ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 126
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 107
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 982
  • بازديد ماه : 424
  • بازديد سال : 10,349
  • بازديد کلي : 57,378
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.189.180.244
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

همانطور که می­دانید تحصیل در انگلستان طرفداران زیادی دارد و هرساله دانشجویان زیادی از نقاط مختلف جهت تحصیل به این کشور سفر می­نمایند. ما در اینجا به به موضوع راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان خواهیم پرداخت. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان و دیگر کشورها می­باشند و اطلاعات و آگاهی های لازم را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می­دهند.

تمامی دانشگاههای انگلستان از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار می­باشند. دانشجویانی که از دانشگاههای انگلستان فارغ التحصیل می­شوند شانس زیادی برای یافتن کار در دیگر کشورها خواهند داشت. بسیاری از دانشگاههای انگلستان رتبه های تک رقمی در جهان را بخود اختصاص داده اند. همچنین اکثر دانشگاههای این کشور با شرکت های صنعتی در ارتباط هستند و دانشجویان را مطابق با نیاز بازارهای کاری آماده می­نمایند.

همچنین دانشگاههای انگلستان بیشترین جایزه های نوبل جهانی را در تاریخ کسب نموده اند و دانشمندان زیادی در دانشگاههای این کشور تحصیل نموده اند. یکی از مهمترین دلیل انتخاب دانشگاههای انگلستان برای ادامه تحصیل توسط دانشجویان تحصیل به زبان انگلیسی است و دانشجویان دیگر نیازی به یادگیری زبان دیگری نخواهند داشت.

دانشجویان در این کشور پس از اتمام تحصیلاتشان برایحتی می­توانند به جستجوی کار بپردازند و کارفرمایان علاقمند به استخدام افرادی دارند که تحصیلاتشان را در این کشور به اتمام رسانیده اند.

دوره های تحصیلی در انگلستان

در رابطه با موضوع راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان ما قصد داریم در این بخش به معرفی دوره های تحصیلی در دانشگاههای انگلستان بپردازیم. اکثر دانشگاههای انگلستان حداقل دوره های کارشناسی- کارشناسی ارشد و دکترا را به دانشجویان ارائه می­نماید. در این میان برخی از دانشگاهها دوره های تحصیلی دیگری را نیز برای دانشجویان در نظر گرفته است.

دوره های هنری و حرفه ای

این دوره آموزشی به مدت 2 الی 3 سال طول خواهد کشید و دانشجویان با هدف ورود آسان تر به A-Level  این دوره را سپری می­نمایند. دانشجویان یا اتمام این دوره آموزشی مدرک Higher Diploma  را اخذ خواهند نمود.

دوره کارشناسی

در این دوره دانشجویان به مدت 3 سال به تحصیل در دانشگاههای انگلستان خواهند پرداخت. دانشجویان بدون نیاز به مدرک Higher Diploma  می­توانند وارد دوره کارشناسی دانشگاههای انگلستان گردند. در پایان این دوره­ی آموزشی به دانشجویان مدرک کارشناسی اعطا می­گردد.

دوره آموزشی Post Gradute Diploma  (PGD)

دانشجویان پس از گذراندن دوره های HD- HNC-HND اجازه ورود به این دوره را خواهند داشت. می­توان گفت این دوره­ی آموزشی اولین مرحله دوره­ی کارشناسی انگلستان است.

دوره­ی Master یا کارشناسی ارشد

دانشگاههای انگلستان از دانشجویان برای ورود به این دوره­ی تحصیلی آزمونی اخذ نمی­نماید و تنها با مصاحبه از دانشجویان و تأیید معرف ها دانشجویان را پذیرش می­نمایند.

این دوره­ی آموزشی در انگلستان به دو طریق درس و پژوهش- پژوهش ارائه می­گردد. در پایان این دوره به دانشجویان مدرک کارشناسی ارشد دانشگاههای انگلستان اعطا خواهد شد.

دوره­ی Master Of Engineering

دانش­آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه خود می­توانند وارد این دوره­ی آموزشی شوند که به مدت 4-5 سال طول خواهد کشید. در این دوره دانشجویان را به انجام کارهای گروهی تشویق می­نمایند و همچنین در جهت ارتقای توانمندی های صنعتی به آنها آموزش های لازم ارائه داده می­شود.

دانشجویان در این دوره­ی تحصیلی می­بایست در دوسال اول تحصیلی نمرات و معدل های بالایی را کسب نمایند و در صورت عدم کسب نمره قابل قبول به آنان اجازه تحصیل در سالهای بعدی داده نخواهد شد در صورتیکه دانشجویان این دوره را با موفقت سپری نمایند به آنان مدرک M Eng اعطا خواهد شد و در صورتیکه دانشجو در دو سال اول تحصیلی موفق به کسب نمرات قابل قبول نگردد با دریافت مدرک B ENG تحصیلات وی به اتمام خواهد رسید.

دوره­ی آموزشی M.Phil

دانشجویان دوره­ی دکترا باید ابتدا این دوره­ی آموزشی را سپری نمایند. البته این دوره را می­توان گفت اولین مرحله تحصیلی دوره­ی دکترا در انگلستان است. دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می­توانند وارد این دوره­ی آموزشی شده و مدرک M.Phil  را اخذ نمایند.

دوره­­ی دکترا PHD

این دوره­ی آموزشی که معمولاً به مدت 3-4 سال طول می­کشد دانشجویان صرفاً به پژوهش و کشف مجهولات می­پردازند.  دانشجویان در این دوره می­بایست در رابطه با موضوعی پژوهش و تحقیقات لازم را انجام دهند و برای اخذ مدرک دکترای خود باید پروژه خود را تکمیل نماید.  در برخی موارد دانشجویان ملزم به برگزاری سمینار نیز می­باشند.

نحوه ارزشیابی مدارک در دانشگاه های انگلستان

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کالج های انگلستان و یا دانشگاههای این کشور را دارند ابتدا می­بایست درخواست پذیرش خود را به این مراکز ارسال نمایند. در راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان باید ابتدا دانشگاههای این کشور مدارک تحصیلی  دانشجویان را ارزیابی نمایند و پس از بررسی و ارزیابی به آنان موافقت خود را اعلام خواهند نمود.

دانشگاههای انگلستان مدارک HND- HNC- و کلیه مدارکی که مربوط به قبل از ورود به دوره­ی کارشناسی می­باشد را ارزشیابی می­نمایند.این دانشگاهها تمامی مدارک تحصیلی دانشجویان را که قبل از ورود به دوره­ی تحصیلی آنها می­باشد را بررسی و از صحت صدور آنها اطمینان حاصل می­نمایند.

همچنین در مرحله ارزشیابی مدارک دانشجویان را بگونه ای ارزیابی می­نمایند که آیا با استانداردهای آموزشی جهانی مطابقت دارد یا خیر. دانشجویان عزیز جهت آگاهی از جزئیات راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان می­توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایند.

زبان مراکز آموزشی و دانشگاههای انگلستان

همانطور که بیان نمودیم در همه­ی دانشگاههای انگلستان تدریس به زبان انگلیسی صورت می­گیرد. همچنین هز ساله حدوداً 600 هزار دانشجو تنها برای گذراندن دوره های زبان انگلیسی و یادگیری این زبان به این کشور سفر می­نمایند.

میانگین هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف انگلستان

تحصیل در دانشگاههای انگلستان بصورت رایگان نیست و دانشجویان می­بایست شهریه پرداخت نمایند. میزان شهریه های تحصیلی در دانشگاهها و رشته های مختلف تحصیلی با یکدیگر متفاوت است. اما طبق آمار بدست آمده دانشجویان خارجی سالانه جهت تحصیل در دوره­ی های مختلف آموزشی مبلغی حدود 2000-18000 پوند به دانشگاههای انگلستان پرداخت می­نمایند.

دانشجویان علاوه بر پرداخت شهریه های تحصیلی می­باید هزینه های زندگی در انگلستان را نیز در نظر داشته باشند.  هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان بطور متوسط 635-1280 پوند در سال تخمین زده شده است.

البته میزان این شهریه های بسته به رشته  و نوع دانشگاه ها متغیر می­باشد. ناگفته نماند دانشجویان با توجه به شرایط اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان می­توانند به صورت رایگان در این دانشگاهها به تحصیل بپردازند.

برترین دانشگاههای انگلستان

راهنمای مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان

همانطور که می­دانید دانشگاههای انگلستان همگی دارای ارزش های جهانی و کیفیت های آموزشی بسیار بالایی هستند. دانشجویان از سرتاسر جهان برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می­نمایند. از برترین دانشگاههای این کشور می­توان دانشگاه آکسفورد- دانشگاه بریستول- دانشگاه منچستر و دانشگاه دورهام انگلستان را نام برد.

این کشور دانشگاههای زیادی دارد که دانشجویان عزیز می­توانند به لیست دانشگاههای این کشور مراجعه نموده و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب بنمایند.دانشجویان با سوالات زیادی در زمینه راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان روبرو می­شوند از جمله:

برای اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاههای انگلستان چگونه باید اقدام نمود؟

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان چگونه است؟

آیا دانشجویان می­توانند به همراه اعضای خانواده خود به کشور انگلستان مهاجرت نمایند؟

مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره پاسخگو و راهنمای دانشجویان عزیز در زمینه راهنمای مهاجرت تحصیلی به انگلستان می­باشند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#راهنمای_مهاجرت_تحصیلی_به_انگلستان

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده