیر می باشد: در مرحله اول باید فرم درخواست ویزای توریستی را باید از سایت رسمی اداره مهاجرت دانلود نمائید و آن را با صداقت کامل تکمیل نمائید. این فرم را می توان به صورت الکترونیکی تکمیل نمائید و کپی آن را نزد خود نگه دارید. عکس خود را که با عکس گذرنامه شما یکی باشد باید به فرم خود اتصال نمائید و برای اداره مهاجرت ارسال نمائید.

گذر نامه خود را باید ارائه دهد و این گذرنامه باید برای تایخ پایان 3 ماه بعد از بازگشت از یونان اعتبار داشته باشد. گذرنامه شما باید حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد. بیمه درمانی یا بیمه مسافرتی نیز باید داشته باشید و این بیمه باید حداقل تا مبلغ 30.000 یورو را پوشش دهد. یکی دیگر از مستندات مورد نیاز ارائه یک نامه حاوی اهداف متقاضی از سفر به این کشور و برنامه ای که در نظر دارد. اثبات وضعیت مدنی ( از جمله گواهی ازدواج، گواهی تولد فرزندان، گواهی مرگ همسر و…)

مشخص نمودن تاریخ ورود به این کشور و همچنین تاریخ خروج از کشور یونان.رزرو هتل و تعیین محل اقامت برای طول مدت اقامت خود در کشور یونان.اثبات وضعیت مالی کافی برای مدت اقامت خود در کشور یونان.

لیست مدارک اضافی جهت اخذ ویزای توریستی

ممکن است از شما تحت شرایط خاصی علاوه بر مدارک و مستندات لازم که ذکر گردید، مدارک بیشتری درخواست شود. این مدارک به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد.

  • نامه دعوت نامه از خانواده یا دوستان خود در کشور یونان به همراه آدرس و شماره تلفن محل سکونتشان
  • بیانیه بانکی طی تاریخ 6 ماه اخیر که نشان دهنده وضعیت مالی شما باشد.
  • نسخه گذرنامه های قبلی شما

هزینه ویزای شنگن

در صورت درخواست یک ویزای توریستی از کشور یونان باید هزینه غیر قابل بازگشتی را پرداخت نمائید. بسته به شرایط فرد و همچنین سن او ، هزینه ای که برای اخذ ویزا باید پرداخت نماید متفاوت است. در جدول زیر می توانید اطلاعات هزینه پرداختی خود را بسته به شرایط خود بررسی نمائید.

نوع ویزای شنگن هزینه به یورو هزینه در USD
بزرگسالان 60 یورو 70 دلار
کودک بین 6 تا 12 ساله 35 یورو 41 دلار
کودک کمتر از 6 ساله رایگان رایگان
صاحبان پاسپورت های دیپلماتیک، رسمی و خدماتی که به منظور رسمی سفر می کنند رایگان رایگان
اتباع عضو اتحادیه اروپا رایگان رایگان
همراه دانش آموزان و دانشجویان رایگان رایگان
اتباع گرجستان، روسیه، اوکراین 35 یورو 41 دلار
محققانی که برای انجام تحقیقات علمی سفر می کنند. رایگان رایگان

نکته ای که حائز اهمیت است این است که در صورتی که ویزای متقاضی تحت هر شرایطی پذیرفته نشود، هزینه ای که پرداخت نموده است بازگشت داده نمی شود.

بیمه نامه ویزای شنگن

مسافران باید در هنگام سفر به کشورهای اروپایی باید به طور مالی تحت پوشش قرار گیرند. در مورد این موضوع، مفهوم خط مشی بیمه مسافرتی ثابت شده است که برای کمک به مسافران ارائه پشتیبانی مالی ضروری است.بیمه درمانی برای اخذ ویزای شنگن باید معیارهای زیر را داشته باشد:

حداقل پوشش 30،000 یورو (معادل 50،000 دلار).این بیمه باید تمام کشورهای عضو شنگن را پوشش دهد. هر گونه هزینه ای که ممکن است در ارتباط با بازگشت به کشور به علت پزشکی، توجه فوری بهداشت و یا درمان اضطراری دربیمارستان یا مرگ رخ دهد را شامل شود.

بیمه درمانی یک ابزار ضروری می باشد برای کسانی که قصد سفر به این کشور را دارند و این بیمه باید کل مدتی را که متقاضی قصد حضور در این کشور را دارد پوشش دهد. صرف نظر از اینکه آیا آنها برای کسب و کار، گردشگری، تحصیل، تعطیلات و یا به دلایل دیگری به آنجا می روند، موظف به ارائه بیمه برای کل مدت اقامت خود می باشند.

هزینه تهیه بیمه ویزای توریستی یونان

هزینه بیمه برای اخذ ویزای توریستی یونان براساس مدت زمان و تعداد افراد متفاوت است.

مدت زمان سفر قیمت هر فرد(تا سن 64 سال)
تا 8 روز 13 یورو
تا 15 روز 19 یورو
تا 31 روز 34 یورو
تا 45 روز 49 یورو
تا 62 روز 67 یورو
تا 92 روز 95 یورو
تا 183 روز 199 یورو

راه های زیادی برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور یونان وجود دارد. ما در این مقاله ویزای تویستی کشور یونان را خدمت شما متقاضیانی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را دارید، اطلاعاتی را قرار دادیم. با اخذ ویزای توریستی شما فقط این امکان را دارید که در طی مدت زمان مشخص شده در این کشور حضور داشته باشید. نکته حائز اهمیت این است که این ویزا قابلیت تبدیل به ویزای بلند مدت، از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری را ندارد. برای اخذ ویزای بلند مدت از هر طریقی باید این نوع ویزا را از کشور خود درخواست نمائید. برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای بلند مدت و مهاجرت به کشور یونان لطفا با موسسه سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


  آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#ویزای_توریستی_یونان

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده