ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 876
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 293
  • بازديد ديروز : 75
  • بازديد کننده امروز : 70
  • بازديد کننده ديروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 647
  • بازديد ماه : 1,569
  • بازديد سال : 11,494
  • بازديد کلي : 58,523
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.16.203.149
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

هزینه زندگی در اسپانیا یکی از دغدغه های مهم افرادی است که قصد مهاجرت به اسپانیا و زندگی در آن کشور را دارند.

اسپانیا یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان است که در جنوب غرب اروپا واقع شده و پنجمین کشور بزرگ اروپا محسوب می شود. بیشترین مرز مشترک این کشور با پرتقال است و حدود پنجاه میلیون نفر جمعیت دارد.

اسپانیا نوزدهمین اقتصاد برتر دنیا می باشد و افراد زیادی قصد مهاجرت و زندگی در این کشور را دارند چرا که سطح بسیار بالای فرهنگ و رفاه اجتماعی و امید به زندگی و بستر های بسیار مناسب رشد فرزندان و آموزش و پرورش بسیار مدرن ایده آل های افراد زیادی برای زندگی محسوب می شود.

اما همچنین این کشور، ضعف هایی نیز دارد از جمله این که بازار کاری خوبی ندارد و نرخ بکاری در آن نسبتا بالا می باشد و یافتن کار برای غیراسپانیایی ها بسیار سخت است. حتی بعد از خود اسپانیایی ها، اروپایی ها و اسپانیایی زبان های آمریکای جنوبی در اولویت هستند. بنابراین کار کردن در این کشور برای سایر مهاجران حقیقتا سخت می باشد.

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در جریان جزئیات هزینه های زندگی در اسپانیا قرار می دهیم.

زندگی در اسپانیا

معمولا بعد از انتخاب یک کشور برای زندگی و مهاجرت، دو سوال اساسی برای متقاضیان مهاجرت پیش می آید که با مشخص شدن این دو دسته اطلاعات تا حد زیادی از دل نگرانی ها و دغدغه های متقاضیان مهاجرت رفع می شود.

اولین اطلاعاتی که هر شخص متقاضی مهاجرت باید بداند این است که هزینه های زندگی در آن کشور چگونه است و ما در این مقاله قصد داریم تا شما خوانندگان عزیز را از هزینه های زندگی در اسپانیا مطلع کنیم تا بتوانید تصویری کلی از میزان مخارجی که برای سفر به این کشور نیاز است به دست آورید.

موضوع دومی که نیاز است بدانید، قبل از شرح کامل قیمت ها و هزینه های زندگی در اسپانیا، اطلاعاتی کلی در مورد اقتصاد آن کشور است که آن را نیز مختصری درباره اسپانیا شرح خواهیم داد تا با دید و شناخت بهتری از وضعیت اسپانیا این کشور را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

وضعیت زندگی و اقتصاد اسپانیا

قبل از شکل گیری بحران اقتصادی اروپا، اسپانیا مقصد خیل عظیمی از مهاجران بود و حتی به دلیل وجود مرز های دریایی تعداد زیادی پناهجو نیز به این کشور سفر می کرد و طبق آمار های فایننشال تایمز در مقطعی در قبل از سال های 2008 اسپانیا پرطرفدار ترین کشور اروپا برای مهاجرت بود. بطور کل اسپانیا تا سال 2008 بیش از 5 میلیون نفر جمعیت مهاجر داشت و هم اکنون نیز بعد از قبرسبیشترین تعداد مهاجر مربوط به این کشور است.

اقتصاد کشور اسپانیا که اقتصادی لیبرالی میباشد نوزدهمین اقتصاد بزرگ در دنیا، دارنده مقام پنجمین اقتصادقوی اتحادیه اروپا و رتبه 4 اقتصاد کشور های حوزه یورو می‌ باشد. هر ساله سرمایه گذاران زیادی به اسپانیا می آیند چرا که معتقدند سرمایه گذاری در اسپانیا سود آورتر و مطمئن تر از دیگر کشور هاست. آمریکا، کانادا، سوئیس و اسپانیا از مجموع کشور هایی هستند که سرمایه گذاران آنها علاقه زیادی به تزریق سرمایه به این کشور دارند.

طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده در سال 2006 در رابطه با سطح رفاه و کیفیت زندگی در بین کشور های جهان، اسپانیا از لحاظ کیفیت زندگی بعد از کشور فرانسه، آلمان و پادشاهی بریتانیا در بین ده کشور نخست دنیا قرار دارد.

هزینه زندگی در اسپانیا

طبق آخرین بررسی های به عمل آمده هزینه زندگی در اسپانیا در مقایسه با هزینه زندگی در ایران با توجه به افزایش قیمت دلار برای ما هم وطنان ایرانی، حدود 50 درصد گران تر از هزینه زندگی در ایران محسوب می شود.

ما در این مقاله سعی میکنیم کلیات هزینه زندگی در اسپانیا از کالاهای اساسی گرفته تا دیگر اجناس مورد نیاز و خدمات هزینه بر در اسپانیا را برای شما خوانندگان محترم شرح دهیم:

مسکن

یکی از مهم ترین هزینه ها در این کشور مانند هر جای دیگری، هزینه تهیه مسکن و سرپناه می باشد. برای تهیه و اجاره آپارتمان حدود 50 متر با  1 اتاق خواب در مرکز شهر حدود 550 یورو در هر ماه باید پرداخت. اگر قصد داشته باشید در حاشیه شهر با همین متراژ یعنی حدود 50 متر با یک اتاق خواب خانه ای تهیه کنید میتوانید حدود 100 تا 150 یورو ارزان تر خانه تهیه کرد.

اگر جزء خانواده های پر جمعیت محسوب می شوید و یا به هر دلیلی خانه ای با متراژ بیشتری نیاز دارید می توانید برای تهیه یک منزل با اجاره ماهانه حدود 700 تا 900 یورو در مرکز شهر اقدام کنید یا اگر می خواهید در منطقه ای ارزان تر و دورتر از مرکز شهر خانه تهیه کنید برای یک منزل با سه اتاق خواب در حاشیه شهر مبلغی حدود 500 تا 600 یورو باید بپردازید.

همچنین اگر قصد خرید ملک داشته باشید در اسپانیا قیمت ملک در نقاط معمول از نرخ 1400 یورو برای هر متر مربع شروع شده و تا 3000 یورو در هر متر مربع نیز وجود دارد.

خوراک

هزینه های بعدی که در اسپانیا بسیار اهمیت دارد بحث خوراک است که ما با اعلام تعدادی از قیمت کالاهای خوراکی تا حدودی شما را راهنمایی می کنیم تا با توجه به عادت های غذایی و میزان مصرف شخصی خودتان به هزینه ماهیانه غذایی خود پی ببرید.

هزینه یک لیتر شیر 0.80 یورو،

یک قرص نان با کیفیت 1 یورو،

یک کیلو برنج سفید با کیفیت 1 یورو،

یک کیلو تخم مرغ 2 یورو،

یک کیلو گوشت 10 یورو

سایر هزینه ها

معمولا قبوض آب و برق و گاز برای خانه های یک اتاقه برای هر ماه جمعا به طور میانگین حدود 100 یورو می شود.

همچنین هر لیتر بنزین در اسپانیا حدود 1.5 یورو می باشد و هزینه کرایه تاکسی در مسیرهای مستقیم حدودا 3 یورو است. قیمت بلیط های اتوبوس شهری و یا مترو ها برای هر مسیر 1یورو می باشد.

هزینه های مخابرات برای تماس تلفنی حدودا 0.15 یورو در هر دقیقه و هزینه اینترنت پرسرعت نامحدود برای هر ماه 40 یورو می باشد.

شرایط درآمد زایی و کار در اسپانیا نیز به این گونه است که میانگین حقوق کارمندان تازه استخدام شده مبلغی حدود 1300 یورو خواهد بود.

 

مطالبی که در خصوص هزینه زندگی در اسپانیا مطالعه کردید توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به رشته تحریر در آمده است. در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری در خصوصمهاجرت به اسپانیا و یا دیگر کشورها می باشید می توانید سایر مقالات مندرج در سایت های ما را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان این موسسه تماس حاصل نمایید. ما راه های تحصیل در اسپانیا و کار در اسپانیا و غیره را به شما معرفی خواهیم کرد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


☎️  ده خط ویژه موسسه :

02126705356

📌 کانال تلگرام و اینستاگرام ما : 

 vipvisaa

🌐 سایت های ما : 

www.emigrationplus.com

www.parsmohajerat.com

www.emigrationpars.com

www.mohajeratbama.org

www.iremigre.com


 📍 آدرس موسسه:  تهران خیابان ميرداماد - ميدان مادر - خیابان سنجابي - پلاك بيست - طبقه سوم - واحد نه


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


#موسسه_سفیران_سروش_سعادت

#مهاجرت_کاری #اقامت_اروپا 

#مهاجرت_تحصیلی #پاسپورت 

#هزینه_زندگی_در_اسپانیا

 #اروپا #بهار

#safiran_soroosh_saadat

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده