ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 368
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 74
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 722
  • بازديد ماه : 1,644
  • بازديد سال : 11,569
  • بازديد کلي : 58,598
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.224.62.105
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان در سال 2018 و 2019 نزد دانشجویان ایرانی درخواست بالایی داشت. افرادی که همچنان مایل به اخذ این ویزا و طی نمودن این مسیر مهاجرتی دارند، ابتدا بایستی واجد شرایط شوند. شما می توانید برای یادگیری زبان آلمانی، انگلیسی و یا مجاری برای اخذ ویزای دوره ی زبان درخواست نمائید.

موسسه سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مشاوره در مهاجرت بدون مدرک زبان به نقاط مختلف جهان می باشد.

مهاجرت بدون مدرک زبان

اکثر متقاضیان و دانشجویانی که عدم دانش زبان را سدی برای مهاجرت می دانند رو به این مسیر می آورند. البته با توجه به سخت شدن مسیرهای مهاجرتی اتخاذ یک مسیر زود بازده و ساده راه حل منطقی تری است.

در حال حاضر امکان مهاجرت بدون مدرک زبان در اکثر کشورها برای اتباع ایرانی میسر نمی شود. اما این اتفاق همچنان در برخی کشورها و مخصوصا کشورهای اروپایی و آسیایی بهتر رقم می خورد.

شما می توانید در میان کشورهای حوزه شنگن جهت مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان اقدام نمائید. این کشور از بهترین گزینه ها و کم هزینه ترین ها برای یادگیری زبان در کشورهای اروپایی به حساب می آید.

در ادامه به مدارک مورد نیاز این پروسه و همچنین مزایا و معایب این راه مهاجرتی خواهیم پرداخت.

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

این کشور در مقایسه با سایر کشورهای هم پایه و هم سطح در اروپا طرفداران بیشتری برای ادامه تحصیل دارد. همچنین دانشجویان ایرانی زیادی هر ساله برای تحصیل در این کشور در برنامه های متفاوت درخواست ویزا می دهند. تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی، دوره های زبان و دوره های یکساله آماده سازی دانشگاه پر درخواست هستند.

با مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان مسیر کم هزینه تری نسبت به تحصیل در دانشگاه صرف می کنید. شما می توانید در طول یکسال دو بار برای ورود به این دوره ها درخواست نمائید، از پیش برنامه ریزی نمائید.

مزایای دوره زبان مجارستان

دوره زبان مجارستان مزایای زیادی دارد:

  1. شاید اولین مزیت این است که همچنان کشور مجارستان به اتباع ایرانی برای این دوره ها ویزا صادر می کند.
  2. شما می توانید بدون ارائه مدرک زبان حتی (سطح پایین آیلتس) و صرفا با یک مصاحبه ساده پذیرش را اخذ نمائید.
  3. نوع ویزایی که برای این دوره صارد می گردد نوع D بوده و امکان تمدید و تبدیل آن به اقامت نیز می باشد.
  4. این ویزا مولتی پل بوده و شما می توانید با این ویزا در بین کشورهای حوزه شنگن نیز آزادانه رفت و آمد کنید.

شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان

شما برای این نوع مهاجرت ابتدا باید از یک دانشگاه، موسسه یا کالج برای دوره مورد نظر پذیرش شوید.

شما می توانید در این دوره ها زبان پر کاربرد آلمانی یا انگلیسی را آموزش ببینید، اکثرا متقاضیان با هدف از پیش تعیین شده برای ورود به دانشگاه یا بازار کار و یا ایجاد کسب و کار جهت مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان اقدام می نمایند. دوره های شروع زبان معمولا هم زمان با دوره های دانشگاهی یعنی در ترم سپتامبر یا ژانویه استارت می شوند. شما باید حداقل شش ماه قبل از شروع دوره اقدامات لازم را جهت اخذ پذیرش و ویزا با همکاری وکیل انجام دهید. برای اقدام در این راستا به دنبال یک دانشگاه یا یک کالج معتبر باشید، وکلا و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برترین کالج و دانشگاه ها را برای یادگیری زبان به شما پیشنهاد می نمایند.

مدارک و شرایط مورد نیاز

باید دانست جهت مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان هر شخصی شرایط متفاوتی را داراست. می توانید با سن بالای 17 سال برای ورود به این دوره ها درخواست نمائید، پیشنهاد می شود دیپلم دوازده ساله را دارا باشید.

مدارک آخرین مقطع تحصیلی شما (اصل دانشنامه و ریز نمرات) می بایست برای پذیرش ترجمه شوند. شما می بایست برای پرداخت هزینه های شهریه قبل از اخذ ویزا اقدام نمائید، آمادگی انتقال پول را داشته باشید. برای اخذ ویزا نیز نیاز به ارائه تمکن مالی مناسب برای طول دوره اقامت خود برای زندگی و تحصیل می باشید. مدارک هویتی شما در پروسه ویزا نیاز به ترجمه و تائیدات رسمی دارد که از وکیل خود کمک بگیرید.

هزینه های تحصیل و زندگی

برای درک بهتر و برنامه ریزی مالی شما دانشجویان عزیز به تفکیک هزینه ها را به خدمتتان عرض می کنیم.

هزینه دوره زبان در مجارستان

هزینه شهریه دوره زبان بنا به طول دوره، اعتبار دانشگاه یا کالج، نوع زبان (آلمانی یا انگلیسی) متفاوت خواهد بود. به مراتب می توان گفت هر چه دانشگاه و کالج اعتبار بالاتری دارا باشند هزینه های بیشتری پرداخت می شود. به طور معمول اکثر متقاضیان چون هدف بلند مدت دارند دوره های یکساله زبان را درخواست می نمایند، در مجموع شرایط تحصیل در مجارستان خیلی ایده آل است.

زبان انگلیسی در این دوره ها شهریه ای حدود 5 تا 6 هزار یورو سالیانه برای دانشجویان خارجی خواهند داشت. زبان آلمانی کمی بیشتر هزینه دارد، حدود هزینه ها برای یکسال حدود 6 تا 7 هزار یورو می باشد.

هزینه زندگی در مجارستان

هزینه تحصیل و زندگی در مجارستان خیلی کم است. برای یک دانشجو با سبک زندگی دانشجویی هزینه های زندگی ماهیانه در این کشور حدود 600 یورو می باشد.

این مقدار می تواند بنا شهر محل سکونت، نوع مسکن و محل جغرافیایی آن و نوع رفت و آمد و خورد و خوراک متغیر باشد.

معمولا این میزان هزینه برای زندگی (600 یورو) در خوابگاه محاسبه شده است و اگر قرار باشد شما برای خود یک منزل مسکونی شخصی دارا باشید میزان بهای اجاره حدود 500 تا 700 یورو در بهترین مناطق بوداپست خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای همراه

با مهاجرت به مجارستان از طریق کالج زبان متاهلین از ابتدا نمی توانند برای همراهان خود ویزای همراه درخواست دهند.

در حال حاضر متاسفانه اکثر کشورهای اتحادیه اروپا ویزای همراه را برای اتباع ایرانی ندارند. اما شما می توانید پس از مدتی حضور و اقامت در مجارستان برای آنها دعوتنامه بزنید.

پس از اخذ ویزای تحصیلی

پس از اخذ ویزا شما می بایست قبل از شروع ترم مقدمات ورود خود را با تهیه بلیط سفر فراهم سازید. همچنین پس از ورود می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت اقامت خود در این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. در این راستا نیز می توانید از حضور تیم ما در این کشور بابت این اقدامات راهنمائی و مشاوره بگیرید.

اقدامات پس از اتمام دوره زبان

از آنجایی که ابتدای مطلب هم عنوان گردید خوشبختانه این ویزا قابلیت تبدیل و تمدید دارد. شما می توانید بعد از اتمام تحصیل در این کشور وارد دوره دانشگاهی مد نظر خود شوید. شما می توانید با بدست آوردن موقعیت کاری، برای اخذ ویزای کار اقدام نمائید.

همچنین برای برنامه های سرمایه گذاری این زمان یکساله بهترین زمان برای ارزیابی محیط می باشد. با رفت و آمد آزاد شما در حوزه ی شنگن با این ویزا می توانید در سایر کشورها تمام این موقعیت ها را دنبال نمائید.

برای اخذ اطلاعات تکمیلی در این راستا و سایر راه های مهاجرنی به مجارستان و سایر کشورها می توانید با مراجعه به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط هر پروسه مهاجرتی آگاه شوید.

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#مهاجرت_به_مجارستان_از_طریق_کالج_زبان

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده