ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 103
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 53
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 457
  • بازديد ماه : 1,379
  • بازديد سال : 11,304
  • بازديد کلي : 58,333
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.47.74
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

از جمله راه های مهاجرتی و اخذ اقامت و تابعیت در فنلاند از طریق ثبت شرکت در فنلاند می باشد. فنلاند یکی از کمترین کشورهای آسیب دیده در جهان می باشد که با ترکیب فرهنگ تجاری ساده و محیط کسب و کار انگلیسی زبان توانسته است به محیطی مناسب برای سرمایه گذاری HQ در اروپا باشد. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فنلاند یک ایده عالی برای متقاضیان ملل دیگر می باشد که در حال تهیه محصولات خود به اتحادیه اروپا یا EEA هستند.

در فنلاند افراد می توانند تنها با کشورهای شمالی اروپا با ارز یورو استفاده کنند. بعلاوه فنلاند از جمله کشورهای است که کمترین نرخ مالیات را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر میزان نرخ مالیات در حال حاضر 20 درصد است که این مقدار کمترین درصد مالیات در اتحادیه اروپا می باشد که توانسته است ثبت شرکت در کشور فنلاند را مورد استقبال متقاضیان سرمایه گذاری در فنلاند قرار دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره در باب ثبت شرکت در فنلاند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سرمایه گذاری در فنلاند

کشور فنلاند در خصوص سرمایه گذاری در برخی موراد به دلیل شهرت قابل اعتماد توصیه می گردد. اما قدم نهادن در این پروسه یکی از اصلی ترین موراد می باشد که می بایست به صورت کاملا تخصصی و با آگاهی صورت پذیرد. محیط های قانونی کسب و کار و محترم شدن حریم های اختصاصی و شفافیت قانونی پایه در خصوص جذب سرمایه گذار از جمله دلایل ذکر شده در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند می باشد.

راه اندازی کسب و کار در فنلاند

اشخاصی که به دنبال شروع یک کسب و کار در کشور فنلاند (مانند کاریابی در ترکیه) می باشد، به طور مطلق توصیه می گردد که به دنبال پروسه ای برنامه ریزی شده باشند، زیرا پروسه های سرمایه گذاری و آغاز کسب و کار در اتحادیه اروپا با در نظرگرفتن این مورد که درصد بالایی از اشخاص آشنایی لازمه اولیه را ندارند صرفا می بایست از طریق وکیل معتبری در اتحادیه اروپا و برنامه ریزی دقیق صورت گیرد که ما این شرایط را برای شما فراهم کرده ایم.

همان گونه که در بسیاری از کسب و کارها دانستن ترفندهای کوچک ساخت، سریع و راحت است، باید در خصوص سرمایه گذاری این نکته را حائز اهمیت قرار داد که حداقل یک عضوء هیئت مدیره که می بایست در منطقه EU یا EEA ثبت نام کنند. زمانی که کسب و کار در فنلاند آغاز به کار نماید، شناسه کسب و کار مهم می باشد که مورد بررسی قرار می گیرد. اسناد کسب و کار شرکت را نیز می توان در همان ابتدای امر مورد ثبت قرار داد. افتتاح یک نهاد قانونی رسمی فقط به میزان چند هفته زمان می برد.

انواع ثبت شرکت در فنلاند

انواع ثبت شرکت در فنلاند به صورت های زیر می باشد:

  • شرکت با مسئولیت محدود عمومی
  • شرکت با مسئولیت محدود خصوصی
  • مشارکت عمومی یا محدود
  • شرکت خصوصی کوچک
  • شعبه یک شرکت بین المللی

مراحل ثبت شرکت در کشور فنلاند

خلاصه مراحل ثبت شرکت در کشور فنلاند به صورت زیر می باشد:

  • ایجاد یک کسب و کار در فنلاند
  • افتتاح حساب بانکی جهت ثبت شرکت در فنلاند
  • ثبت شرکت

ایجاد یک کسب و کار در فنلاند

به وجود آوردن کسب و کار در فنلاند امری نسبتا ساده است. این پروسه می بایست توسط بسیاری از شرکت ها و نهادهای سازمانی در باب ثبت شرکت در فنلاند حائز اهمیت قرار گیرد. تئوری شرکت را می توان با یک نهاد بین المللی ایجاد نمود. ایجاد کسب و کار در فنلاند نیاز به ارائه اسناد بسیاری دارد که این اسناد اساسا مورد نیاز دو مورد است:

توسط بانک و دفتر ثبت نام فنلاند (PRH) فرم شرکت معمولی و پیشنهاد شده برای یک متقاضی بین الملی، شرکت محدود است. در “osakeyhtiö” فنلاند، به اختصار Oy  همیشه دارای یک شناسه کسب و کار است که به نام “Y-tunnus” شناخته می شود که ID این شرکت است و مورد نیاز برای اجرای یک کسب و کار در فنلاند است.

شناسه کسب و کار معمولا به زودی پس از اعلام ثبت نام به دفتر ثبت نام اعطا میگردد. قوانین و شیوه های برای بازکردن حساب بانکی معمولا بخش مهمی از تاسیس شرکت است. سياست ها و اقدامات بانك ها تا حدودي متفاوتند اما قبل از باز كردن حساب، می بایست اسناد مختلفي در اختيار بانك قرار مي گيرد. یک حساب بانکی شرکت باید قبل از ثبت نام یک شرکت باز شود. پس از برقرار شدن حساب بانکی، سرمایه ثابت که معمولا به میزان 2500 € (یورو) است به حساب شرکت اختصاص داده می شود که با دریافت این اسناد پرداخت و ثبت نام شرکت ایجاد می شود، شرکت می تواند در اداره ثبت نام شناسه کسب و کار دریافت نماید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب ویزای تحصیلی فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور فنلاند

ایجاد یک شرکت کوچک و متوسط با کمتر از 250 کارمد و یا گردش مالی سالانه حداکثر 50.000.000 € (یورو) با ترازنامه حداکثر 43.000.000 € (یورو) می باشد. شرکت های بزرگتر این را ممکن می سازند که بیش از 25% از سرمایه یک شرکت های کوچک و متوسط (SME) را نداشته باشند.

یک کسب و کار کوچک به عنوان یک شرکت با کمتر از 50 کارمند تعریف شده است و یا گردش مالی سالانه حداکثر 10.000.000 € (یورو) یا مجموع ترازنامه حداکثر 10.000.000 € (یورو) است. شرکت های بزرگتر از این ممکن است بیش از 25% از سرمایه یک شرکت کوچک را نداشته باشند. اهداف اصلی تامین مالی عمومی عبارتند از سرمایه گذاری های SME ها، وهمچنین پروژه های مختلف توسعه، تحقیق و توسعه محصول. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در هزینه زندگی در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

افتتاح حساب بانکی جهت ثبت شرکت در فنلاند

همان طور که مطالعه فرمودید اولین گامی که در خصوص ثبت شرکت در فنلاند حائز اهمیت می باشد، حساب بانکی است. قبل از ایجاد حساب بانک معمولا یک جلسه هیئت مدیره Oy برگزار می شود. همراه با جلسات جلسه هیئت مدیره، معمولا نیاز به نسخه ای از پاسپورت صاحبان سودمند یعنی تصمیم گیرندگان واقعی Oy است.

توصیف ساختار مالکیت مورد نیاز است. این می تواند به عنوان مثال یک لیست از سهامداران، امضا شده و اثبات شده توسط یک فرد مجاز به حق عضو شدن از طرف شرکت مادر است. اسناد ساختار مالکیت حداقل باید شماره مالیات بر ارزش افزوده شرکت مادر، کشور اصلی و توضیحات مالکیت شرکت مادر را شامل شود.

اگر مالک یک فرد باشد مشخصاتی نظیر نام، تاریخ تولد و مالکیت لازم است. در صورتی که Oy یک شرکت تابعه از شرکت های خارجی است، این بانک نیاز به Trade Of شرکت مادر را از اداره ثبت اختراع کشور می گیرد. اسناد اثبات شده نشان دادن محل اقامت صاحبان مورد نیاز است؛ هر گونه سند از منبع رسمی قابل قبول است تا زمانی که محل اقامت افراد را نشان می دهد، جایی که آدرس واقعی می تواند شناسایی شود. یک عضو هیئت مدیره باید در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشد و بانک همچنین نیاز به تماس با جزئیات، اقامت از طریق تمکن مالی و کپی پاسپورت شخصی که حساب بانکی دارد. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب کار در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

ثبت شرکت در کشور فنلاند

ثبت نام واقعی این شرکت در دفتر ثبت نام (PRH) صورت می گیرد. جزئیات مختلفی وجود دارد که باید در اسناد ثبت نام پر شود، این جزئیات شامل نام شرکت، شهر محل اقامت، آدرس دیدن، آدرس پستی و زبان شرکت در فنلاند است. آدرس پستی، تاریخ تولد، ملیت برای رئیس و هیئت مدیره Oy برای صاحبان سهام و تعدادی از سهامداران الزامی است. مقررات و توضیحات کسب و کار شرکت باید به زبان مناسب زبان فنلاندی یا سوئدی نوشته شود. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب شرایط مهاجرت به فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

ثبت شرکت در کشور فنلاند نسبتا استاندارد شده می باشد اما می بایست حائر اهمیت قرارداد که در ارائه طرح های تجاری یا همان Business Plan مشکلاتی از جمله عدم آشنایی با کسب و کار و موانعی نظیر زبان فنلاندی و سوئدی می باشد، زیرا برخی از اسناد باید در زبان رسمی فنلاند، یعنی به زبان فنلاندی یا سوئدی، نوشته شوند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب تحصیل رایگان در فنلاند به لینک مربوطه مراجعه بفرمایید.

همچنین اقدامات بانکی نسبتا سخت است و اداره ثبت اختراع فنلاند نیازمند رویه های رسمی است. یکی دیگر از پارامترهای اصلی در خصوص ثبت شرکت در فنلاند استخدام حسابدار می باشد که می بایست از تابعیت فنلاند برخوردار باشد. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امر را برای شما مقدور ساخته ایم که با مشاوره ای تخصصی، افراد بتوانند آگاهی خود را نسبت به این موضوع بیشتر نمایند و با اطلاعاتی کامل قدم در این راه پرپیچ و خم گذارند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 ده خط ویژه موسسه :
02126705356
 کانال تلگرام و اینستاگرام ما :
 vipvisaa
 سایت های ما :
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

  آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا
#ثبت_شرکت_در_فنلاند
#مهاجرت_اروپا_بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده