ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 322
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 239
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 1,178
  • بازديد ماه : 620
  • بازديد سال : 10,545
  • بازديد کلي : 57,574
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 13.58.39.23
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مهاجرت کاری به فرانسه با یافتن موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2019 آسان تر می شود زیرا یکی از ساده ترین راه های یافتن شغل مناسب در اکثر کشورها استفاده از موسسات کاریابی می باشد. استفاده از موسسات کاریابی هر کشور راهی بسیار عالی برای یافتن شغل در هر آن می باشد. همه نسبت به این موضوع آگاهند که میزان تقاضا برای مهاجرت به فرانسه بسیار بالاست. بنابراین بر خود واجب می دانیم تا موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2019 را به شما معرفی نماییم. در ادامه با مقالات ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا شما را از مهمترین نکات در رابطه با کار در فرانسه آگاه سازیم.

بازار کار در فرانسه

در پایان سال 2018 میلادی نرخ بیکاری در کشور فرانسه 9.5% بوده است. زمانی که به نمودار آمار بیکاری در این کشور نگاه می کنیم با یک خط صاف روبرو می شویم. چراکه در آغاز سال 2010 نیر نرخ بیکاری در حدود 9.7% بوده است.بالاترین سطح بیکاری در کشور فرانسه مربوط به افراد زیر 25 سال است. نرخ بیکاری برای این گروه از جامعه در حدود 23% است که در میان کشور های اروپایی نیز بسیار زیاد است. با وجود این مشکل، بیش تر قرارداد ها در کشور فرانسه قابل تغییر است و معمولا قرارداد های کاری به صورت دائمی تنظیم نمی شوند، حداقل میزان حقوق دریافتی در کشور فرانسه 9.88 یورو در ساعت است. این میزان برای یک دستمزد ماهیانه نیز 1498.47یورو (حدود 1160 یورو پس از پرداخت مالیات) است.

همه ی شهروندان کشورهای اروپایی از حقوق برابر با شهروندان فرانسوی برای دریافت کار برخوردار هستند. البته در این میان برخی از مشاغل حساس تنها در اختیار شهروندان رسمی کشور فرانسه قرار می گیرد. شهروندان سایر کشور های جهان نیز برای کار در این کشور، نیاز به ویزا و اجازه کار خواهند داشت. آن ها تنها در صورتی می توانند در کشور فرانسه کار کنند که شغل آن ها توسط یک شهروند فرانسوی یا اروپایی قابل انجام نباشد.

مشاغل مورد نیاز در فرانسه

به تازگی آماری در ارتباط با مشاغل مختلف در کشور فرانسه منتشر شده است. بر اساس این گزارش، مهندسی، تحقیق و توسعه، مهندسی IT و بانک داری مهم ترین مشاغلی هستند که نسبت به استخدام نیرو اقدام کرده اند. بیش از 75% مردم فرانسه در بخش های خدماتی مشغول به کار هستند, توانایی مدیریت در کشور فرانسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مدیریت فروش، ساخت و ساز، علوم تجربی و مهندسی (بخصوص در شهرهای کوچک) همچنین در بخش بازاریابی و کسب و کار از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است.

پیش از انجام مهاجرت کاری به فرانسه، باید با مشاغل مورد نیاز در این کشور آشنا شوید. به طور کلی می توان مهم ترین صنایع در کشور فرانسه را به شرح زیر تقسیم بندی کرد.

صنعت هوا فضا / صنایع موتوری / داروسازی /  ماشین آلات صنعتی / متالوژی /  الکترونیک /  پارچه /  غذا و نوشیدنی /  صنعت گردشگری

کاریابی در فرانسه

موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2019 ،همه ساله لیستی از سوی دولت فرانسه مبنی بر کمبود های بازار کار منتشر می شود. بر این اساس افراد می توانند با مهاجرت به فرانسه از طریق کار و پیدا کردن یک شغل مناسب برای خود در این کشور به اقامت فرانسه دست پیدا کنند. برخی صنایع مانند برق، متالوژی، صنعت کشاورزی و مکانیک بالاترین میزان تقاضای کار در فرانسه را دارند. همچنین توزیع خدمات، حوزه بهداشت و درمان، بانکداری و صنایع IT نیز از دیگر مشاغل پر اهمیت در کشور فرانسه هستند.

از سوی دیگر مشاغلی در صنعت توریسم مانند کار در هتل ها و رستوران ها نیز امکان پذیر است. انجام امور پرستاری و مراقبت از کودکان و افراد ناتوان نیز برای نیروی کار خارجی فراهم شده است. خرده فروش، امور کشاورزی و دامداری و همچنین تدریس زبان انگلیسی برای انگلیسی زبان ها و مدرسان حرفه ای از دیگر گزینه های کار در کشور فرانسه است، در صورتی که افراد ویزای تحصیلی فرانسه را داشته باشند و از دانشگاه فارغ التحصیل شده باشند نیز می توانند در شرکت های بزرگ ملی و چند ملیتی مشغول کار شوند.

محیط کاری در فرانسه

بر اساس قوانین اداره کار در کشور فرانسه، کلیه کارگران و کارمندان که به صورت تمام وقت مشغول کار هستند باید 35 ساعت در هفته کار کنند. در هر روز برای صرف ناهار، بسته به سیاست های هر شرکت، یک تا دو ساعت وقت ناهار و استراحت وجود دارد. همچنین افراد می توانند به مدت 5 هفته مرخصی قانونی در سال داشته باشند. در صورتی که برای یک شرکت با بیش از 50 نیرو کار کنید، شما از حمایت اتحادیه شاغلین برخوردار خواهید بود. برای این کار حتی نیازی به پیوستن به این اتحادیه ها نخواهید داشت و این اتفاق به صورت خودکار رخ می دهد.

اجازه کار و ویزای کاری فرانسه

همه ی شهروندان کشور های اروپایی برای کار در فرانسه آزادی عمل خواهند داشت. با این وجود غیر اروپایی ها برای کار در این کشور باید حتما اجازه کار قانونی داشته باشند. برای این کار کافی است، متقاضی شغل مورد نظر را بیابد. سپس از طریق مذاکره با کارفرمای در آن شغل استخدام شود. پس از آن کارفرما بر اساس دستورات اداره کار از او مدارکی را در خواست کند. این مدارک شامل رزومه کاری و تحصیلی و همچنین اطلاعات شخصی او خواهد بود. سپس کارفرما از طریق اداره کار مراحل دریافت اجازه کار قانونی را برای فرد پیگیری خواهد کرد.

افراد بدون اجازه کار در فرانسه نمی توانند در خاک این کشور کار کنند. در صورت تخلف و سرپیچی از این قانون با فرد برخورد قانونی خواهد شد. متقاضی باید علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، از مرزهای این کشور نیز خارج شود. گاهی محدودیت های ورود به سایر کشور های اروپایی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

موسسات کاریابی در کشور فرانسه در سال 2019

در کشور فرانسه، موسسات کاریابی بسیار زیادی وجود دارد. افراد می توانند با مراجعه به این موسسات شغل مناسب و مورد نظر خود را بیابند. اگر شهروند یکی از کشور های اروپایی هستید بهتر است از EURES برای یافتن شغل مورد نظر خود را طبق اطلاعات در موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2019 استفاده کنید. Pole Emploi نیز یک سایت فرانسوی بسیار خوب برای یافتن شغل برای همه است. در صورتی که تخصص ویژه ای دارید حتما از سایت موسسه APEC دیدن کنید.

علاوه بر موسساتی که گفته شد، سایت های بسیار زیادی در کشور فرانسه وجود دارد که فرصت های شغلی را ارئه می کنند. از جمله این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

ABG L’intelli’agence – مربوط به مشاغل علمی و پزشکی

ANEFA مربوط به مشاغل کشاورزی

Craigslist – بیشتر مشاغل موجود در این سایت در شهر پاریس قرار دارد

Emploi Annonces

Emplois Verts

IAPA (International Au Pair Organisation) – لیست موسسات مربوط به انجام امور خانه داری و پرستاری

Indeed France

Keljob

Les Jeudis

L’Etudiant – کارهای دانشجویی و مربوط به کسانی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند

L’Hôtellerie Restauration – مشاغل رستورانی و هتل

Monster

Recrut

Stratégies Emploi – بازاریابی و تجارت

The Local

موتورهای جستجوی کار در فرانسه

Option Carriere

Jobbydo

Trovit

مشاغل انگلیسی زبان در فرانسه

Jobs in Paris – برخلاف نام این موسسه می توانید در همه شهرهای فرانسه شغل مورد نظر را بیابید

Speaking-Agency – تدریس و امور مراقبتی

مشاغل مدیریتی

Cadremploi

Cadresonline

نکته حائز اهمیت برای پیدا کردن راحت شغل در فرانسه و همچنین برتری در استخدام نسبت به دیگر افراد بین المللی در کشور فرانسه، دانش زبان این کشور می باشد که در این میان باید به فراگیری زبان فرانسوی در استراسبورگ اشاره کرد که با آموزش زبان در این شهر برای افراد شرایط کار ضمن تحصیل در فرانسه نیز فراهم خواهد شد.

موسسات کاریابی در فرانسه در سال 2019 را در این مقاله بررسی نمودیم. همانطور که گفته شد نرخ بیکاری در کشور فرانسه نزدیک به 10 درصد است. این مسئله کمی یافتن شغل مناسب در این کشور را دشوار می کند. از طرف دیگر هزینه های زندگی در فرانسه نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی دیگر بالاتر است. از همین رو می توان گفت که گزینه های بهتری برای اخذ ویزای کار در اروپا  پیش رو است. برای مثال افراد می توانند ازویزای کاری آلمان برای مهاجرت کاری بدون نیازبه کارفرما استفاده کنند. مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما در تمام زمینه های مهاجرتی هستند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#موسسات_کاریابی_در_فرانسه_در_سال_2019

#مهاجرت_اروپا_بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده