ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 53
  • بازديد ديروز : 90
  • بازديد کننده امروز : 47
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 909
  • بازديد ماه : 351
  • بازديد سال : 10,276
  • بازديد کلي : 57,305
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.19.27.178
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مدل کارآفرینی در دانمارک در سال 2019 مورد توجه بسیاری از افراد جهت مهاجرت قرار گرفت و این ویزا اشتیاق بسیاری از افراد را دربرگرفت. میزان موفقیت روز ویزای کارآفرینی در دانمارک چقدر است؟ هزینه های این مسیر به چه ترتیبی است؟ آیا خانواده هم از این اقامت برخوردار میشوند؟ هزینه تحصیل فرزندان در این مدل به چه نحویست؟ کارآفرینی در دانمارک و شرایط کارآفرینی در این کشور موضوعی است که در این مقاله بررسی نموده ایم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در خدمتتان ارائه داده ایم.

اگر قصد کارآفرینی در دانمارک را دارید، شرایط کارآفرینی را قبل از هر اقدامی باید بررسی نمائید و این که آیا در صورت کارآفرینی در این کشور امکان دریافت اقامت وجود دارد یا خیر، موضوعی است که قبل از هر اقدامی باید بررسی نمائید. کارآفرینی در دانمارک، اقدامات لازم برای کارآفرینی در این کشور، مهاجرت به دانمارک و روش‌های کارآفرینی در کشور دانمارک و غیره، مواردی هستند که در این مقاله در مورد آن به تفصیل خواهیم پرداخت.

طرح کارآفرینی در دانمارک

برای رشد و اشتغال جدید در دانمارک، یک کارآفرین می‌تواند با ایده‌های نو به پیشرفت کسب و کار کمک نماید. در صورت موفقیت در کارآفرینی می‌تواند مجوز اقامت در دانمارک را درخواست دهد. برای دریافت مجوز اقامت و کار، شما می‌توانید به عنوان یک شخص کارآفرین باتوجه به طرح کارآفرینی در این کشور شروع به کار نمائید. این طرح می‌تواند به طور شریکی استفاده شود. بهره گیری از این طرح برای دو نفر در خصوص تاسیس شرکت امکان پذیر است.

راه اندازی کارآفرینی در کشور دانمارک یک ابتکار نو از طرف دولت دانمارک است. این طرح مناسب اشخاصی با ایده های نو در خصوص مهاجرت است. در صورت تأیید می‌توانند مجور اقامت دریافت کنند و برای مدت دو سال در این کشور مشغول به کار شوند. در صورت کارآفرینی برای سه سال دیگر، می‌توانند اقامت دائم را درخواست نمایند. حضور کارآفرینان دیگر کشورها در این کشور باعث رشد اقتصادی، اشتغال و ارتباطات شده است. وزارت کار و اشتغال، وزارت بازرگانی و توسعه دو مرجع مرتبط با کارآفرینی هستند. استخدام و حفظ نیروی انسانی برای کار به توسعه کسب و کار کمک می‌کند. برای کارآفرینان خارجی، فرصت بزرگی است تا این مسیر را طی کنند و به سرمایه بزرگی دانمارک دست یابند.

دریافت شناسه پرونده در کارآفرینی در دانمارک

 قبل از اینکه برای در خواست خود اقدام کنید باید یک شناسه برای بررسی کارآفرینی تهیه کنید. برای بررسی پرونده باید هزینه آن را پرداخت کنید. ID ساخته شده برای اتصال الکترونیکی لازم است. اگر درخواست شما به هر علتی لغو شود، هزینه پرداخت شده باز نخواهد گشت. ID ساخته شده را باید در نرم افزار اجرا کنید تا آژانس بین المللی کار و اشتغال در دانمارک، هزینه پرداخت شده را رسیدگی کند. تا وقتیکه آژانس بین المللی هزینه پرداخت شده از سوی شما رو تأیید نکند، درخواست شما رسیدگی نمی‌شود.

ثبت ویژگی‌ های بیومتریک دانمارک

ویژگی‌ های بیومتریک همان تصویر چهره و اثر انگشت است. برای مجوز اقامت و برای ارسال درخواست باید ویژگی‌های بیومتریک روی کارت ثبت و دخیره گردد. درخواست شما در صورت ثبت نشدن ویژگی‌های بیومتریک، رد خواهد شد. ثبت ویژگی‌های بیومتریک باتوجه به نحوه اعمال و اینکه در کجا باشد تفاوت دارد. اگر درخواست شما در یک محل سیاسی کشور دانمارک ثبت شود و ویژگی‌های بیومتریک شما در مرکز شهروندی کپنهاگ تایید شده باشد، ویژگی‌های بیومتریک شما در این رابطه ثبت خواهد شد. اگر به صورت غیرحضوری و آنلاین، از طریق پست یا ایمیل یا وکیل درخواست خود را ارائه کردید، بعدها باید همچنین به صورت حضوری ویژگی‌های بیومتریک خود را پس از ارسال، ثبت کنید.

ارسال درخواست، خارج از دانمارک

قبل از ورود به کشور دانمارک باید مجوز اقامت دریافت کنید. درخواست آنلاین، سریعترین و بهترین راه برای همه متقاضیان است. راه دیگر آن است که شما از طریق سفارت دانمارک که در کشور شما حضور دارد، درخواست خود را ارسال کنید. در بعضی از کشورها، سفارت دانمارک وجود ندارد که می‌توان از سفارت سوئد و یا نروژ درخواست خود را ارسال کنید. برای اطمینان از دریافت درخواست شما، حتما با سفارت تماس حاصل کنید. سفارت اکثرا هزینه دریافت می‌ کند. قبل از درخواست حتما هزینه را به اداره سفارت پرداخت کنید، سفارت درخواست شما را به آژانس بین المللی کار و اشتغال، انتقال می‌دهد تا درخواست رسیدگی شود. اگر تنها، مبلغ درست را پرداخت کرده باشید، درخواست شما بررسی می‌شود. در صورت پرداخت مبلغ کم ممکن است درخواست شما رد شود و اگر مبلغ اضافی پرداخت کرده باشید، ممکن است درخواست شما با تاخیر بررسی شود.

شرایط ویزای کارآفرینی کشور دانمارک

ثبت شرکت در دانمارک یا کارآفرینی در کشو دانمارک از جمله طرح‌های کاربردی برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا است. ایده‌ های شما در کسب و کار باید راندمان بالایی داشته باشد و در بازارهای جهانی خود را نشان دهد. این طرح برای کسب و کارهای دائمی 22 موسس یا شریک را می‌ تواند قبول کند. از جمله برنامه‌ های کاربردی می‌توان به مغازه‌ های خرده فروشی، رستوران‌ ها، شرکت‌ های صادرات و واردات و غیره اشاره کرد. حداکثر 50 مجوز کار و اقامت برای کارآفرینی در این کشور در یک سال، به متفاضیان داده می‌شود پس به این نکته حتما توجه داشته باشید. آژانس‌ های بین المللی کار و اشتغال کشور دانمارک، طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی برای کارآفرینی را دریافت می‌کنند.

کارآفرینی در دانمارکمعیارهای مهم انتخاب طرح کارآفرینی در دانمارک

ایده‌ های کارآفرینی خود را باید قبل از درخواست مجوز کار و اقامت، باید توسط هیئت کارشناسان اداره کسب و کار دانمارک معرفی کنید. کارآفرینی در این کشور و ایده‌ های نو باید در خصوص رونق بازار کار و منافع شخصی باشد. توسط وزارت بازرگانی، شما به عنوان یک کارشناس انتخاب می‌ شوید و توانایی شما بررسی می‌ شود. این انتخاب بر اساس 5 معیار مهم می‌ باشد:

  • نوآوری
  • پتانسیل بازار
  • توانایی کار گروهی
  •  مقیاس پذیری
  •  توصیه پروژه

طرح‌های کارآفرینی و کسب و کار را همچنین می‌ توانید در سایت آپلود کنید. برای دریافت مجوز اقامت زیر نظر طرح کارآفرینی باید مدارکی برای اثبات اینکه خودتان را می‌ توانید پشتیبانی کنید، ارائه دهید. متقاضی باید مدرک و اسنادی بابت مبلغی که حدود یک سال حقوق اجتماعی بدون مالیات داشته است، ارائه کند. مبلغ سالیانه برای متقاضی اصلی حدود 130188 DNK است.

ارزیابی طرح کارآفرینی در دانمارک

برای درخواست ویزا و روادید از طریق کارآفرینی در این کشور ایده شما در قبال کسب و کار باید از سوی اداره کسب و کار، مثبت ارزیابی شود. مشخص شود که شریک برای تأسیس شرکت دارید یا خیر. مدارک و اسنادی ارائه کنید که می‌ توانید هزینه‌ های سال اول حضور خود در کشور دانمارک را پرداخت کنید. این موارد فوق برای کارآفرینی مهم هستند و به همین ممکن است مسیر مهاجرت به دانمارک را برای شما دشوار نماید به همین پیشنهاد می شود از راه های بسیار آسان تر مانند مهاجرت تحصیلی در دانمارک و یا حتی تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک را بررسی نمائید.برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، می‌توانید با وکلا و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمائید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

☎️  ده خط ویژه موسسه :
02126705356
📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 
 vipvisaa
🌐 سایت های ما : 
www.emigrationplus.com
www.parsmohajerat.com
www.emigrationpars.com
www.mohajeratbama.org
www.iremigre.com

 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#موسسه_سفیران_سروش_سعادت
#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 
#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 
#کار_آفرینی_در_دانمارک
 #اروپا #بهار
#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده