ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 331
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 73
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 685
  • بازديد ماه : 1,607
  • بازديد سال : 11,532
  • بازديد کلي : 58,561
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.119.229
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان امکان پذیر می باشد، دانشگاه ها و کالج­ های این کشور امکان ارائه دوره ­ها بدون مدرک زبان را فراهم کرده ­اند. اگر متقاضی در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کرده باشد، برای ادامه تحصیل در کشور آلمان نیازی به ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل ندارد. اخذ ویزا از طریق تحصیل بدون مدرک زبان کمی دشوار می­ باشد و برای اخذ ویزای تحصیل در کشور آلمان بدون مدرک زبان باید شرایط خیلی خاصی داشته باشید.

بررسی شرایط مهاجرت و انتخاب راه مناسب برای مهاجرت، یکی از اصلی ترین کارهای مهاجرت می ­باشد که توسط موسسه معتبر حقوقی صورت می پذیرد.  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از موسسات حقوقی در باب اخذ اقامت دائم و تابعیت و بهره گیری از خدمات شهروندی می باشد.

تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان

اگر متقاضی تمایلی به یادگیری زبان آلمانی نداشته باشد، تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان یک انتخاب ایده آل برای وی خواهد بود. برای تحصیل در خارج از کشور به زبان انگلیسی کار سختی نخواهید داشت زیرا بیشتر دانشگاه ­های خارج از کشور، دوره ­های دانشگاهی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. دیدن فرهنگ و همکاری و تطابق با فرهنگ جدید یک کشور، یکی از اهداف تحصیل در کشورهای دیگر می­ باشد.

اکثر متقاضیان دانشجو ترجیح می دهند در دانشگاه های آلمان به زبان انگلیسی تحصیل نمایند و کمتر افرادی پیدا می ­شود که به زبان آلمانی علاقه داشته باشند. در دانشگاه های آلمان نیز اکثر رشته ­ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، بخصوص در مقطع فوق لیسانس که دوره­ های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می­ گردند. برای دانشجویان خارجی تحصیل به زبان انگلیسی در کشوری مانند آلمان یک انتخاب خوب است زیرا هم در اوقات فراغت و زندگی در این کشور، زبان آلمانی را فرا می گیرند و همچنین به زبان انگلیسی مسلط تر می­ شوند.

شرایط تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان

در برخی از دانشگاه های کشور آلمان، برای پذیرش باید حتما به زبان آلمانی مسلط و مدرک زبان آلمانی ارائه دهند. متقاضیان باید تست های زبان آلمانی مانند DSH را گذرانده باشند و تسلط خود به زبان آلمانی را ثابت نمایند. در صورت پذیرش متقاضی در دوره­ های تحصیلی بین المللی، احتیاجی به دانش زبان آلمانی نخواهد داشت، اما بهتر است در یک دوره زبان آلمانی شرکت نماید تا به زبان آلمانی آشنا شود.

کلیه امکانات به آسانی در مراکز شهر قرار گرفته است که به متقاضیان بین المللی، هنگامی که در این کشور زبان آلمانی را یاد می ­گیرند، امکان لذت بردن از تجربه فرهنگی را به آنها می­ دهند. با کم بودن تعداد افراد در کلاس­ ها، متقاضیان قادر خواهند بود یادگیری شخصی را افزایش­ دهند، به دلیل اینکه می توانند از توجه فردی معلمان و استادان زبان آلمانی استفاده نمایند.

همانطور که تا به اینجای مقاله مشاهده فرمودید تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان شرایط خاصی دارد و یک فرایند دشوار می­ باشد. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در کشور آلمان باموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید و از قوانین مرتبط به مهاجرت برخوردار شوید.

برنامه مسیر دانشگاه آلمان

دولت آلمان برای دانشجویان خارجی، مطالعه زبان آلمانی و ادامه تحصیلات به این زبان را در کشور خود پیشنهاد می­ نمایند. اکثر دانشگاه ­های کشور آلمان، آموزش­هایی به طور رایگان و با شهریه کم برای دانشجویان خارجی ارائه می ­دهند. اکثر دوره­ ها برای پذیرش نیاز به مدرک زبان آلمانی سطح C1 می ­باشد، انتخاب و تصمیم گیری در مورد این دانشگاه ها در خارج از کشور دشوار می­ باشد و برنامه مسیر دانشگاه آلمان یک فرصت خیلی خوب است.

برنامه مسیر دانشگاه آلمان یک شانس خیلی خوب برای دانشجویان خارجی برای مطالعه زبان آلمانی در یک مجموعه پر تحرک در این کشور را مهیا می­ نماید. این فرایند نیز به دانشجویان کمک می­ نماید تا دانشگاه ها را از طریق دیدن انتخاب نمایند. صحبت کردن با اعضای هیأت علمی، فارغ التحصیلان و غیره به آنها اجازه کسب تجربه در انتخاب دانشگاه را می دهد.

 

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان

ویزای تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان

اگر متقاضی در یکی از دانشگا­ه های آلمان پذیرش اخذ نماید، نوع ویزای مورد نیاز وی بسیار مهم می باشد. به هیچ وجه بعد از پذیرش با ویزای توریستی وارد خاک کشور آلمان نشوید، زیرا این ویزا به ویزای تحصیلی تبدیل نمی­ شود.

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان با دو نوع ویزا امکان پذیر می­ باشد:

1) ویزای تحصیلی برای گاراندن دوره های زبان آلمانی: متقاضی می تواند یک پذیرش برای دوره های زبان در این کشور اخذ نماید و یا حتی می تواند در کشورهای همسایه مانند مجارستان پذیرش اخذ نماید و بعد از اتمام این دوره های زبان برای اخذ پذیرش در دانشگاه های آلمان اقدام نماید.

2) ویزای دانشجویی با پذیرش مشروط: ویزای دانشجویی بدین صورت می­ باشد که اگر دانشجو موفق به اخذ پذیرش در دانشگاه شده باشد و یا حتی در یک دوره مقدماتی پذیرش اخذ کرده باشد، می­ تواند درخواست ویزای دانشجویی مشروط نماید. در این کشور دوره های زبان آلمانی را می گذراند و بعد از اتمام وارد دانشگاه ها می شود.

هزینه تحصیل و زندگی در آلمان

مدارک اثبات تمکن مالی متقاضیان نشان می­ دهد که آنها مبلغ کافی برای اقامت و پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در کشور آلمان را دارند. متقاضی باید حداقل حدود 8500 یورو در اختیار داشته باشد تا بتواند در کشور آلمان زندگی نماید و هزینه­ های تحصیل خود را بپردازد. برنامه مسیر دانشگاه به مدت 36 هفته و هزینه آن 6500 یورو و شرط ورود به آن اتمام دوره متوسط عالی یا معادل آن می­ باشد.

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان دارای شرایط سختی می­ باشد، ما در موسسه سفیران سروش سعادت برای کاهش مشکلات، برای افراد در مورد بهره گیری از خدمات، وکیل مهاجرت برای متقاضیان فراهم ساخته ایم. موسسه ما از موسسات معتبر در باب صدور پذیرش و ویزای تحصیلی آلمان، ویزای کاری آلمان، سرمایه گذاری و اخذ بورس­ های تحصیلی می­ باشد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#تحصیل_در_آلمان_بدون_مدرک_زبان
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده